Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 22 апр 2012 21:17


Днес се повозих малко. И съм пред дилемата да си оправя документите на колата или да я докарам на събора. Много труден избор, но ще видим. По сглобяването всичко върви добре. Снимки ще има. :beer




Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Нед 22 апр 2012 23:17


Ще оправиш тия документи по натам, ела на събора да се видим защото е ведъж в годината


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 23 апр 2012 20:20


xuliganin написа:Ще оправиш тия документи по натам, ела на събора да се видим защото е ведъж в годината


Ще видим. За сега всичко е ОК. Днес се повозих :063: тези дни ще сме сглобени.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Вто 24 апр 2012 21:55


Днес малко сглобявахме. Има още и до събора мисля че няма да успея.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот golfmk1 » Вто 24 апр 2012 21:58


Трябва да успееш :mrgreen:


Потребителски аватар
vw__fen
Мнения: 262
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот vw__fen » Вто 24 апр 2012 22:39


пребоядиса я .. всичко тип-топ .. и накрая ако не се напънеш да е сглобиш за 2-3-4 дни .. това е грях да не е закараш бе .. леле да съм на тебе ше си е досглобя на поляната mhihi
Успех :beer


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 24 апр 2012 22:40


leonardo_vd написа:Днес се повозих малко. И съм пред дилемата да си оправя документите на колата или да я докарам на събора. Много труден избор, но ще видим. По сглобяването всичко върви добре. Снимки ще има. :beer


Ако успееш да оправиш документацията с мотора в това купе,драсни как става,че на мен ми обявиха да ходя до Волфсбург за да ми издадът документ,че може да се слоги ВР в 2-ка :lol:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот sin orel C20XE » Сря 25 апр 2012 18:31


Ако няма такъв мотор монтиран серийно в това купе, работата няма как да стане ЗАКОННО!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Vizor » Сря 25 апр 2012 18:39


Глупости :D


VW-power
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 18 фев 2011 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот VW-power » Сря 25 апр 2012 18:50


Чакам да го видя професори !!!


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот ZeroCool » Сря 25 апр 2012 19:31


Мине ли технотест....няма какво да го спре дая регне с тоя матор.....

Всичко зависи от чичковците в технотеста


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 25 апр 2012 20:17


ZeroCool написа:Мине ли технотест....няма какво да го спре дая регне с тоя матор.....

Всичко зависи от чичковците в технотеста


Вероятно намекваш "Почерпка" :lol: друг вариант не виждам


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот ZeroCool » Сря 25 апр 2012 20:29


Adrian-AAA написа:
ZeroCool написа:Мине ли технотест....няма какво да го спре дая регне с тоя матор.....

Всичко зависи от чичковците в технотеста


Вероятно намекваш "Почерпка" :lol: друг вариант не виждам


Факт е че не отказват :)
За софия незнам.....но тези в Шумен със сигурност :).......реално погледнато колата има всичко необходимо да бъде озаконена...спирачки съобразени с теглото и мощността и....има кейдж за сигурност...заради който съответно могат да кажат "ооо тя съсетазателна ела тука една застраховка да напрайм хубава"
Но неоспорим факт е.....че живеем в държава в която логиката при тези неща ....не важи....
Заради тази държава аз в момента седя без ток на работа и си връщам клиентите и губа пари...но нея това не я интересува....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Сря 25 апр 2012 22:28


МОГА да регна мотора в това купе, но не искам. Целта е да се регистрира БЕЗ НОМЕР на мотора. МОтора който съм сложил е пак 1.8 какъвто е бил стария, така че проблем никакъв. Документи имам да оправям поради факта че съм загубил голямия талон, а на него КОПИЕ не се издава и трябва смяна на номерата /препатих вече , защото и на буса също съм го загубил/ На събора сигурно няма да дойда, защото имам забележки /не аз а бояджията/
Всички ще кажете " Абе кой ще ги гледа" ---
Еми предния път ми казаха господата от някакво жури, че: " Еми не може кола МК1 с 1.8т да е със стокови спирачки и че боята е хубава, ама е на лоша основа."
Не че ми ПУКА кой как ми оценява колата, ама ВИНАГИ може да се намерят негативи в една кола и на този етап мисля че не съм готов. Живот и здраве ще се видим на Калояново.

ПП. За съжаление никой от нашите VW разбирач-организатори не можа да оцени какво точно е направено по тази кола, как и от кой и за това мисля няма място на такива мероприятия. Не защото нер искам да я покажа, не защото искам купи и овации, А защото НЕ ИСКАМ да ми намиратбезмислени оправдания защо еди си к'во си не съм направил така. ЕМИ ТОЛКОВА МОГА И С ТОЛКОВА СРЕДСТВА РАЗПОЛАГАМ.


Потребителски аватар
xuliganin
Мнения: 279
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот xuliganin » Сря 25 апр 2012 23:06


Аз пък карам Голф 1 кабрио с 1.9 ТДИ 110коня доколкото знам дори няма заводски дизелово кабрио камоли 110коня а колата е пререгистрирана от бензинов към дизелов мотор и то без никакви технотестове и почерпки никаде в талоните на колите Голф не пише този мотор дали е от 1,2,3,4 или 5-та серия пише само Голф и щом е от голф на голф няма нужда от технотестове така поне знам аз минаваш си техническия преглед и си го регистрираш

п.п. извинявам се за правописните грешки



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта