MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот rabotnika » Чет 06 яну 2011 21:29


set16v написа:Ахахахххх :beat_butt2
аз Ради нямам мегдан за толкова високо налягане / баси какво е това чудо кво е това нещо 1.6бара :shock
аз карам на 0.6бара за ГрадЪ и 1бар за екстремни ситуаций :screwy

Генч даже на 1бар ти идвала силничка май а? :)
колега ти всеки път като правиш нещо и все забравяш да я снимаш бре в цялата ти тема има няма 5 6 снимки постарай се малко де




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот sk. » Съб 26 фев 2011 19:23


Днес не издържах и аз открих сезона.

Малко предистория.
Бях махнал бронята, фаровете, решетката и т.н. Взел съм една Р32-ка реплика от стъклопласт с цел да я слагам някой ден, но едва ли ще е скоро.. Също така реших да се пробвам с направи си сам черни фарове, ама се оказа, че нямам нерви за тая работа.. добре че жертвах само единия фар. на него имам снимки много, ако искате ще кача ;)

За около 30 минути, върнах старата броня на мястото си.. е разбира се, че не можах да я напасна хубаво ама карай.. единия фар и решетката си дойдоха доста по-лесно по местата.

И в това хубаво време реших да я поразтъпча. Е сега като се замисля, единствения фар, които имаше всъщност беше с разкачени букси, а на предната броня и нямаше номера, ама пуст мерак.. Това с номера се отнася и за каското, гражданската, техническия преглед и не знам си още какво... :D

Пред нас има една 150-200 метрова права и направих 5-6 ръна. От място до към 120км/ч и спиране..

Тук е момента да спомена отново Гената, който единствен ми каза, какво точно трябва да се прави в найстина СИЛНА кола на предно! Бая народ съм возил в тая кола и бая народ е давал акъл и сега доста ме е яд, че съм ги слушал въобще! Дори си мисля, че някои хора са ми давали грешни съвети от завист.

И за да оправдая думите си за силната кола, качвам две снимки от диното при Венци!
Изображение
Изображение

Малко по-късно ще кача и малко клипчета от днес. Разбира се с лошо качество и не са нищо особено, но пък си заслужава да се чуят!

Поздрави!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 фев 2011 4:25


Сподели какво трябва да се прави със силна кола на предно, ако не е топ сикрет.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот sk. » Нед 27 фев 2011 8:27


Ми Нико, мога да ти кажа 3-4ма Боянаски рейсъри да ги питаш, те ще ти кажат сигурно по-добре от мене, щото аз немога да карам ;)
Цитирам: "тръгваш от 3300 оборота, и отпускаш плавно съединителя и най-важното като пребуксува НЕ отпускаш газта!"

Това лято ще се борим за хубави стартове. Към средата или края на март ще дойдат семи сликовете Тоуо Р888. Избрал съм 16-ки, за да може колата да остане малко по-висока отзад. За съжеление парички няма много много, а без тях сме за никъде, ама по-натам ще бутнем и едни койловъри, като пак отзад ще са малко по-високи и доста по-твърди. Все още не съм се спирал на определена марка. Идеята е колата да спре да кляка отзад, при рязко даване на газ. В момента като дам газ до дупка с по-малко от 25л. бензин в резервоара и почва да прекъсва и припуква, защото цялото гориво отива в задната част на резервоара.

Бтв, ще се радвам на вашите съвети за това как да запазя сцеплението на предно! Разбира се, ако ви се обяснява, като за неграмотни като мене :d


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот golf777 » Нед 27 фев 2011 15:24


дай пояснение на снимката с цифрите,че аз а и може би др колеги нямаме коли за дино


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 фев 2011 15:57


357к.с. и също толкова Нм на мотора.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот leonardo_vd » Нед 27 фев 2011 16:50


niikoo_1 написа:357к.с. и също толкова Нм на мотора.

Доста обещаващо дино.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот niikoo_1 » Нед 27 фев 2011 18:42


Колата на Ради си е с подготвен и ревизиран мотор с биели и т.н. така, че може дори още мощност да понесе, просто трябва по-голямо турбо. mhihi


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот set16v » Нед 27 фев 2011 19:54


нямам идея какво е снимал и как го е хванал това точно демек тези НМ..колата 430 или 440НМ. и 359кс.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот sk. » Нед 27 фев 2011 22:27


Да бе Гена, търсих тая снимка от Сашо, където удари 359кс/440НМ., ама май я е изтрил и като няма доказателство не ми се спори после с хората.

Хора трябва ми спешно десен фар Валео. Ако имате звънкайте ;)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот MK4 » Нед 27 фев 2011 22:46


и аз се очудих как е 360 коня със само 360 н.м. и то до 7000 оборота...


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот set16v » Нед 27 фев 2011 23:11


MK4 написа:и аз се очудих как е 360 коня със само 360 н.м. и то до 7000 оборота...



уффф колко съм прооЗ и аз,ем нормално ве
пикът на върт.момент е на около 4500-800об..и после почва на слиза на долу,няма как да задържи момента да 7хил.об /поне не и този мотор :D утре ще качим графиката
ето снимка,ако се загледаш се вижда пика на момента 4500об.

http://media.snimka.bg/8150/022554464.jpg?r=0


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот MK4 » Нед 27 фев 2011 23:34


мм демек това е момента при 7000 оборота а не максималния, са разбрах :D


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот sk. » Пон 28 фев 2011 13:59


Брей!
Днес явно е добър ден. Успях да намеря всичко, което търсех за колата. Подкалници, ляв фар, кора под чистачките!

Дори набарах и добра оферта за каско + гражданска. Тези дни като се затопли ще ходя да се пускам с Боянския трафик :lol:


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: MK4 GTI - IHI VF30

Мнениеот wierdo » Вто 01 мар 2011 19:42


sk. написа:... като се затопли ...

Чакай... ще е клинч почти до края на месеца.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта