Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пет 04 май 2012 20:07


golfmk1 написа:Жалко, че не я видяхме на поляната.Дай поне да я видим зглобена напълно :wink:

Eми брато за тези 3 дни с вдигнах ограда пред къщата. Все пак има по-важни неща в живота. Не че не съм искал да ходя, НООООО. Все някога ще се покажем на някой събор,,, може би на калояново :beer




Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пет 25 май 2012 15:49


Хайде какво става :roll: .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Съб 26 май 2012 6:50


Wrofeel_VR6 написа:Хайде какво става :roll: .

Еми застой, защото нямам време за колата. В едно село съм на 40км. от видин и ремонтирам една къща. Но пък и за колата ще има подаръци. TD05-16G HR може би вече пътува към Видин, Остават едни 440цц. дюзи, мегата е почти готова и като се освободя ще монтирам частите и ще настройваме.
Ще пусна в продажба , дебитомера, ЕЦУ-то, емулатора за имобилайзера, ламбда сондата и старото ИХИ от форд Проб.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 май 2012 0:44


За каквото ти е мега при положение, че фабричния мотроник се справя перфектно?
За 1.8Т до 300-400коня най-добрия вариант е да си остане с мотроника, при положение, че мотора си има перфектна заводска електроника, защо да си навличаш главоболия с най-евтина и проблемна възможна електроника?

После ще се чудиш що не иска да пали, всеки път върви различно, от време на време решава да не работи като хората и такива хубави неща.

S.K. от форума има останал чудесен колектор за 1.8Т с фланец за Мицубиши, ако ти трябва колектор може да му драснеш едно ЛС :D


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 май 2012 6:56


Искам да разкарам дебитомера, задължително. След това нямам 500за настройки, и това е най-евтиния вариант. Колектор си имам перфектен, само му сменям фланеца за турбото. 10 мин. работа не виждам за6то да давам изли6ни пари.


Потребителски аватар
AE86
Мнения: 1076
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 12:22
Автомобил: Jetta mkII
Двигател: PN 1989
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот AE86 » Нед 27 май 2012 8:26


С мега си решаваш доста проблеми и ако я Научиш както трябва,после имаш едно приятно моторче :) :да: Стига да знаеш,на кой да я дадеш да я Образова :) Успех Ванка.Искам вече да видя зверчето на пътя


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 май 2012 11:42


[quote="leonardo_vd"]Искам да разкарам дебитомера, задължително. След това нямам 500за настройки, и това е най-евтиния вариант. Колектор си имам перфектен, само му сменям фланеца за турбото. 10 мин. работа не виждам за6то да давам изли6ни пари.[/quote]


Ти си знаеш най-добре.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот stangero » Нед 27 май 2012 20:35


leonardo_vd написа:Искам да разкарам дебитомера, задължително. След това нямам 500за настройки, и това е най-евтиния вариант. Колектор си имам перфектен, само му сменям фланеца за турбото. 10 мин. работа не виждам за6то да давам изли6ни пари.

а някога ми се смесхте като ви казах че мегата е наи доброро решение са сиромаси като нас


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 май 2012 13:07


stangero написа:
leonardo_vd написа:Искам да разкарам дебитомера, задължително. След това нямам 500за настройки, и това е най-евтиния вариант. Колектор си имам перфектен, само му сменям фланеца за турбото. 10 мин. работа не виждам за6то да давам изли6ни пари.

а някога ми се смесхте като ви казах че мегата е наи доброро решение са сиромаси като нас

Първона4алната идея бе колата да се кара ежедневно и за това исках да е със сток електроника, но сега не6тата отиват към каране само за кеф и мегата е идеален вариант. За ежедневна кола не бих ползвал мега. Сега дилемата е до колко 6те издържат стоковите диузи /правописа е заради съкратената клавиатура с която разполагам/


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T.. Total refresh

Мнениеот sin orel C20XE » Пон 28 май 2012 20:08


Няма значение дали колата ти е за ежедневно каране или не, от гледна точка на електрониките,как ще се довериш на нещо, което струва 250-300 лв, та един дебитомер е толкова. Не вярвам колата ти да прехвърля 350 кс та да си се закосил за дебитомер и тн... събери си перферията и железата и отиди при някой да ти я мапне, има не един двама, дето ще се справят повече от добре, да не казвам имена за реклама...мога да ти кажа от опит с AYQ мотор колко пъти е влизала колата в авариен режим и не можеш да даваш газ, а тая мега и настроена пак нема да даваш целата газ всеки път и то еднакво...помисли, че като окастрите нормалната ще дадеш повече пари да си я върнеш!

Последна промяна от sin orel C20XE на Пон 05 ное 2012 14:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 01 юни 2012 10:04


Турбото е налице. Остава да намеря време за монтаж.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Нед 24 юни 2012 11:16


Мисля 4е топлата 4аст застана добре. Скоро и другите не6та, ама много работа и няма време.


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот vidolov » Пон 25 юни 2012 7:48


вярно е,чее най ефтината електроника...виждал съм как ли не настроена,виждал съм и не добре настроена,виждал съм и счупени мотори в който са вложени много пари с мега която е настроена перфектно...незнам за мен тя нее добро решение...дали за ежедневно каране или за кеф...когато излизаш само за кеф и даваш сичката гас задаси направиш кефа нали така...незнам...понякога ефтиното излиза скъпо...ако бях лично аз щях да исчакам още малко да събера парите за настройка и тогава да карам,но всеки си взема сам решенията!само дане после тая мега дати излезе скъпо!за диузи...аз имам 440куб диузи eusa


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Чет 26 юли 2012 15:00


НЕ съм писал отдавна, а има какво. За съжаление лошо. Явно когато съм събирал мотора съм пропуснал да затегна болта на зъбчатото колело на ангренажа към коляновия вал и съответно скъса шпонката и удари всички 20 клапана. Закупих направо друг мотор, остава само да го ревизирам и метна в коша, но уви време не стига.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Чет 26 юли 2012 15:12


Жалко :? ,но дано всичко със новият мотор стане както трябва и няма никакви проблеми.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта