MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Вто 15 юни 2010 15:13


Тая турбина както и да я погледнеш си е изнасилена к03-ка. Само се опитват да изкарат още някой лев от тебе.
Само ремап и не се занимавай с глупости.




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Вто 15 юни 2010 15:51


Колега, незнам какво гледаш само че и 2те съм ги виждал на живо и новата определено се отличава по размер от старата ;) Ще видиш като кача снимки :)


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Вто 15 юни 2010 16:06


Kozunak написа:Ебати всички ще умрем заблудени. :Mr Green Fun

Въпрос 1: къде и как мериш колко е топъл въздуха, който "вкарва"?
Въпрос 2: за фабричния си кулер с размерите на голямо портмоне и забит в калника ли говориш?
Въпрос 3: може ли да разясниш защо ми е термощит, след като въздуха така или иначе минава на сантиметри от топъл охлюв с 600-700-800 градуса, а после се охлажда от външния въздух?



Явно нещо не си ме разбрал... когато сложих по голям кулер ,аз не съм имал малък защото насаждах мотор, имам датчик за температура преди дросела и градусите бяха 36 40 дори 5км да карах кулера не сваляше температурата, след направата на ВЪЗДУХУВОД до придната броня от който студения въздух отиваше направо в кутията и термощит на самата кутия входящия въздух при дросела падна на 18 20, а с електронен термометър с кабелче пък мерихме температурата в кутията преди и след интервенцията и разликата беше 20 градуса от монтажа на сам колата ми студена и топла върви по 1 и същи начин а преди след първия старт умираше.... :banghead:


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Вто 15 юни 2010 16:33


18 20 градуса при каква външна температура 10 градуса ли??? по пътя на логиката ти зимата при -5 градуса про дросела ще имаш поне 1 градус айде стига сега не виждаме турбо коли за сефте никога при вуншна температура да кажем 25 градуса температурата при дросела не може да е по ниска от външната поради простата причина че турбото го загрява доста а кулера неможе да ти го охлади от 40 градуса на 18 това е огромна разлика в температурите


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот turbalan1 » Сря 16 юни 2010 1:49


Колега kirilex,колкото и да им обясняваш те си знаят тяхното.За тях няма смисъл,нито от конусен филтър,нито и от К04 mhihi .Ако,някой ще си слага турбина то тя трябва да е ОГРОМНА и по добре да си сложи панелен филтър а не конусен.Кутията не се нагрява грам + това и да дойде по хладен въздух от някаде то той,като влезне в турбината пак се нагрява така че няма смисъл от това което си наравил :banghead: .

viewtopic.php?f=6&t=200379

И на мен ми казаха,че се занимаван с глупости само че Аз и Ти говорим от опит а не с предположения,като някой други.

A ето и един (виц)по повод.......

"Каква е разликата между английски форум, руски форум и български форум? - в английския питаш нещо, отговарят ти; в руския питаш, отговарят ти и на свой ред задават въпрос и те питат какво правиш; в БГ форумите - питаш нещо или предлагаш дадено решение и всички започват да ти обясняват как всичко е без смисъл, колко си тъп и как нищо не можеш да направиш пълна тъпотия...

P.S Поздравявам колегата,който ми го каза :applause:

Ето и разликата в К03-К04

k04-1.jpg


k04 (2).jpg


Търся психолог, за лечение на освидетелствана турбо болест!
Моля изпращайте копия на дипломи,
кратка автобиография и снимка в
паспортен формат на ЛС.Мерси.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Сря 16 юни 2010 8:55


именно целия ти пост колега се отнася само за вас двамата
срещу никого нямам нищо против ама говорите пълни глупости а относно че дрънкам само приказки това за което ти и колегата говорите съм го правил много пъти и много преди изобщо вие да почнете да се занимавате с тея неща така че айде да не ми даваш акъл кое как се прави и кое от какво се затопля и охлажда по твоята логика я ми обясни защо на някой доста сериозни коли им се впръсква нитро отпред на кулера нали е супер ефективен значи като му пръснат нитро Т на въздуха пада на -10 така ли???
та ти самия ръсиш пълни глупости че конусния фитър е по ефективен от панелния и искаш да ми кажеш че алуминия се нагрява по малко от пластмасата ли че не схванах нещо ?
съвземете се малко моля ви


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот apa6o » Сря 16 юни 2010 10:56


rabotnika написа:именно целия ти пост колега се отнася само за вас двамата
срещу никого нямам нищо против ама говорите пълни глупости а относно че дрънкам само приказки това за което ти и колегата говорите съм го правил много пъти и много преди изобщо вие да почнете да се занимавате с тея неща така че айде да не ми даваш акъл кое как се прави и кое от какво се затопля и охлажда по твоята логика я ми обясни защо на някой доста сериозни коли им се впръсква нитро отпред на кулера нали е супер ефективен значи като му пръснат нитро Т на въздуха пада на -10 така ли???
та ти самия ръсиш пълни глупости че конусния фитър е по ефективен от панелния и искаш да ми кажеш че алуминия се нагрява по малко от пластмасата ли че не схванах нещо ?
съвземете се малко моля ви

Такааа първо с буквата Т се отбелязва температура по скалата на Келвин, при която 0 градуса съответства на абсолютната нула... След което когато един въздух с температура 20 градуса Целзий влезе през филтъра и стигне до нагрятата на ххх градуса турбина,то той ще отнеме част от топлината на турбината и съответно ще се нагрее до дадена температура, но когато този въздух има температура 40 градуса при влизането си в системата, то той е по-рядък от този при 20 градуса, при нагряването в турбината ще достигне сходна температура, но тук пак си остава таш*ка, че в системата ще имаш в крайна сметка примерно 5 литра въздух и в двата случая, но масата на тия 5 литра ще се различава с определена стойност, което значи по-малко кислородни молекули и по-лошо изгаряне, а от там по-малка мощност.
Така че в крайна сметка има поне 2 ползи от колд еър интейка-по-голямо количество кислород в постъпилия въздух и отнемане на някаква част от топлината на турбината, което макар и теоритично би трябвало да удължи живота и.
ПП И защо се намесват устройства от типа на метанолови инжекции и тем подобни?!?
Пък и е напълно постижимо да имаш температура на входящия въздух по-ниска от външната, номера е за колко време и на каква цена :wink: А отделно-топлинните щитове се правят от алуминии поради определени причини, но в крайна сметка за един качествен колд еър интейк алуминиев щит, от един слой алуминии, не е най-доброто а по скоро или въглеродни влакна или поне на сандвич от 2 алуминиеви листа с изолация по средата, а ако е извънземна технология може и някое керамично покритие, но в никакъв случай пластмаса.
ППП Ефективността на панелен спрямо тази на конусен филтър е доста относителна и зависи от десетки фактори, така че е въпрос по който може да се говори само за конкретен автомобил.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Сря 16 юни 2010 12:03


написал съм Т за да не пиша температура говорим за градуси в ЦЕЛЗИЙ аз съм съгласен с теб донякъде но неможе да имаш външна температура от 25градуса а при дросела да имаш 16 18 при положение че въздуха е преминал през целия път който ти описваш и е с него се е случило всичко описано от теб
относно щита и филтрите си прав няма смисъл да се спори ама това което колегата с пасата е направил е влошило нещата при него 100 пъти по добре е щяло да бъде ако е със оригиналния филтър ама той си знае най добре


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Сря 16 юни 2010 12:21


sk. написа:Колега, незнам какво гледаш само че и 2те съм ги виждал на живо и новата определено се отличава по размер от старата ;) Ще видиш като кача снимки :)

Да съвсем минимално. Пусни ги на едно налягане да кажем 1.1 бара и ще видиш, че разликата е 20-30 коня. Тоест ако досега си бил с чип ще е малка разликата, ако си нямал ще има осезаема разлика. Само ти казвам да не очакваш чудеса. Успех.


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот apa6o » Сря 16 юни 2010 12:56


Shpeki ти да не си от Ауди сектата на онова гориво с аромат на една конкретна подправка mhihi mhihi А иначе що пък да няма голяма разлика с К04-ката, цитирам материал взет от http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757 K04-01/015 220 – 240 whp; 325 – 380 wtq
K04-20/22/23 230 – 260 whp, сравнено с около 200 конски сили на вала след ремап на К03, в зависимост от сетъпа си е бая скок до около 60 понита ако се върви с хубава генерация в компелкта и то 60 коня е разликата от chp към whp :P Пък и самата крива на мощността ще се измени, като във високите обороти с К04 трябва да има осезаема разлика :roll:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Vizor » Сря 16 юни 2010 13:31


Compression ratio го превеждайте като степен на сгъстяване, а не компресия.. и мисля, че единствения по-компетентен тука на 1.8Т специално е Нико.. мисля, че той може да даде малко по-компетентно мнение за достоверността на тоя превод в Ауди форума.. а и Келеша според мен го е казал доста точно.

По данните дадени там ми сравняват к04 с почти T3 super60, която е за около 375 коня.
На 1,4 1.8Турбо мотор с Супер60-тката изкарва 220 коня на колелата и 4х4 при 11 смеси...
С арна централа mhihi


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот shpeki » Сря 16 юни 2010 16:03


apa6o написа:Shpeki ти да не си от Ауди сектата на онова гориво с аромат на една конкретна подправка mhihi mhihi А иначе що пък да няма голяма разлика с К04-ката, цитирам материал взет от http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757 K04-01/015 220 – 240 whp; 325 – 380 wtq
K04-20/22/23 230 – 260 whp, сравнено с около 200 конски сили на вала след ремап на К03, в зависимост от сетъпа си е бая скок до около 60 понита ако се върви с хубава генерация в компелкта и то 60 коня е разликата от chp към whp :P Пък и самата крива на мощността ще се измени, като във високите обороти с К04 трябва да има осезаема разлика :roll:

То ако ставаше само с четене :lol: :lol:
Тая статия е преписана от американски форум дето динотата им са лееееееееко оптимистични - от к04 изкарват по 300 коня. Само това мисля е достатъчно за да добиеш представа за какво става дума.
Иначе няма лошо да вярваш в тия неща. На всеки му се иска да е така. Само, че реалноста е различна.
Просто предупредих колегата да не очаква някакви кой знае какви чудеса. Щото както горе написа са му предлагали и къстъм електроника да си сложи :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот apa6o » Сря 16 юни 2010 17:16


Ама не издаваш дали си от газаджийската секта :lol: А другото го написах колкото да не съм оффтопик, не че много вярвам, пък с к04 е ясно, че няма да литне, но кастъм електроника за такъв тунинг си е чиста загуба на време и пари, щото не вярвам Мегасмъртта да се справи по-добре от Мотроника по никакъв повод в случая, а и си е огромна играчка цялата операция :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Сря 16 юни 2010 18:34


Всъщност не искам нищо повече от онези 205кс на гумите, който всички казваха че са възможни без проблем :) До 1 седмица се надявам всичко да е готово и да видим кой прав, кой крив :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Сря 16 юни 2010 20:29


За около 200 коня на гумите няма да има проблем, не знам само дали ще си със стоковата генерация или ще правиш нова. Само това може да е проблем, с другите компоненти които си подбрал около 200 к.с. на гумите е реалистично според мене. Относно електрониката едно мапване на оригиналната таква при правилния човек е предостатъчно при този проект.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта