2Е++...атмосферка(stage 3)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
gti---
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот gti--- » Пон 25 окт 2010 12:15


pe6kata написа:
paco написа:Сега без да се обиждаш ще ти обясня някой неща в който си объркал.

90км/ч ще направиш на първа, с тия 7000оборота на мотора и 3.68 диф, но само при натиснат педал на съединителя по някое много голямо надолнище

колегата не е написал че нещо били редили скоростната кутия но пак е безмислено то се 1 да трагнеш от 2ра с 2у...




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот paco » Пон 25 окт 2010 13:06


pe6kata написа:...


И аз те обичам брат :D

1. Оптимално за дюзите който ползва ве
2. Баси....имало и дюзи работещи на 4бара :bowdown За сефте чувам ши знайш :lol:
3. МноУ мерси за формулата и за това по какво се управлява една дюза. :) Сега ми кажи как физичезки ще прекараш два пъти повече гориво през отвор предназначен примерно за 300cc/min? Ще си увеличаваме времето до безкрай и тя горката ще преглътне всичко... ще ми дойдеш жесток оптимист mhihi

Обяснил съм го за конкретната ситуация. Не е нужно да се впускам в подробности или да го пиша по начин по който само 10% от хората да го разберат.

РАСО


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2Е...бедна смес

Мнениеот pe6kata » Пон 25 окт 2010 21:06


paco написа:И аз те обичам брат :D


явно чувството е взаимно :oops: :oops: :oops: :обичам ви


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот Sharky GTI » Вто 26 окт 2010 20:00


... нови лагери+ново масло и проблема е решен :beer .Нялягането е екстра 2 бара на тихи обороти.Лагерите са Колбеншмит,дано издържат на напана :mrgreen:.До края на седмица малко разработка и в събота ще ги пробвам :wink:
...чудя се дали от голямата степен на сгъстяване не "опрашва" лагерите и имали някакъв вариянт да се сложат по-усилени че така трябва на всяка смяна на масло да си отварям и картера и да дръпвам по една черупка и да ги проверявам :Mr Green Fun .
...добре де километрите са малко над 80,а оборотите са малко над 7000... има и др странични ефекти но както и да е това нее от значение че да се разтягат дълги и широки приказки в темата(която да не забравяме е свързана само с мотор 2Е :wink: )
Поздрави и много благодаря на всички колеги за отзивите,мненията и съветите"ВИ" love.vwclub


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот kav4o » Вто 26 окт 2010 23:23


Има и по-здрави лагери.... примерно от г60 :D но си приготви 160 лева за тях(поне на колбеншмидт са толкова) :drunk


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот Vizor » Сря 27 окт 2010 7:32


Има още по-здрави лагери примерно ACL Race Series триметални. Ние караме с такива на състезателните коли (и не само.. доста хора се подсигуряват откъм лагери.. спиш по-спокойно така..) и ги въртим до сериозни обороти на сериозни натоварвания.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот Sharky GTI » Пон 08 ное 2010 19:45


...колеги проблема с маслото се появи пак,обаче открих откаде идва...можеби :Mr Green Fun .В събота слетобяд ходих насам натам и нещо бях издивясал и както обикновенно мотора не сваляше под 3500-4000об. и пак ми присветка лампата за маслото на един светофар.Цъкам на мафа гледам темперетурата 104 градуса,а налягането 1.5бара... викамси "те ти бука спасов ден",аиде честито :Mr Green Fun .Право в бокса разхвърлих набързо предницата брони маски радятор си4ко как е комплект с фаровете разкачих и настрани.Звъннах на още 2-ма приятели,разкачих мотора кабеляци маркучи тампони генерация и с трабата от тук и отук по един един насочва и хоп мотора барбар с кутията на земята.Разхвърлих и него набързо,викамси остана ми само паразитния вал и направо почнах от него,отвих двете болчета и направо го изкубах с злоба вече така се бех вкарал в обороти mhihi .Гледам... кв'о да видя,повината от втулката липсва направо станала на хартия тънка и на места даже парчета няма от нея... та както каза колегата petroffbg тоя вал направо ме направи луд.Изобщо несъм очаквал там да ми прави мизерий.Та така,разбрах от какво е и днес ги поръчах тея лагери,те па некви много кюти никакви ги няма та поръчка чак след 4 дена ще са при мен,та имам питане някой сменявал ли е и как се избиват/набиват,единия от към ангренажа нее труден като гледам ам другия вътре ми е интересен :? .
Поздрави.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот golfmk1 » Пон 08 ное 2010 20:27


Има си специален инструмент за тези втулки.Те не са еднакви макар,че изглеждат еднакво.Замери вала (паразитния)и ще видиш разликата.Питай в някой специализиран сервиз дали нямат такъв инструмент :wink:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот Sharky GTI » Пон 08 ное 2010 21:46


колега какъв ще да е тоя спецялизирам инструмент :? ...аз работя в сервиз и то доста добре оборъдван с доста спецялни инстроменти и глезотий дето си може и без тях попринцип но такова нещо нямаме,а и с колеги дето говорих днес никой нее сменявал такива лагери и няма представа как се сменяват :| .
Поздрави.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот golfmk1 » Пон 08 ное 2010 21:48


Ами в нашия сервиз(ФОЛКСВАГЕН СТАРА ЗАГОРА)има такъв инструмент :wink:


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е...почти "доизшлаифан"

Мнениеот Sharky GTI » Вто 09 ное 2010 18:22


ами аз имам 3-ма приятели колеги в сервиза на VW при нас та ще видя те дали го имат,ако не ще правя някакви пригоди и приспособления... незнам ще импровизирам нещо :Mr Green Fun .
... никой друг колега ли нее имап този проблем че да сподели как ги е сменял тея лагери :| .
Поздрави.


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2Е...бедна смес + нов проблем(с маслото)

Мнениеот fresh » Вто 01 фев 2011 11:25


Sharky GTI написа:... нови лагери+ново масло и проблема е решен :beer .Нялягането е екстра 2 бара на тихи обороти.Лагерите са Колбеншмит,дано издържат на напана :mrgreen:.До края на седмица малко разработка и в събота ще ги пробвам :wink:
...чудя се дали от голямата степен на сгъстяване не "опрашва" лагерите и имали някакъв вариянт да се сложат по-усилени че така трябва на всяка смяна на масло да си отварям и картера и да дръпвам по една черупка и да ги проверявам :Mr Green Fun .
...добре де километрите са малко над 80,а оборотите са малко над 7000... има и др странични ефекти но както и да е това нее от значение че да се разтягат дълги и широки приказки в темата(която да не забравяме е свързана само с мотор 2Е :wink: )
Поздрави и много благодаря на всички колеги за отзивите,мненията и съветите"ВИ" love.vwclub



Колега аз съм с лагери на Колбеншмит а колата е голф 3 2е турбо .. отварях го преди 2 дена лагерите за 80 000 км неса мръднали така ,че невярвам без турбо да ги съсипеш по-бързо от мен :)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот Sharky GTI » Вто 01 фев 2011 19:28


колеги по мотора започва нов проект за сега обаче няма да споделям какво точно.Все още се набират частите затова да не бягаме напред с "матрияла" :mrgreen: .Искам да попитам някои от колегите да споделят какви гарнитъри ползват при турбо моторите 2Е,метални или метал-клингерит че ми се ще метална да сложа като знам каволи можеби го чака моето 2Е mhihi .
Колега лагерите ми ги ебава щото да се е.а в главата проста нали се бързам и си пре.бах коляновия вал с едно гадно масло което се оказа неподходящо за този начин на експлоатация на мотора и на 3-та и 4-та биелни шиики ми е сасипал вала,много леко задират и като погледнах лагерите новите дето слагах преди няма и 5хил.км направо им е пуснал канали и къса масления филм най-вероятно.Та сега като свалям вала задължително шлайф на всичко за новите ACL лагери който го чакат и от сега нататак само 10W60 масло,никакви компромиси.Последното масло няма да казвам какво беще няма значение да не почнат мн хора да развиват теорий в темата... та като го източих на топал мотор,съда в които го точих беше почти залепен за картера като тече и полвината съд беще с масло и още толкова отгоре пяна.Като го погледнах направо беще станало на некакъф неописуем ...незнам как да го кажа наи точно..."бливоч"


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот indjov_GTI » Вто 01 фев 2011 19:36


Sharky GTI написа:колеги по мотора започва нов проект за сега обаче няма да споделям какво точно.Все още се набират частите затова да не бягаме напред с "матрияла" :mrgreen: .Искам да попитам някои от колегите да споделят какви гарнитъри ползват при турбо моторите 2Е,метални или метал-клингерит че ми се ще метална да сложа като знам каволи можеби го чака моето 2Е mhihi .
Колега лагерите ми ги ебава щото да се е.а в главата проста нали се бързам и си пре.бах коляновия вал с едно гадно масло което се оказа неподходящо за този начин на експлоатация на мотора и на 3-та и 4-та биелни шиики ми е сасипал вала,много леко задират и като погледнах лагерите новите дето слагах преди няма и 5хил.км направо им е пуснал канали и къса масления филм най-вероятно.Та сега като свалям вала задължително шлайф на всичко за новите ACL лагери който го чакат и от сега нататак само 10W60 масло,никакви компромиси.Последното масло няма да казвам какво беще няма значение да не почнат мн хора да развиват теорий в темата... та като го източих на топал мотор,съда в които го точих беше почти залепен за картера като тече и полвината съд беще с масло и още толкова отгоре пяна.Като го погледнах направо беще станало на некакъф неописуем ...незнам как да го кажа наи точно..."бливоч"

и с метал клингерит държи,разбира се в рамките на разумното и маслото за проекта,който започваш е 20в60(ЛеМанс mhihi ) инак биелни лагери през месец :lol:
Успех :beer


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: 2Е++...атмосферка

Мнениеот pe6kata » Вто 01 фев 2011 19:47


Sharky GTI написа:.Последното масло няма да казвам какво беще няма значение да не почнат мн хора да развиват теорий в темата...


кажи все пак, смятам че всеки е полезно да си има поне едно на ум.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта