неотдавна ми разказаха за един москвич 12ка със 64-волтова запалителна система от самолет (алтернатор от двигател на Ил18
свещи от ПО-2....) та джогана дигал около 200. Кофтито било че мотора се скапал след 35000.км.
цитирам собственика: бе на 14км от Пловдив се взриви..бутало стърчащо отгоре...вилка пробила картера отдолу.бе не беше смешно..от оригиналните на БМВ...първите на дванайсетките..това е режим с гореща искра и пригоден само за високооборотни двигатели...примерно от 6000 оборота нагоре...на ниските -примерно 1000 оборота се стреми към детонация..
Ще разпитам за повече инфо а ако някои има свещи от самолет да се обажда
Усилване на искрата.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Добре де момци,четох някой от вас е проверил във фирмата и са му казали че не се произвежда от 2 години.някои друг пък пусна саита кадето пише за този христо бъчваров видях че има някакви телефони и там и ако му се обади някои от нас дали няма ицко да намери и да монтира плазмения катализатор . VW_FEN и аз имам като твоя пасат 1.8ми ама незнам колко ще има резултат защтото колата е по голяма и тежка.Айде ако някои още се сдобие с глезотията да казва 

- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами значи на последната среща дойде колегата prj57 и той има такава системка... направо мога да ти кажа, че копаше хасфалта с тва нещо!!! (поне на мен ми се струва така)
От което си правя изводи, че и на пасата доста добре ще му се отрази, въпреки теглото... Сигурно поне с 9-10 конски сили се качват с този катализатор заради повишените обороти и по-яката искра... Аз съм много навит да го сложа, ама все нямам пари (страдам от хроничен недостиг на финикийски знаци, такка да се каже...) 


Вече има и трета версия на устройството, аз лично досега карах с втората версия "Ян II", но от вчера мигрирах на новата. В третата версия нещата се променят малко от към начина на свързване към запалителната система(вече свързването става с един кабел, в който са изнесени високоволтовите развързващи диоди, а не както до сега с два, кабела е директен от бобина към дистрибуторна капачка), както и с факта, че вече в устройството има добавен нов високоволтов кондензатор с чиято помощ се постига допълнителен запас от енергия, като по този начин се запазва стабилна амплитудата на изходното напрежение за целия период на искрата (1.2ms). Формата на искрата също е променена. Според г-н Бъчваров - създателя на въпросното устройство новата версия била най-мощната от всичките три досега. Ще мога да дам повече информация малко по-късно, защото тепърва ще тествам и сравнявам разликите от преди - факт е че в момента при мен третата версия не работи на 100 % от възможностите си ползвам около 60%, но колата върви добре без разлики от работата с предишната. Скоро ще постигна и 100 %, тогава ще направя сравнението, както и ще дам подробна информация за разход и движение.
Гледам че темата е малко стара, но да ви кажа и аз какво съм чувал за това "устройство". Значи...казвали сами, че е пробвано в лабораторни условия на двигател в МЕИ-то и резултатите били далеч не толкова оптимистични, както се твърди от производителя. Това, което си спомням, е че имало малка разлика в преходните режими на двигателя и почти никаква в останалите, както по отношение на мощност, така и по отношение на икономичността. Т.е. разликата била толкова малка, че поради неизбежните грешки от измерването било спорно дали я има или са нормални разсейки на резултатите. Сравнителните тестове били с конвенционална акумулаторна запалителна уредба с прекъсвач (чукче и наковалня). Т.е. (по спомени) както и да се запали сместа на стабилните работни режими (с по-голяма или по-малка енергия) това не влияело практически на мощността или ако влияело, било практически трудно доказуемо. За преходните режими обаче имала минимални преимства - около 5% по-нисък специфичен разход на гориво (отнесен към мощността).
Това е което знам...
Това е което знам...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Postman написа:Гледам че темата е малко стара, но да ви кажа и аз какво съм чувал за това "устройство". Значи...казвали сами, че е пробвано в лабораторни условия на двигател в МЕИ-то и резултатите били далеч не толкова оптимистични, както се твърди от производителя. Това, което си спомням, е че имало малка разлика в преходните режими на двигателя и почти никаква в останалите, както по отношение на мощност, така и по отношение на икономичността. Т.е. разликата била толкова малка, че поради неизбежните грешки от измерването било спорно дали я има или са нормални разсейки на резултатите. Сравнителните тестове били с конвенционална акумулаторна запалителна уредба с прекъсвач (чукче и наковалня). Т.е. (по спомени) както и да се запали сместа на стабилните работни режими (с по-голяма или по-малка енергия) това не влияело практически на мощността или ако влияело, било практически трудно доказуемо. За преходните режими обаче имала минимални преимства - около 5% по-нисък специфичен разход на гориво (отнесен към мощността).
Това е което знам...
RESPECT
Радвам се 4е 4ете6 на6то малко кът4е, zа мен е особена 4ест.
Имам само едно въпрос4е, ти виждал ли си двигателите на МЕИ, 6тото аz съм и даже миналия семестър бех намерил 3 4исто нови фордови мотора 1.4 моно, ама даскалите се направиха на тапи, както винаги.
Искам да ти кажа само има два мотора които са ка4ени на стендове и 6то годе ба4кат, един ладов и един перкинс, ако това може да са меродавни ДВГ zдраве.
Дерzайте
До колкото знам в МЕИ устройството е тествано в лабораторни условия в катедрата по електротехника. Опитната постановка е представлявала въпросното устройство, генератор на честота и два електрода, които са били поставяни в различни условия (налягане). Целта е била да се наблюдава изменението на формата на искрата при различните налягания. За тестове върху двигател в МЕИ не знам. Но това мога да го разбера и ще го споделя с вас.
По отношение на монтажа нещата изглеждат така:
Съпротивлението в палеца се премахва, а на негово място се поставя проводник, ако лулите на кабелите имат метални капачки , то капачките се махат. От бобината се теглят два кабела до устройството (от точки "1" и "15" на входа на бобината), както и един захранващ(+) от акумолатора. В зависимост от версията на устройството има два начина на свързване с два или един кабел това в часта на високото напрежение, като в първият от бобината кабела отива в устройството и от него втори кабел отива на дистрибуторната капачка. При втория случай се ползва един високоволтов кабел в който има развързване на двете вериги с високоволтови диоди.
По отношение на монтажа нещата изглеждат така:
Съпротивлението в палеца се премахва, а на негово място се поставя проводник, ако лулите на кабелите имат метални капачки , то капачките се махат. От бобината се теглят два кабела до устройството (от точки "1" и "15" на входа на бобината), както и един захранващ(+) от акумолатора. В зависимост от версията на устройството има два начина на свързване с два или един кабел това в часта на високото напрежение, като в първият от бобината кабела отива в устройството и от него втори кабел отива на дистрибуторната капачка. При втория случай се ползва един високоволтов кабел в който има развързване на двете вериги с високоволтови диоди.
niki127 написа:Радвам се 4е 4ете6 на6то малко кът4е, zа мен е особена 4ест.
Чета да, и честта е моя по-скоро...
niki127 написа:Имам само едно въпрос4е, ти виждал ли си двигателите на МЕИ, 6тото аz съм и даже миналия семестър бех намерил 3 4исто нови фордови мотора 1.4 моно, ама даскалите се направиха на тапи, както винаги.
А ти какво имаш предвид като казваш, че даскалите са се направили на тъпи? Ти какво си им предложил?
niki127 написа:Искам да ти кажа само има два мотора които са ка4ени на стендове и 6то годе ба4кат, един ладов и един перкинс, ако това може да са меродавни ДВГ zдраве.
Принципно има "качени" повече двигатели, не са само 2. Доколкото знам има 8 двигателя, от които работят 5. Каква е случката по-натам не знам...
Сега по отношение на устройството - казвали са ми че е тествано на двигател на Лада, кой точно от всичките модели не знам. Ако то е помага по някакъв начин, то този начин е при студено пускане и неустановени режими (режими на работа с променливи обороти или рязко подаване на газ). На стационарни обороти (движение с постоянна скорост) ефекта е почти нулев - т.е. стендовете не са могли да регистрират увеличаване на мощността на двигателя. За съжаление тези стендове май не могат да правят изпитвания при променливи режими, така че дори там ефекта се приема на доверие поради това, че има предпоставки да има такъв ефект.
Това ми е информацията, а дали наличните двигателите в МЕИ са причина човек да приеме резултатите за достоверни е друг въпрос. Аз лично вярвам на това, което са ми казвали а освен това и не вярвам в чудеса, особено пък за по отношение на горенето в бензиновите двигатели, което е почти неуправляемо след като започне. Може и да бъркам някъде, но си мисля, че ако машинката на Бъчваров даваше повече, то нямаше да остане незабелязано при изпитването...
jtk написа:До колкото знам в МЕИ устройството е тествано в лабораторни условия в катедрата по електротехника. Опитната постановка е представлявала въпросното устройство, генератор на честота и два електрода, които са били поставяни в различни условия (налягане). Целта е била да се наблюдава изменението на формата на искрата при различните налягания. За тестове върху двигател в МЕИ не знам. Но това мога да го разбера и ще го споделя с вас.
За това не зная, но че са правени изпитвания на реален двигател съм сигурен...
И още нещо, ако имаше протоколи от тези изпитвания (не зная защо няма), щях да ги снимам и да ги постна тук, поне тези които вярват в чудеса да преосмислят позицията си малко

Не мисля че стендовете на МЕЙ могат да покажат каквото и да е било. Фор екзампъл - могат ли да отчетат че фаровете са включени? Май нямат такава чувствителност.
Ефекта от искрата идва повече при променливите обороти. От реалния живот кога прекъсва колата когато не работи 1 кабел - като набира или като е набрала и се движи човек постоянно? Поне при мен прекъсва, когато настъпя газта и се опитам да набера скорост.
Ефекта от искрата идва повече при променливите обороти. От реалния живот кога прекъсва колата когато не работи 1 кабел - като набира или като е набрала и се движи човек постоянно? Поне при мен прекъсва, когато настъпя газта и се опитам да набера скорост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта