niikoo_1 написа:v1aDo написа:Малко ъпдейт на проекта. Колата е с нов съединител на 240мм и съответно драмите там приключват. Налягането вече е 1,4 бара на които аудито извади 384к.с. и 430 нютона.
240мм маховика от 5цилидров мотор ли е съвместим, че ми е интересно?
А стария съединител какъв беше като махових, притискател и диск и на какво налягане почваше да дава фира, че за мойто ауди май ще трябва да се търси едномасов маховик на 228мм и се чудя от Б4-ка дали ще стане?
Чудно ми е на 5степенната трансмисия колко и е лимита горе долу, че при теб не е като да няма мощноста и по нета съм засичал не малко проетки с повече от 300к.с. които си карат с 5скоростната кутия, само, че става върпос за А4 Б5 1.8Т куатро, но при Б4 май трансмисията е сходна...
Маховика остана оригиналния едномасов като се шлайфа на 240мм и се правят нови отвори по пероферията за 240мм притискател... Маховик от 5-так 6-так и нагоре нестава понеже е с 8 болта а 4-цилиндровите мотори са с 6 отвора на вала. Стандартния притискател на 228мм изтърваше на 1,2бара
На б5 1.8т куатро кутията е същата като на б4 и като модел и като здравина както и цялата задница на б5 е същата като на б4. А това колко са здрави за мен лично е много относително според зависи от състоянието на самата кутия. Но да речем че до едни 300+ коня и 400нм няма пробелми. Засега държат железата
