Усилване на искрата.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Пет 20 май 2005 9:14


неотдавна ми разказаха за един москвич 12ка със 64-волтова запалителна система от самолет (алтернатор от двигател на Ил18
свещи от ПО-2....) та джогана дигал около 200. Кофтито било че мотора се скапал след 35000.км.
цитирам собственика: бе на 14км от Пловдив се взриви..бутало стърчащо отгоре...вилка пробила картера отдолу.бе не беше смешно..от оригиналните на БМВ...първите на дванайсетките..това е режим с гореща искра и пригоден само за високооборотни двигатели...примерно от 6000 оборота нагоре...на ниските -примерно 1000 оборота се стреми към детонация..

Ще разпитам за повече инфо а ако някои има свещи от самолет да се обажда




Потребителски аватар
niki123
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 21 апр 2005 12:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niki123 » Пет 20 май 2005 9:57


На времето имаше голям бум на едни устройства за многоискрово запалване. Не знам дали има някаква връзка с това, но пак правеше искрата много по-добра (не знам как точно). Имах такова на трабантчето и животното просто хвърчеше.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 26 юни 2005 22:47


........

Последна промяна от Bobby_ на Съб 16 юли 2011 22:42, променено общо 1 път.


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Пон 27 юни 2005 21:49


не знам към кого беше въпроса, ама ако е към мен на 1-ва и 2-ра страница има координати откъде можеш да си го купиш


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 03 юли 2005 14:59


Добре де момци,четох някой от вас е проверил във фирмата и са му казали че не се произвежда от 2 години.някои друг пък пусна саита кадето пише за този христо бъчваров видях че има някакви телефони и там и ако му се обади някои от нас дали няма ицко да намери и да монтира плазмения катализатор . VW_FEN и аз имам като твоя пасат 1.8ми ама незнам колко ще има резултат защтото колата е по голяма и тежка.Айде ако някои още се сдобие с глезотията да казва :)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 03 юли 2005 23:47


Ами значи на последната среща дойде колегата prj57 и той има такава системка... направо мога да ти кажа, че копаше хасфалта с тва нещо!!! (поне на мен ми се струва така) :) От което си правя изводи, че и на пасата доста добре ще му се отрази, въпреки теглото... Сигурно поне с 9-10 конски сили се качват с този катализатор заради повишените обороти и по-яката искра... Аз съм много навит да го сложа, ама все нямам пари (страдам от хроничен недостиг на финикийски знаци, такка да се каже...) mhihi


jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Сря 06 юли 2005 9:10


Вече има и трета версия на устройството, аз лично досега карах с втората версия "Ян II", но от вчера мигрирах на новата. В третата версия нещата се променят малко от към начина на свързване към запалителната система(вече свързването става с един кабел, в който са изнесени високоволтовите развързващи диоди, а не както до сега с два, кабела е директен от бобина към дистрибуторна капачка), както и с факта, че вече в устройството има добавен нов високоволтов кондензатор с чиято помощ се постига допълнителен запас от енергия, като по този начин се запазва стабилна амплитудата на изходното напрежение за целия период на искрата (1.2ms). Формата на искрата също е променена. Според г-н Бъчваров - създателя на въпросното устройство новата версия била най-мощната от всичките три досега. Ще мога да дам повече информация малко по-късно, защото тепърва ще тествам и сравнявам разликите от преди - факт е че в момента при мен третата версия не работи на 100 % от възможностите си ползвам около 60%, но колата върви добре без разлики от работата с предишната. Скоро ще постигна и 100 %, тогава ще направя сравнението, както и ще дам подробна информация за разход и движение.


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Съб 09 юли 2005 10:04


Гледам че темата е малко стара, но да ви кажа и аз какво съм чувал за това "устройство". Значи...казвали сами, че е пробвано в лабораторни условия на двигател в МЕИ-то и резултатите били далеч не толкова оптимистични, както се твърди от производителя. Това, което си спомням, е че имало малка разлика в преходните режими на двигателя и почти никаква в останалите, както по отношение на мощност, така и по отношение на икономичността. Т.е. разликата била толкова малка, че поради неизбежните грешки от измерването било спорно дали я има или са нормални разсейки на резултатите. Сравнителните тестове били с конвенционална акумулаторна запалителна уредба с прекъсвач (чукче и наковалня). Т.е. (по спомени) както и да се запали сместа на стабилните работни режими (с по-голяма или по-малка енергия) това не влияело практически на мощността или ако влияело, било практически трудно доказуемо. За преходните режими обаче имала минимални преимства - около 5% по-нисък специфичен разход на гориво (отнесен към мощността).
Това е което знам...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 09 юли 2005 14:36


Е добре бе някои накрая няма ли да каже 100% има ли смисъл от тоя плазмен катализатор?????Чудя се дали да слагам???????


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 09 юли 2005 17:56


Според мене има, ма нямам пари сега... а и ще го сменям пасата в скоро време... с друг пасат дано ;) На него вече нема начин да не сложа такова нещо :)


Потребителски аватар
idas
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 юли 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот idas » Съб 16 юли 2005 16:23


Във връзка с темата за усилване на искрата не знам дали е правилно, но някой пробвал ли е да шунтира съпротивлението което е залято в палеца на делкото за да види какъв е ефекта. Би трябвало поне малко да се усили искрата, а и дали ще бръмка радиото.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 16 юли 2005 22:03


Postman написа:Гледам че темата е малко стара, но да ви кажа и аз какво съм чувал за това "устройство". Значи...казвали сами, че е пробвано в лабораторни условия на двигател в МЕИ-то и резултатите били далеч не толкова оптимистични, както се твърди от производителя. Това, което си спомням, е че имало малка разлика в преходните режими на двигателя и почти никаква в останалите, както по отношение на мощност, така и по отношение на икономичността. Т.е. разликата била толкова малка, че поради неизбежните грешки от измерването било спорно дали я има или са нормални разсейки на резултатите. Сравнителните тестове били с конвенционална акумулаторна запалителна уредба с прекъсвач (чукче и наковалня). Т.е. (по спомени) както и да се запали сместа на стабилните работни режими (с по-голяма или по-малка енергия) това не влияело практически на мощността или ако влияело, било практически трудно доказуемо. За преходните режими обаче имала минимални преимства - около 5% по-нисък специфичен разход на гориво (отнесен към мощността).

Това е което знам...

RESPECT
Радвам се 4е 4ете6 на6то малко кът4е, zа мен е особена 4ест.
Имам само едно въпрос4е, ти виждал ли си двигателите на МЕИ, 6тото аz съм и даже миналия семестър бех намерил 3 4исто нови фордови мотора 1.4 моно, ама даскалите се направиха на тапи, както винаги.
Искам да ти кажа само има два мотора които са ка4ени на стендове и 6то годе ба4кат, един ладов и един перкинс, ако това може да са меродавни ДВГ zдраве.
Дерzайте


jtk
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 31 мар 2005 8:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jtk » Пон 18 юли 2005 8:40


До колкото знам в МЕИ устройството е тествано в лабораторни условия в катедрата по електротехника. Опитната постановка е представлявала въпросното устройство, генератор на честота и два електрода, които са били поставяни в различни условия (налягане). Целта е била да се наблюдава изменението на формата на искрата при различните налягания. За тестове върху двигател в МЕИ не знам. Но това мога да го разбера и ще го споделя с вас.
По отношение на монтажа нещата изглеждат така:
Съпротивлението в палеца се премахва, а на негово място се поставя проводник, ако лулите на кабелите имат метални капачки , то капачките се махат. От бобината се теглят два кабела до устройството (от точки "1" и "15" на входа на бобината), както и един захранващ(+) от акумолатора. В зависимост от версията на устройството има два начина на свързване с два или един кабел това в часта на високото напрежение, като в първият от бобината кабела отива в устройството и от него втори кабел отива на дистрибуторната капачка. При втория случай се ползва един високоволтов кабел в който има развързване на двете вериги с високоволтови диоди.


Потребителски аватар
Postman
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:50
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Postman » Пет 22 юли 2005 15:07


niki127 написа:Радвам се 4е 4ете6 на6то малко кът4е, zа мен е особена 4ест.

Чета да, и честта е моя по-скоро...
niki127 написа:Имам само едно въпрос4е, ти виждал ли си двигателите на МЕИ, 6тото аz съм и даже миналия семестър бех намерил 3 4исто нови фордови мотора 1.4 моно, ама даскалите се направиха на тапи, както винаги.

А ти какво имаш предвид като казваш, че даскалите са се направили на тъпи? Ти какво си им предложил?
niki127 написа:Искам да ти кажа само има два мотора които са ка4ени на стендове и 6то годе ба4кат, един ладов и един перкинс, ако това може да са меродавни ДВГ zдраве.

Принципно има "качени" повече двигатели, не са само 2. Доколкото знам има 8 двигателя, от които работят 5. Каква е случката по-натам не знам...

Сега по отношение на устройството - казвали са ми че е тествано на двигател на Лада, кой точно от всичките модели не знам. Ако то е помага по някакъв начин, то този начин е при студено пускане и неустановени режими (режими на работа с променливи обороти или рязко подаване на газ). На стационарни обороти (движение с постоянна скорост) ефекта е почти нулев - т.е. стендовете не са могли да регистрират увеличаване на мощността на двигателя. За съжаление тези стендове май не могат да правят изпитвания при променливи режими, така че дори там ефекта се приема на доверие поради това, че има предпоставки да има такъв ефект.
Това ми е информацията, а дали наличните двигателите в МЕИ са причина човек да приеме резултатите за достоверни е друг въпрос. Аз лично вярвам на това, което са ми казвали а освен това и не вярвам в чудеса, особено пък за по отношение на горенето в бензиновите двигатели, което е почти неуправляемо след като започне. Може и да бъркам някъде, но си мисля, че ако машинката на Бъчваров даваше повече, то нямаше да остане незабелязано при изпитването...
jtk написа:До колкото знам в МЕИ устройството е тествано в лабораторни условия в катедрата по електротехника. Опитната постановка е представлявала въпросното устройство, генератор на честота и два електрода, които са били поставяни в различни условия (налягане). Целта е била да се наблюдава изменението на формата на искрата при различните налягания. За тестове върху двигател в МЕИ не знам. Но това мога да го разбера и ще го споделя с вас.

За това не зная, но че са правени изпитвания на реален двигател съм сигурен...

И още нещо, ако имаше протоколи от тези изпитвания (не зная защо няма), щях да ги снимам и да ги постна тук, поне тези които вярват в чудеса да преосмислят позицията си малко :)


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Пон 25 юли 2005 21:05


Не мисля че стендовете на МЕЙ могат да покажат каквото и да е било. Фор екзампъл - могат ли да отчетат че фаровете са включени? Май нямат такава чувствителност.

Ефекта от искрата идва повече при променливите обороти. От реалния живот кога прекъсва колата когато не работи 1 кабел - като набира или като е набрала и се движи човек постоянно? Поне при мен прекъсва, когато настъпя газта и се опитам да набера скорост.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта