Рязане на полуоски на голф
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
След като външни карета от мк2 не стават на шенкел от тройка с 5х100 следва че и въшните карета от тази тройка няма да станат на мк2 шенкел .
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Рязане на полуоски на голф
Тва ми прилича на унибал? Ако си мазохист -става, но иначе возията ще стане просто кошмарна,което за всекидневка не е много удобно
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
за tns няма да е проблем това , но за ежедневно каране май ще е хард ![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Рязане на полуоски на голф
Аз също имам този проблем с шума от макферсона, все едно прескача пружината заради напрежението.
Сега като се замисля вместо да слагам пак носачи,шенкели,карета,шарнири от МК2 дали да не взема направо долните красоти.
Ще се получи нещо подобно![Изображение](http://img38.photobucket.com/albums/v116/Jilly16V/Ferris%20show/Ferris_car_show_007.jpg)
Другия вариант е да се пробвам да си направя
ама кво ще излезе накрая не се знае,освен това трябва да се премери колко трябва да се см компенсира
Какво става с тампоните в такъв случай, може ли да се измисли някво минимално решение да става и за ежедневно каране все пак
Сега като се замисля вместо да слагам пак носачи,шенкели,карета,шарнири от МК2 дали да не взема направо долните красоти.
Ще се получи нещо подобно
![Изображение](http://img38.photobucket.com/albums/v116/Jilly16V/Ferris%20show/Ferris_car_show_007.jpg)
Другия вариант е да се пробвам да си направя
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Какво става с тампоните в такъв случай, може ли да се измисли някво минимално решение да става и за ежедневно каране все пак
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рязане на полуоски на голф
FreeSoul написа:Тва ми прилича на унибал? Ако си мазохист -става, но иначе возията ще стане просто кошмарна,което за всекидневка не е много удобно
Абсолютно усещането няма да има разлика с това, което в момента е на твойта кола.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Рязане на полуоски на голф
Да ама не са всички с тез винкели, някои карат нормални окачвания ![:Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
![:Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: Рязане на полуоски на голф
Мале май и аз съм в филма.. само че се набих още повече.. понеже накупувах шарнири и :Д
Така ето какво имам
Голф 2 гти ЕВ двигател скорости ауг беха големи чашки обаче ги смених с малки и не ми се занимава пак да ги сменям с големи а полуоските ми от абф са с големи карета..
Окачване от 3ка абф
шенкели дискове апарати всико
Полуоски с карета от 2те страни
Шарнири за 3ка гти
носачи от 3ка гти
Имам и от кр полуоски
Май няма да е лесна работа ?
отзаде съм ги турил
иначе чета в карфолиото дават на абфа също широчината му да е 1422 мм отпреде а носача дейстиветлно е малко по дълъг обаче карнира нали е под наклон
Другото което знам е че апаратите от 3ките (за 280 мм дискове) пасват на шенкел от кр примерно с 256 мм дискове обаче остава въпроса може ли да се сложи главина от съпорта на 3ката в съпорта на 2ката ? някой може ли да ми даде размери на тея отворите ?
Така ето какво имам
Голф 2 гти ЕВ двигател скорости ауг беха големи чашки обаче ги смених с малки и не ми се занимава пак да ги сменям с големи а полуоските ми от абф са с големи карета..
Окачване от 3ка абф
шенкели дискове апарати всико
Полуоски с карета от 2те страни
Шарнири за 3ка гти
носачи от 3ка гти
Имам и от кр полуоски
Май няма да е лесна работа ?
отзаде съм ги турил
иначе чета в карфолиото дават на абфа също широчината му да е 1422 мм отпреде а носача дейстиветлно е малко по дълъг обаче карнира нали е под наклон
Другото което знам е че апаратите от 3ките (за 280 мм дискове) пасват на шенкел от кр примерно с 256 мм дискове обаче остава въпроса може ли да се сложи главина от съпорта на 3ката в съпорта на 2ката ? някой може ли да ми даде размери на тея отворите ?
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: Рязане на полуоски на голф
Спите ли бе бре да ви питам ето тези неща ми идват на акъла обаче нямам размерите и нз дали ще стане
Да извадиме главината от 3ката и да я набиеме 2 шенкел от 2йка ? такъв 256 мм ?
Или направо главианта с лагера от 3ката я вадиме от шенкела на 3ката и я набиваме в шенкела на 2ката Въпроса ми е съвпадат ли размерите на лагерите и тея работи отоговрете плс че от тва зависи дали с 200 или безз 200 лева отгоре![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Да извадиме главината от 3ката и да я набиеме 2 шенкел от 2йка ? такъв 256 мм ?
Или направо главианта с лагера от 3ката я вадиме от шенкела на 3ката и я набиваме в шенкела на 2ката Въпроса ми е съвпадат ли размерите на лагерите и тея работи отоговрете плс че от тва зависи дали с 200 или безз 200 лева отгоре
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- VW_JIKATA
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 17 фев 2008 22:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Рязане на полуоски на голф
Ако с това мога да ти помогна http://jikata871987.snimka.bg/automobil ... 260935.big
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Главините на 4*100 и 5*100 са еднакви поне от гледна точка на лагера. 5*100 главина би трябвало да стане без проблем на шенкел от Г2.
Проблема е при синхрото отзад
Нещо не разбрах какъв е проблема при такава трансформация да си останат носачите на двойката и да се сменят само шарнирите?
Проблема е при синхрото отзад
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Нещо не разбрах какъв е проблема при такава трансформация да си останат носачите на двойката и да се сменят само шарнирите?
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
inoi какъв е проблема при синхрото ? Аз скоро си сложих предни главини от г60 отзад на синхрото . С леки модове заспиват
Така че и главината от мк3 5х100 ще може да се направи да се сложи отзад с оригиналните си синхро лагери , но идва въпроса какво ще направиш с каретата .....
![:Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
- inoi
- Мнения: 493
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 8:03
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
Задните главине ги дават различни от предните по принцип, но ми е интересно каква е точно разликата - по номер се различават по последната цифра и буква.
Какви са леките модове които си направил за да паснат?
Някъде бях че предните карета би трябвало да станат![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Какви са леките модове които си направил за да паснат?
Някъде бях че предните карета би трябвало да станат
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
alpine написа:inoi какъв е проблема при синхрото ? Аз скоро си сложих предни главини от г60 отзад на синхрото . С леки модове заспиватТака че и главината от мк3 5х100 ще може да се направи да се сложи отзад с оригиналните си синхро лагери , но идва въпроса какво ще направиш с каретата .....
Именно, главините може и да ги вкараш ако си по-настоятелен
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рязане на полуоски на голф
inoi написа:Главините на 4*100 и 5*100 са еднакви поне от гледна точка на лагера. 5*100 главина би трябвало да стане без проблем на шенкел от Г2.
Проблема е при синхрото отзад![]()
Нещо не разбрах какъв е проблема при такава трансформация да си останат носачите на двойката и да се сменят само шарнирите?
евала колега това се искаше да се разбере в цялата история... манем акой да каже мерси
(от името на кокскок) оти модераторите незнайно защо са го турили в модул и даже не искат и да му обяснят
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта