Клипче GOLF 3 GTI 115кс.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 апр 2006 12:22


niikoo_1 - тая събота сме с колегата Ventoman пред Бояна...

Vento 1.9 TDi 90к.с. - пуска се със червена 3-ка GTI 115к.с. - взе му старта, накрая беше с половин кола назад. Ще ми е интересно да ви видя двамата - бензин killer VS. TDI killer! :)




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 29 апр 2006 12:34


Май няма да мога да дойда, щото днеска трябва да ходя при баба на село и не знам дали ще мога да се върна за срещата.

И имай в предвит, че старта е супер важен, с това Пежо дето се пусках първия път ми взе старта и го бих едвам, едвам с един калник, втория път обаче аз взех старта и му направих 2 коли така, че и това има много голямо значение.


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 12:37


нормално старта на дизелака да е по добър от бензинов старт при еднаква мощност. макс. въртящия момент на дизелака е изтеглен в по ниските обороти което дава много добър старт.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 29 апр 2006 14:11


Не бях карал колата два дена поради проблеми и реших да я припаля и нещо ми прищрака.

Понеже нямаше къде по улиците да напарвя точно замерване от 0-100км/ч, а и няма как да държа телефона и да сменям предавките напрвих следното.
Засекох ускорението от 35-40км/ч до точно 100км/ч на втора (нямам прекъсвач и на втора удря 100без проблем)
Та това упражнение го правя за 8сек, даже единия път показа 7.7сек, а най-бавно стана за 8.6сек.

От 0-50км/ч на първа става за около 4сек със старта от място, така че от 0-100км/ч съм под 11сек


Така, че може да споделите за колко секунди го правите това
упражнение ще ми бъде интересно.

Които не може да направи 100км на втора да каже до 90-95км/ч

Айде чакам да си кажете

Последна промяна от niikoo_1 на Съб 29 апр 2006 14:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 29 апр 2006 14:13


само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 29 апр 2006 14:18


Има и още нещо, че АБФ-фа се развърта до почти 7000об/мин и прави 100на втора без проблем и има и блокаж и работата става дебела.
Пък на тебе паура ти е от 2000об/мин до 4300об/мин така, че и това е важно. И все пак АБФ от 0-100км/ч е за 8,3сек и си е сила.

Я се засечи от 35-40км/ч до 100км/ч за колко време ускоряваш, че ми интересно.
И кажи на първа, втора и трета скорост до колко километра стига дизела, че не знам


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 15:48


Spunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.


аве аз че не съм компетентен не съм, ама явно и тъп ли съм коо уж туй което съм чел ми дава няква ориентировъчна представа все пак

пич АБФ-а ми до 2,5к 3к върви като обикновена кола... откам 3к рпм нагоре откача. т.е. или трябва да тръгна на по ниски обороти за да не въртя много но пък ще изгубя време докато вляза в режим "излитане" или мога и да ти въртя гуми така едно прилично разстояние.

ся ти искаш да ми кажеш че при голям въртящ момент при ниските обороти което реално ти позволява да напрайш старт без да превъртиш и същестевременно да се изтреляш не ти дава предимство пред бензиновите....
дизелака старт ако не вземе няма кво друго да вземе....


явно аз ли въобще не зацепвам а може и умствения ми багаж да не стига .... :shock


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 29 апр 2006 18:26


и на първа и на втора въртя гуми. значи имам нисанче което червеното му е на 7500 :!: тръгва след 5К оборота и върви наравно с абф голф. има и шпер. и все пак си мисля че дизела може да стане по-бърз. после ще дам и време от 40-100.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 29 апр 2006 21:54


Kashon написа:тия дни може да направя и аз 1 клипче с АБФ-а ми да имаш няква база за сравнение.


Това определено ще е интересно да се види. Ще го чакам с нетърпение.. 8)


Потребителски аватар
Kashon
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Kashon » Съб 29 апр 2006 22:22


:( преди малко паднах от А4 комби 1.8Т турбо
на старта(летящ старт) ми зе 1 калник (трагнах малко куцо) и до към 150 бяхме на абс. еднаква дистанция без промяна после зе още малко на 200 му виждах стоповете...

кат сменя датчика за разпределителния вал може да повторим да видим дали ще има разлика (преди седмица и нещо на елкона БОШ казаха че в момента колата ми е спъната...)

уточнявам че съм АБФ с газово и възможностите на колата са ограничени 1 път откъм приток на въздух от смесителя...


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 29 апр 2006 22:54


Засекох от 30 до 100 няколко пъти тази вечер:
от 2ра - 7сек (6.98) най-добро време.
от 3та - ~8 сек. от всеки опит(+/- 0.05сек.)

Колата ми е абсолютно сток, с 16ки джанти.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Нед 30 апр 2006 9:29


Spunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.
е как ги извадихте тия 30 коня от чип -на дино ли го качва или така ти казаха ?? имам приятел със Голф3 като твоя мотор и му слагаха чип(по точно два) при колегата V-MAX и му дават 20 коня повишение на мощността :roll: .Иначе голфчето върви прилично но няма никакви шансове с/у голф 3 2000/16 .Мое да го биеш единствено ако дръпката е на -пробег без презареждане :lol:


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Нед 30 апр 2006 10:00


landwarrior написа:
Spunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.
е как ги извадихте тия 30 коня от чип -на дино ли го качва или така ти казаха ?? имам приятел със Голф3 като твоя мотор и му слагаха чип(по точно два) при колегата V-MAX и му дават 20 коня повишение на мощността :roll: .Иначе голфчето върви прилично но няма никакви шансове с/у голф 3 2000/16 .Мое да го биеш единствено ако дръпката е на -пробег без презареждане :lol:


Prospeed го дават 30 коня. Но аз ако го почна ще има и други малки подобрения. Но така само си говорим. Ще видим по-натам.


Потребителски аватар
IS
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 03 май 2006 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IS » Сря 03 май 2006 20:28


Абе пич то клипчето е хубаво ама много го резгаш на студен двигател!


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 03 май 2006 20:38


Колега :wink: обясних вече по горе айде да не се повтарям :deal



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта