![drunk :drunk](./images/smilies/drunk.gif)
Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Не можах да дойда в неделята,за което малко съжелявам.Догодина пак ![drunk :drunk](./images/smilies/drunk.gif)
![drunk :drunk](./images/smilies/drunk.gif)
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
В събота или неделя някой ще ходи ли на Божурище?
- iv0_bs90
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
- Автомобил: VW Golf Mk3
- Двигател: AAA
- Местоположение: Бургас/София
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
иска ли питане
аз и 2та дни съм там, защото само в събота ще има свободни стартове ;)
![Mr Green Fun :Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
аз и 2та дни съм там, защото само в събота ще има свободни стартове ;)
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
iv0_bs90 написа:... защото само в събота ще има свободни стартове ;)
А дано не завали.. амин
![bishop :bishop](./images/smilies/bishop.gif)
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Днес на пистата в Божурище времето беше хубаво.Моето най-добро време беше 17.1, в следващите опити не можах да го надмина,не знам занапред дали ще успея,защото не ми се натяга повече турбото,а и помпата ми сякаш не може да изхрани Голфа.Като цяло съм доволен,макар мудния си старт след 60 км/ч колата се представи отлично за мен.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
браво,много добре
значи спокойно можем да извадим от времената си на Калояново по 0,9-1 сек
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
ето го и клипчето срещу едно Пунто :)
http://www.youtube.com/watch?v=I2GoI3cT-M8&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=I2GoI3cT-M8&feature=youtu.be
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
В последните седмици се замислях какво мога да направя за моето Голфче за да го засиля още малко.Вече бях на лимита на помпата,почти пред задавяне на колата.Оборотите на празен ход бяха около 1300 и ми липсваше пъргавината в ниските.Реших да сменя помпата,тъй като моята е от чист дизел,без бууст пин.Преди няколко дни си намерих читава помпа от СБ-мотора и дойде момент да търся майстор за центровка и монтаж.Тук извадих късмет.Попаднах малко случайно при човек,който е дизелджия от 30 години,който има стенд и отидох.Обясних му,че колата е засилена,че искам да сложи новата помпа след центровка и да ми помагне с идеи как да се направи помпата,за да захрани колата подобаващо.Той нищо не ми каза и аз си тръгнах замислен.На другия ден човекът ми се обади и ми каза,че колата е готова.Бях му я оставил предипната вечер и вече в 10.00 предиобед на другия ден е готова.Помислих си,че нещо не е наред и отидох.Запалихме колата и ооо,чудо-работи на 900 оборота.Това както знаете е нормално,но аз никога не я бях виждал под 1100,заради напомпването и факта,че отскоро имам оборотомер.Колата работеше добре и майстора ми се усмихна с думите: "Направи едно кръгче и кажи как е". Подкарах Голфа и усмивката се появи на лицето ми.До 2000 оборота колата беше необичайно пъргава.Преди до 2500 оборота си бях буквално 1.6Д ,а сега колата се изстрелваше както преди с ККК14,а може би и повече.Покарах и макар,че беше 35 градуса колата и във високите обороти беше много добре.Една идея по-бавна от преди,но имайте предвид,че тогава бях на 1300 оборота и турбо на 1.3. Сега оборотомера сочи 900 на празен ход,а буустметъра 1.1 на трета предавка.И така,върнах се при човека и му казах,че съм поразен.Той се ухили и каза,че още от стенда я е настроил да пуска повече гориво за моите цели.Благодарих му,тръгнах си и тези дни сърце не ми дава да пусна повече гориво от болта за цикловата порция.Определено има мегдан,но сега колата е някак си много икономична,тиха,не пуши много и е динамична.Ако някой има нужда от дизелджия може да му кажа тел.номер на лично,че човека не иска излишна реклама и ме предупреди.Занимава се с предкамерни дизели,по новите мисля,че не прави.
Ако в бъдеще ме прихванат мании за още коне мисля да се захвана с бууст пина.Не ми се занимава да отварям помпата и променям елемент и пружини,макар да изчетох 1000 теми със снимки от чужди форуми.![love.vwclub :love.vwclub](./images/smilies/love.vwclub.gif)
Ако в бъдеще ме прихванат мании за още коне мисля да се захвана с бууст пина.Не ми се занимава да отварям помпата и променям елемент и пружини,макар да изчетох 1000 теми със снимки от чужди форуми.
![love.vwclub :love.vwclub](./images/smilies/love.vwclub.gif)
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
пущи и гориво и бегай на дино ![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
![wink :wink](./images/smilies/icon_wink.gif)
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
След дълги месеци на реставриране на другата кола-карбуратор,дойде време да ми се повози на Голфа,ей така малко да усетя турбото,да ми замирише на нафта.Взех си го от вуйчо ми,който го кара тези месеци с надеждата да го позасиля още...Възникна обаче проблем-при рязко подаванер на газ колата се форсира-оборотите скачат,колата бучи,но не върви.Съединителя,който е ЛУК е сменян преди 15к км.Днес сменихме жилото с ново,но проблема остана.На 4та колата си гасне,значи съединителя не е за смяна....Мисля си за спукан маркуч около кулера и т.н.Ще ги проверя,но силно ме съмнява.Нека по-опитните колеги с дизели да изкажат предложение.Дали понеже колата е прилично засилена не му видях сметката на тоя съединител? ![gruebel :gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)
![gruebel :gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Чакай сега. Не върви все едно няма мощност или не върви все едно няма силово предаване? Боксуващ съединител трудно можеш да сбъркаш.
Това с 4 скорост не е баш 100% показателно дали е заминал.
Това с 4 скорост не е баш 100% показателно дали е заминал.
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Ако газта се подава постепенно си ускорява добре,но ако рязко дам газ не тръгва или тръгва малко и форсира.
- lydas
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 19:56
- Автомобил: Golf MK2 1.6 td++
- Двигател: JR 1986
- Местоположение: Burgas
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
така както описваш ти работата отива към съединителя ..
- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Засилване на Голф 2 ТД,вече ККК24
Надявах се да е спукана тръба на кулера или нещо друго,но си мисля,че съединителя си заминава.Ако това е така трябва да мина на по-голям.Но тогава не трябва ли и маховик и други неща да сменям?И от каква кола да са...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта