niikoo_1 - тая събота сме с колегата Ventoman пред Бояна...
Vento 1.9 TDi 90к.с. - пуска се със червена 3-ка GTI 115к.с. - взе му старта, накрая беше с половин кола назад. Ще ми е интересно да ви видя двамата - бензин killer VS. TDI killer!
Клипче GOLF 3 GTI 115кс.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Май няма да мога да дойда, щото днеска трябва да ходя при баба на село и не знам дали ще мога да се върна за срещата.
И имай в предвит, че старта е супер важен, с това Пежо дето се пусках първия път ми взе старта и го бих едвам, едвам с един калник, втория път обаче аз взех старта и му направих 2 коли така, че и това има много голямо значение.
И имай в предвит, че старта е супер важен, с това Пежо дето се пусках първия път ми взе старта и го бих едвам, едвам с един калник, втория път обаче аз взех старта и му направих 2 коли така, че и това има много голямо значение.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не бях карал колата два дена поради проблеми и реших да я припаля и нещо ми прищрака.
Понеже нямаше къде по улиците да напарвя точно замерване от 0-100км/ч, а и няма как да държа телефона и да сменям предавките напрвих следното.
Засекох ускорението от 35-40км/ч до точно 100км/ч на втора (нямам прекъсвач и на втора удря 100без проблем)
Та това упражнение го правя за 8сек, даже единия път показа 7.7сек, а най-бавно стана за 8.6сек.
От 0-50км/ч на първа става за около 4сек със старта от място, така че от 0-100км/ч съм под 11сек
Така, че може да споделите за колко секунди го правите това
упражнение ще ми бъде интересно.
Които не може да направи 100км на втора да каже до 90-95км/ч
Айде чакам да си кажете
Понеже нямаше къде по улиците да напарвя точно замерване от 0-100км/ч, а и няма как да държа телефона и да сменям предавките напрвих следното.
Засекох ускорението от 35-40км/ч до точно 100км/ч на втора (нямам прекъсвач и на втора удря 100без проблем)
Та това упражнение го правя за 8сек, даже единия път показа 7.7сек, а най-бавно стана за 8.6сек.
От 0-50км/ч на първа става за около 4сек със старта от място, така че от 0-100км/ч съм под 11сек
Така, че може да споделите за колко секунди го правите това
упражнение ще ми бъде интересно.
Които не може да направи 100км на втора да каже до 90-95км/ч
Айде чакам да си кажете
Последна промяна от niikoo_1 на Съб 29 апр 2006 14:15, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Има и още нещо, че АБФ-фа се развърта до почти 7000об/мин и прави 100на втора без проблем и има и блокаж и работата става дебела.
Пък на тебе паура ти е от 2000об/мин до 4300об/мин така, че и това е важно. И все пак АБФ от 0-100км/ч е за 8,3сек и си е сила.
Я се засечи от 35-40км/ч до 100км/ч за колко време ускоряваш, че ми интересно.
И кажи на първа, втора и трета скорост до колко километра стига дизела, че не знам
Пък на тебе паура ти е от 2000об/мин до 4300об/мин така, че и това е важно. И все пак АБФ от 0-100км/ч е за 8,3сек и си е сила.
Я се засечи от 35-40км/ч до 100км/ч за колко време ускоряваш, че ми интересно.
И кажи на първа, втора и трета скорост до колко километра стига дизела, че не знам
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Spunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.
аве аз че не съм компетентен не съм, ама явно и тъп ли съм коо уж туй което съм чел ми дава няква ориентировъчна представа все пак
пич АБФ-а ми до 2,5к 3к върви като обикновена кола... откам 3к рпм нагоре откача. т.е. или трябва да тръгна на по ниски обороти за да не въртя много но пък ще изгубя време докато вляза в режим "излитане" или мога и да ти въртя гуми така едно прилично разстояние.
ся ти искаш да ми кажеш че при голям въртящ момент при ниските обороти което реално ти позволява да напрайш старт без да превъртиш и същестевременно да се изтреляш не ти дава предимство пред бензиновите....
дизелака старт ако не вземе няма кво друго да вземе....
явно аз ли въобще не зацепвам а може и умствения ми багаж да не стига ....
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
преди малко паднах от А4 комби 1.8Т турбо
на старта(летящ старт) ми зе 1 калник (трагнах малко куцо) и до към 150 бяхме на абс. еднаква дистанция без промяна после зе още малко на 200 му виждах стоповете...
кат сменя датчика за разпределителния вал може да повторим да видим дали ще има разлика (преди седмица и нещо на елкона БОШ казаха че в момента колата ми е спъната...)
уточнявам че съм АБФ с газово и възможностите на колата са ограничени 1 път откъм приток на въздух от смесителя...
на старта(летящ старт) ми зе 1 калник (трагнах малко куцо) и до към 150 бяхме на абс. еднаква дистанция без промяна после зе още малко на 200 му виждах стоповете...
кат сменя датчика за разпределителния вал може да повторим да видим дали ще има разлика (преди седмица и нещо на елкона БОШ казаха че в момента колата ми е спъната...)
уточнявам че съм АБФ с газово и възможностите на колата са ограничени 1 път откъм приток на въздух от смесителя...
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
е как ги извадихте тия 30 коня от чип -на дино ли го качва или така ти казаха ?? имам приятел със Голф3 като твоя мотор и му слагаха чип(по точно два) при колегата V-MAX и му дават 20 коня повишение на мощността .Иначе голфчето върви прилично но няма никакви шансове с/у голф 3 2000/16 .Мое да го биеш единствено ако дръпката е на -пробег без презарежданеSpunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.
landwarrior написа:е как ги извадихте тия 30 коня от чип -на дино ли го качва или така ти казаха ?? имам приятел със Голф3 като твоя мотор и му слагаха чип(по точно два) при колегата V-MAX и му дават 20 коня повишение на мощността .Иначе голфчето върви прилично но няма никакви шансове с/у голф 3 2000/16 .Мое да го биеш единствено ако дръпката е на -пробег без презарежданеSpunky написа:само с чип става 140 коня и 290+Нм въртящ момент. Успея ли да тръгна без да си оставям гумите по асфалта имам шанс срещу абф. но все пак на мен тръгването от място не ми е сила. съжалявам че ще ме няма известно време, иначе щяхме да се пробваме.
Prospeed го дават 30 коня. Но аз ако го почна ще има и други малки подобрения. Но така само си говорим. Ще видим по-натам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта