ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот v1aDo » Съб 27 мар 2010 1:53


niikoo_1 написа:
v1aDo написа:Малко ъпдейт на проекта. Колата е с нов съединител на 240мм и съответно драмите там приключват. Налягането вече е 1,4 бара на които аудито извади 384к.с. и 430 нютона.


240мм маховика от 5цилидров мотор ли е съвместим, че ми е интересно?
А стария съединител какъв беше като махових, притискател и диск и на какво налягане почваше да дава фира, че за мойто ауди май ще трябва да се търси едномасов маховик на 228мм и се чудя от Б4-ка дали ще стане?

Чудно ми е на 5степенната трансмисия колко и е лимита горе долу, че при теб не е като да няма мощност :lol: а и по нета съм засичал не малко проетки с повече от 300к.с. които си карат с 5скоростната кутия, само, че става върпос за А4 Б5 1.8Т куатро, но при Б4 май трансмисията е сходна...


Маховика остана оригиналния едномасов като се шлайфа на 240мм и се правят нови отвори по пероферията за 240мм притискател... Маховик от 5-так 6-так и нагоре нестава понеже е с 8 болта а 4-цилиндровите мотори са с 6 отвора на вала. Стандартния притискател на 228мм изтърваше на 1,2бара
На б5 1.8т куатро кутията е същата като на б4 и като модел и като здравина както и цялата задница на б5 е същата като на б4. А това колко са здрави за мен лично е много относително според зависи от състоянието на самата кутия. Но да речем че до едни 300+ коня и 400нм няма пробелми. Засега държат железата :D




Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот set16v » Съб 27 мар 2010 2:16


v1aDo написа:
niikoo_1 написа:
v1aDo написа:Малко ъпдейт на проекта. Колата е с нов съединител на 240мм и съответно драмите там приключват. Налягането вече е 1,4 бара на които аудито извади 384к.с. и 430 нютона.


240мм маховика от 5цилидров мотор ли е съвместим, че ми е интересно?
А стария съединител какъв беше като махових, притискател и диск и на какво налягане почваше да дава фира, че за мойто ауди май ще трябва да се търси едномасов маховик на 228мм и се чудя от Б4-ка дали ще стане?

Чудно ми е на 5степенната трансмисия колко и е лимита горе долу, че при теб не е като да няма мощност :lol: а и по нета съм засичал не малко проетки с повече от 300к.с. които си карат с 5скоростната кутия, само, че става върпос за А4 Б5 1.8Т куатро, но при Б4 май трансмисията е сходна...


Маховика остана оригиналния едномасов като се шлайфа на 240мм и се правят нови отвори по пероферията за 240мм притискател... Маховик от 5-так 6-так и нагоре нестава понеже е с 8 болта а 4-цилиндровите мотори са с 6 отвора на вала. Стандартния притискател на 228мм изтърваше на 1,2бара
На б5 1.8т куатро кутията е същата като на б4 и като модел и като здравина както и цялата задница на б5 е същата като на б4. А това колко са здрави за мен лично е много относително според зависи от състоянието на самата кутия. Но да речем че до едни 300+ коня и 400нм няма пробелми. Засега държат железата :D



ей на :Mr Green Fun за това не обяснявам как се прави death


Потребителски аватар
FEN-NA-GOLF
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 21:25
Автомобил: Golf mk5
Двигател: BKC
Местоположение: София

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот FEN-NA-GOLF » Нед 28 мар 2010 0:03


браво колега v1aDo , продалжавай само в положителна насока да се развиваш с колата , аудито много радва :beer :011: :077:


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот v1aDo » Вто 30 мар 2010 8:22


Да разрешим един стар спор. Вчера бяхме на теглилката колата е точно 1320кг. без резервна гума и крик и с около 10литра бензин. До тук с митовете и легендите че са над тон и половина :)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот Cordoba16vt » Вто 30 мар 2010 14:33


:beer


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 01 апр 2010 23:07


Ще може ли 1 ламерски въпрос, на какъв принцип работи този лънч контрол >


Потребителски аватар
paagrio
Мнения: 451
Регистриран на: Съб 27 сеп 2008 9:04
Автомобил: голф 1K
Двигател:

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот paagrio » Пет 02 апр 2010 12:43


bbboiko2004 написа:Ще може ли 1 ламерски въпрос, на какъв принцип работи този лънч контрол >

лънч от английски

LUNCH

1. n обед (лек)

have, take LUNCН обядвам

2. v обядвам (on)


В автомобилната терминология представлява система която подготвя и затопля обяда в жабката


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот radi_nrj » Пет 02 апр 2010 13:25


paagrio написа:
bbboiko2004 написа:Ще може ли 1 ламерски въпрос, на какъв принцип работи този лънч контрол >

лънч от английски

LUNCH

1. n обед (лек)

have, take LUNCН обядвам

2. v обядвам (on)


В автомобилната терминология представлява система която подготвя и затопля обяда в жабката


:bowdown :063: :063: :063:

A сега правилното произношение е "Лаунч контрол" (launch control) тази система напълно поема контрола върху съединитея и газта по време на потеглянето. Целта е да се тръгне с максималния въртящ момент, който гумите могат да поемат преди да забоксуват ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот niikoo_1 » Пет 02 апр 2010 13:54


В случая това не е вярно, поема ти контрола на съединителя и газта и оборотите, ако караш 5литра атмосферно БМВ Е60 М5 с SMG трансмисия :wink: :idea: в случая прекъсва искрата и подаденото от инжекторите гориво се детонира в изпускателния колектор, от което турбото почва да се върти по-сериозно и да прави надналягане, което иначе когато колата е на место и не е под товар в движение няма как да стане, идеята е да имаш налягане над атмосферното при стартиране, защото иначе стартираш като атмосферна кола и налягане се появява чак след като потегли колата, а от това се губи много.


Потребителски аватар
v1aDo
Мнения: 153
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот v1aDo » Нед 04 апр 2010 1:08


niikoo_1 написа:В случая това не е вярно, поема ти контрола на съединителя и газта и оборотите, ако караш 5литра атмосферно БМВ Е60 М5 с SMG трансмисия :wink: :idea: в случая прекъсва искрата и подаденото от инжекторите гориво се детонира в изпускателния колектор, от което турбото почва да се върти по-сериозно и да прави надналягане, което иначе когато колата е на место и не е под товар в движение няма как да стане, идеята е да имаш налягане над атмосферното при стартиране, защото иначе стартираш като атмосферна кола и налягане се появява чак след като потегли колата, а от това се губи много.


:да:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот devil_vas » Нед 16 май 2010 23:24


чаках Владо да си го напише, но нямам търпение :applause: 12.477 най-доброто време от днес! http://www.youtube.com/watch?v=pZlVlc_WV3I&feature=player_embedded

повече снимки и клипове от самия него, да не му развалям удовослтвеито mhihi

Владо и екипа на Madness-Motorsport rulzzzzz :bowdown :да:


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот golf II gti » Пон 17 май 2010 12:26


devil_vas написа:12.477

Страхотен автомобил със страхотно време :applause:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 17 май 2010 13:29


На какво налягане го направихте този резултат, смисъл от последното дино дето беше качвал графики и клипове има ли разлика?


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот devil_vas » Вто 18 май 2010 8:44


Владо няма време да обясни това онова, затова поне да кажа това което знам.
За състезанието налягането бе вдигнато на 1.7 бара. Нямаше възможност да се качи на диното, но ориентирпвъчно колата в момента е около 420 конски сили. Стандартната Ауди 5 степенна кутия, както и преадаването издържаха на силата на ABF-а :mrgreen: Абсолютно никакви проблеми нямаше с автомобила, който отиде до пистата и се пребра на собствен ход, че и хора се возихме вътре mhihi . времето дадено с пълен интериор и половин резервоар бензин, мисля, напълно задоволява и оправдава очакванията.
Като равносметка, за това дали си заслужава интервенцията от Голф 3 на предно да се премине на ауди куатро? Смятам доста сили и нерви щеше да коства, за да даде това време стрийт кола с един задвижващ мост.

Гонката с 800 коня корвет (620 на колелата) в клас Стрийт
http://www.youtube.com/watch?v=uG8Ig29f5X0

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: ABF Turbo, (B4 Competition quattro)

Мнениеот MK4 » Вто 18 май 2010 9:05


B4-ката е страхотна, поздравления :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта