.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 29 окт 2008 22:04


..

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Сря 29 окт 2008 22:10


Ти буст-метър не си ли сложил още ве??? :shock :shock :shock


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 29 окт 2008 22:11


kam_tod написа:Ти буст-метър не си ли сложил още ве??? :shock :shock :shock

Не съм, не че нямам ама...... Време не остава за сичко.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Сря 29 окт 2008 22:16


Е то е работа за 30 минути...! Сложи го! Не мога да повярвам, че излагаш турбината и двигателя на такъв риск, щото не можеш да намериш 30 минути да сложиш буст метър!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 01 ное 2008 17:17


Имаше рали, но за съжаление ударих картера и се наложи да прекратя участието. Сложих регулатор за горивото, но след 4к обороти започва да прекъсва. Някакви идеи от какво да е. Нагласил съм го на 3.5бара.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 01 ное 2008 19:21


leonardo_vd написа:Имаше рали, но за съжаление ударих картера и се наложи да прекратя участието. Сложих регулатор за горивото, но след 4к обороти започва да прекъсва. Някакви идеи от какво да е. Нагласил съм го на 3.5бара.


На тоз мотор с сток сетъпа е наи добре и регулатора да му е сток
След като си сложил друг е добре да премериш смесите с WB сонда и да споделиш какви са ... тогава ще може да полу4иш отговое защо прекъсва ...
Като за на4ало е така на посоки > Възможно е да обеднява и за това да прекъсва :roll:

И друго се се6там сега ... тоз мотор би требвало да ба4ка на 4.5 бара на горивото (без вакум)
огледни за секи слу4еи отгоре на оригиналния регулатор би трябвало да пише :wink:
Вратни го на 4.5 и кажи дали пак прекъсва


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Съб 01 ное 2008 22:28


фабричния регулатор на голф 4/А3 1.8т работи на 3/2.5 бара стоиностите са без и с вакум
при А4/А6 е 4/3.5
може да му идва много бензина
С каква стъпка повишава налягането новия регулатор в режим на буст


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 01 ное 2008 22:40


prokopoff написа:фабричния регулатор на голф 4/А3 1.8т работи на 3/2.5 бара стоиностите са без и с вакум

Да моя е била грешката ... наистина Г4 1.8Т ба4ка на 3 бара без вакум
Подведох се защото съм виждал регулатори от 1.8Т на които пише 4.5 бара :oops:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 01 ное 2008 23:28


Идва му малко в множко бензина ....3 бара са си екстра, но фабричния регулатор си е екстра и си го върни ако питраш мен . Сложи си по-студени свещи щом ще го мъчиш животинчето. Бустметър..задълже :!: а WB поне за пробите при настройка си трябва от всякъде за да видиш къде си а и веднагха ще разбереш защо плете :wink: .

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 02 ное 2008 10:18


..

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Нед 02 ное 2008 10:24


Кат по4не да прекъсва пуши ли 4ерно или не ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 02 ное 2008 10:35


Sachko написа:Кат по4не да прекъсва пуши ли 4ерно или не ?

Бах ли му мамата, май нищо не пуши. Чеки да кача клипа и ще видиш.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 02 ное 2008 11:01


Лео....виж тук Веско продава картер от 20в-то :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=


Потребителски аватар
vankata_vd
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България/Canada

Мнениеот vankata_vd » Нед 02 ное 2008 11:14


Поздравления,Ванка!
Голфа мнооооого върви,а и много добре се държеше на пистата!
Аз заради единичката ти отидох да гледам ралито,че следя проекта с интерес и.........много ме кефи!!!
Страшно много съжалявам за картера,аз се бях наточил синият дзвер да ги мачка здраво и ако не беше повредата............гарантирано беше в тройката,гарантирано!
Отново поздравления!!!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 02 ное 2008 20:03


Алуминий ли е картера или ламарина?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта