Рязане на полуоски на голф

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Нед 20 сеп 2009 18:24


След като външни карета от мк2 не стават на шенкел от тройка с 5х100 следва че и въшните карета от тази тройка няма да станат на мк2 шенкел .




Потребителски аватар
tns
Мнения: 389
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот tns » Нед 20 сеп 2009 18:41


leonardo_vd написа:Има и друг момен правиш си едни камбъри и си регулираш налкона отгоре. :beer


Аз съм с абсолютно същата конверсия и смятам скоро да си реша проблема който е същия като твоя с плейтовете както каза leonardo-vd

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот FreeSoul » Нед 20 сеп 2009 19:54


Тва ми прилича на унибал? Ако си мазохист -става, но иначе возията ще стане просто кошмарна,което за всекидневка не е много удобно


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Нед 20 сеп 2009 20:00


за tns няма да е проблем това , но за ежедневно каране май ще е хард mhihi


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот FreeSoul » Нед 20 сеп 2009 22:56


Аз също имам този проблем с шума от макферсона, все едно прескача пружината заради напрежението.
Сега като се замисля вместо да слагам пак носачи,шенкели,карета,шарнири от МК2 дали да не взема направо долните красоти.

Ще се получи нещо подобно Изображение

Другия вариант е да се пробвам да си направя :D ама кво ще излезе накрая не се знае,освен това трябва да се премери колко трябва да се см компенсира

Какво става с тампоните в такъв случай, може ли да се измисли някво минимално решение да става и за ежедневно каране все пак


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот Kozunak » Пон 21 сеп 2009 9:32


FreeSoul написа:Тва ми прилича на унибал? Ако си мазохист -става, но иначе возията ще стане просто кошмарна,което за всекидневка не е много удобно


Абсолютно усещането няма да има разлика с това, което в момента е на твойта кола.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот FreeSoul » Пон 21 сеп 2009 11:02


Да ама не са всички с тез винкели, някои карат нормални окачвания :Mr Green Fun


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот kokskok » Съб 03 окт 2009 22:27


Мале май и аз съм в филма.. само че се набих още повече.. понеже накупувах шарнири и :Д
Така ето какво имам
Голф 2 гти ЕВ двигател скорости ауг беха големи чашки обаче ги смених с малки и не ми се занимава пак да ги сменям с големи а полуоските ми от абф са с големи карета..
Окачване от 3ка абф
шенкели дискове апарати всико
Полуоски с карета от 2те страни
Шарнири за 3ка гти
носачи от 3ка гти
Имам и от кр полуоски
Май няма да е лесна работа ?
отзаде съм ги турил
иначе чета в карфолиото дават на абфа също широчината му да е 1422 мм отпреде а носача дейстиветлно е малко по дълъг обаче карнира нали е под наклон
Другото което знам е че апаратите от 3ките (за 280 мм дискове) пасват на шенкел от кр примерно с 256 мм дискове обаче остава въпроса може ли да се сложи главина от съпорта на 3ката в съпорта на 2ката ? някой може ли да ми даде размери на тея отворите ?


kokskok
Мнения: 234
Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nadejda

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот kokskok » Нед 04 окт 2009 13:49


Спите ли бе бре да ви питам ето тези неща ми идват на акъла обаче нямам размерите и нз дали ще стане
Да извадиме главината от 3ката и да я набиеме 2 шенкел от 2йка ? такъв 256 мм ?
Или направо главианта с лагера от 3ката я вадиме от шенкела на 3ката и я набиваме в шенкела на 2ката Въпроса ми е съвпадат ли размерите на лагерите и тея работи отоговрете плс че от тва зависи дали с 200 или безз 200 лева отгоре :)


Потребителски аватар
VW_JIKATA
Мнения: 54
Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот VW_JIKATA » Пон 05 окт 2009 20:29


Ако с това мога да ти помогна http://jikata871987.snimka.bg/automobil ... 260935.big


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот inoi » Сря 07 окт 2009 21:07


Главините на 4*100 и 5*100 са еднакви поне от гледна точка на лагера. 5*100 главина би трябвало да стане без проблем на шенкел от Г2.

Проблема е при синхрото отзад :roll:

Нещо не разбрах какъв е проблема при такава трансформация да си останат носачите на двойката и да се сменят само шарнирите?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот alpine » Чет 08 окт 2009 0:30


inoi какъв е проблема при синхрото ? Аз скоро си сложих предни главини от г60 отзад на синхрото . С леки модове заспиват :Mr Green Fun Така че и главината от мк3 5х100 ще може да се направи да се сложи отзад с оригиналните си синхро лагери , но идва въпроса какво ще направиш с каретата .....


Потребителски аватар
inoi
Мнения: 493
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AFT 1996
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот inoi » Чет 08 окт 2009 7:57


Задните главине ги дават различни от предните по принцип, но ми е интересно каква е точно разликата - по номер се различават по последната цифра и буква.
Какви са леките модове които си направил за да паснат?
Някъде бях че предните карета би трябвало да станат :roll:


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот niki7878 » Чет 08 окт 2009 12:34


alpine написа:inoi какъв е проблема при синхрото ? Аз скоро си сложих предни главини от г60 отзад на синхрото . С леки модове заспиват :Mr Green Fun Така че и главината от мк3 5х100 ще може да се направи да се сложи отзад с оригиналните си синхро лагери , но идва въпроса какво ще направиш с каретата .....

Именно, главините може и да ги вкараш ако си по-настоятелен :wink: , но каретата ще опрат в носача, щотото са по-големи. Разликата при ВР6 главините е, че те са с шлици като за обикновена синхро полуоска обаче са с 5х100 отвори. Това последното съм го обяснявал на колегата inoi поне 1000 пъти...


Потребителски аватар
snickers_
Мнения: 555
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рязане на полуоски на голф

Мнениеот snickers_ » Чет 08 окт 2009 12:38


inoi написа:Главините на 4*100 и 5*100 са еднакви поне от гледна точка на лагера. 5*100 главина би трябвало да стане без проблем на шенкел от Г2.

Проблема е при синхрото отзад :roll:

Нещо не разбрах какъв е проблема при такава трансформация да си останат носачите на двойката и да се сменят само шарнирите?

евала колега това се искаше да се разбере в цялата история... манем акой да каже мерси
(от името на кокскок) оти модераторите незнайно защо са го турили в модул и даже не искат и да му обяснят



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта