V8 намеси....(продължава от стр.5)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 15 юли 2006 23:51


Малко развитие по темата.... тъй като вече Голф-а го няма се утешавам с джипката :(

По последни данни на "комбайна" му предстои смяна на вътрешности, частите са почти на път - като за начало ще го смъкна от движение и ще го разкостя...

Двигателя ще страда най много :twisted:

И без тва няма кво друго да се пипа по тая кола....

За момента сме на фаза увеличаване на обем, хванала ме грандоманията..... нови бутала, биели и колянов вал... от 5.2л отиваме на 6.4 :twisted: очакват се около 90 коня повече и въртящия момент отива в космоса....

Изображение

Само едно ме притеснява, не знам какво да правя със всмукателаната система, дали ще иска настройки по компа или по големи дюзи или какво... :?:

Приготвил съм се за разпределителен вал, който със сигурност си казват че ще иска друг комп ма не е само една беля, всички чарколяци под главите ще трябва да се сменят което е още толкова...

За момента комплекта бутала, биели и колянов излиза 1840$




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 0:16


Батио даваи снимки че това е лудница проектче ;)


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Нед 16 юли 2006 0:18


Черокито е супер и идеята като цяло много си я бива. :wink: Въобще да не ти пука кой кво не му харесва. :o Точно тези джипчета са доста здрави и вървежни, да не говорим за екстрите и тн. :) Прави си го и успех. 8)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 0:22


Еиии пък смятай свали ли го надолу с окачването .. да стане леко като спортно такова.. и да направи проекта както си знае той най-добре .. ще кърти направо а може би за бг ще бъде и уникална кола. А нали това искаме ... да бъдем различни :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 16 юли 2006 0:28


Vizor, искам първо да направя двигателя и тогава да го смъквам....

Може да създаде проблем със хедърсите, щото не е лесно да прекараш 8 тръби по 50мм покрай всико дето е под капака, а и автоматичната кутия не хич малка и там може да се берат ядове....

Гледах и се чудех на тъпия американец..... как може да тури една ламбда на 8 цилиндъра :?

Заради тая глупост трябва да събера тръбите в едно и евентуално след тва да ги разделя пак, за отляво и отдясно :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 0:30


Дам знам че е така.. просто казах щото си го представих :) иначе двигателя .. като знам тези американски двг-та.. ще издържи на каквото и да е :) много корава машина е това


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 юли 2006 0:51


prj57 написа:Гледах и се чудех на тъпия американец..... как може да тури една ламбда на 8 цилиндъра :?


а може да оставиш ламбдата само на четирите цилиндъра :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 1:02


Тогава какво би трябвало да стане (щото аз не съм кой знае колко технически грамотен) ще отчита по малко o2 и ще подава повече газ ? А няма ли да почне да подава твърде много ? все пак 4 цилиндъра по малко...

Последна промяна от Vizor на Нед 16 юли 2006 2:26, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 16 юли 2006 1:23


Вакра ме в размисъл......

8 цилиндъра и да мери О2 само на 4!!!

Аз си мисля че ще дава по малко..... поправи ме ако греша....

но според мен това ще е 4 пъти по малко количество измерено о2 в газовете и би трябвало да даде съответно по малко бензин обаче на 8те цилиндъра! :gruebel


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 4:09


Сори малко .. ама съм доста пиян .. и нормално туко що осъзнах че е 5 часа сутринта вече а аз продължавам да поркам кат мастия .. така че ако правя някаква грешка поправете ме ..

Ламбда сондата е oxygen sensor който гледа ко стаа в изгорелите газове.. до колкото знам въздух гориво е 14.7 : 1 нещо такова. До колкото разбирам .. ако има повече кислород.. трябва да каже на компа че иска повече гориво и той съответно да му го даде .. а ако има повече изгорели газове (съответно пo-малко кислород...) трябва да му каже да подаде по малко нали така ?

(малееееееееееееее на толкоз бири продължавам да мисля има няма 3 промила кръв в алкохола :( малееееиииии пък кви идей за едни вентилаторчета за спортни конусни филтри :lol: ми дойдоха ама утре кат съм трезвен вече няма да ги помня трябва да си ги записвам
Изображение )


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 юли 2006 11:14


prj57 написа:Вакра ме в размисъл......

8 цилиндъра и да мери О2 само на 4!!!


Ами идеята ми е, че така или иначе, в момента автомобила е с една ламбда. Поправете ме, ако греша, но аз си мисля, че дали с 4 или с 8 цилиндъра - изгорелите газове трябва да са със сходни параметри, затова не би трябвало да е проблем, да сложиш ламбда само на едната тръба.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 16 юли 2006 12:03


Хмм има и нещо такова.. все пак то не ги измерва като количество ами като съотношение маи а ? (или и аз греша)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 16 юли 2006 14:19


Няма да стане според мен и ще то кажа защо така мисля....

Джипа има система за регулирне на количеството бензин според работата на двигателя, ако ламбдата се грижи за 4 цилиндъра другите 4 ще правят кво си искат...

ОФФ: мани недй ще почне да ме дърпа на една страна :lol:

Така де, системата позволява да връща бензин обратно, според данните от автоматичната и още купища други сензори....

Вариант 1: Да избуша инжекциона и да сложа карбуратор, ма не знам кво ще стане с остналите системи!

Вариант 2: Всичките тръби се събират в една ГОЛЯМА и после 2 по малки Y-образни за изводи отляво и отдясно...


П.П. Днеска имам разговори по повод разпределителния и нови глави за цилиндрите, ще ви кажа каквъ е резултата по късно.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 16 юли 2006 14:42


Ламбдата е една в момента, така че няма как компа да знае от ламбдата, какво става във всеки един цилиндър. В противен случай щеше да има по една ламбда за всеки цилиндър.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 16 юли 2006 14:46


Съгласен съм, но на нея са и дадени данни за 8 цилиндъра, кво ще стане като тея дани станат 4 пъти по малко?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта