проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот radi_nrj » Пон 23 авг 2010 9:32


Caleb_meat написа: А за тия хора дето карали коли по 100 000 лева и им слагали газ, това просто са "българи" (селяни).


А това, че някой си лорд от Йоркшир ги газифицирал Range Rover-ите прави ли го Български селянин или факта, че им е сложил газови инжекциони за по 2000 паунда го прави изключение.

Друг е въпроса, че не е ясно какво общо има газификацията с силовия тунинг :hmmmm




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот bbboiko2004 » Пон 23 авг 2010 14:14


Няма нищо, силовия тунинг се изразява в преминаването към по мощен двигател. Както отбеляза колега това е кола която се кара много, не за разходка до Бояна или Баумакс за 1-2 дръпки, така че разхода на гориво е от огромно значение.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот hose » Вто 24 авг 2010 18:09


Caleb_meat написа:Ама като на вас простосмъртните не ви пука че слагате газ на всякакви мотори защо пускате теми тука.... ??? Не съм им чел теми на Сашобас и т.н. та да им каже, че с газта моторния отсек се губи като пефектна идея в какъвто и да е цялостен проект. Къде си видял по германските сайтове и форуми газ...??? А за тия хора дето карали коли по 100 000 лева и им слагали газ, това просто са "българи" (селяни). Според мен трябва да си доста тъп за да сложиш газ на супер-кола от класата на Мерцедес, БМВ, та дори и на VW. Сега спрямо идеята на момчето щом си върши работа и му трябва по бърза кола пък и да харчи малко според мен пак няма смисъл, същото като да сложиш газ на някой шестак на бмв. Лично мнение, че според мен това са излищно набити пари за газ на кола която неможе да се накара нито да харчи малко нито да върви. И тук според мен същата работа, както сами казахте е "някакъв" 2.0 литров мотор. Нищо лично поздрави и успех с бачкането :)




Колега в Германия има адски много,ама адски много последователи на "селското газифициране" на супер коли-Blue force ако ти говори нещо....?Ама май не...? :roll: На последното изложение не което ходихме там 85% от колите на изложението бяха на газ.... :beat_butt2 :wink:
Всичко си опира до личен избор.Но разбира се че на бензин колата върви по един начин,на газ по друг,винаги има разлика-това че някой казва че на газ колата си върви като на бензин,няма такова нещо,но пък е по икономично,това е.Просто е въпрос на индивидуален избор...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот radi_nrj » Вто 24 авг 2010 18:34


В Лондон колите на газ не плащат такса за влизане в центъра защото се водят еко... Значи в центъра на Лондон искат да имат повече селяни :) . Като почнем повече да разбираме принципа на действие и възможностите на газовите уредби и ГИ може да почне и за силов тунинг на двигатели работещи на газ да се говори и не само говори.

Все пак идеята на тунинга е подобряване на автомобила - колегата е направил неговата кола по-мощна с инсталирането на по-голям мотор и сега ще кащеш, че това не е силов тунинг защото е сложил газ?

Аз мисля, че повече коментари по въпроса са излишни :wink:


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот Caleb_meat » Вто 24 авг 2010 19:23


Къде ме видя да казвам, че колегата не е направил силов тунинг(което е така технически погледнато...). Първо прочети дефиницията за "силов тунинг" и после ми говори какво не съм казал. А за селяните в Лондон съм съгласен, че са селяни тия еко глупости могат да си ги набутат някъде, грам не ме касаят. За мен добавянето на газ е минус на която и да било кола, колегата каза, че я използва за работа и аз се съгласих, че по този начин сигурно ще му е по изгодно. Нищо против него. А и закарай си колата на газ в Лондон да те видя дали ще те пуснат. Всеки българин ми сравнява как било някъде по чужбина... вие не се ли разбрахте, че вървим 30 години на зад и никога няма да бъдем в чужбина. Защо ми сравнявате с Лондон и т.н. европейски държави, а не сравнявате с Американската нация... моето лично мнение е че са малуумници целия им нарот. Самоче хората там карат на бензин та даже и на нитро-метан и незнам дали са и чували, че газта може да се използва за гориво на коли. Гледайте в България какво е и с това сравнявайте.

Поздрави


Потребителски аватар
all4u
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 16:25
Автомобил:
Двигател:

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот all4u » Сря 25 авг 2010 12:28


Колите, които се карат на газ едва ли от хубаво се карат така ;) Предполагам, че всеки, който взема достатъчно пари, за да живее нормален живот ще кара на бензин, но в България тези хора са доста малко, така че ... ;)


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот wmalevski » Чет 26 авг 2010 10:00


Caleb_meat написа:Къде ме видя да казвам, че колегата не е направил силов тунинг(което е така технически погледнато...). Първо прочети дефиницията за "силов тунинг" и после ми говори какво не съм казал. А за селяните в Лондон съм съгласен, че са селяни тия еко глупости могат да си ги набутат някъде, грам не ме касаят. За мен добавянето на газ е минус на която и да било кола, колегата каза, че я използва за работа и аз се съгласих, че по този начин сигурно ще му е по изгодно. Нищо против него. А и закарай си колата на газ в Лондон да те видя дали ще те пуснат. Всеки българин ми сравнява как било някъде по чужбина... вие не се ли разбрахте, че вървим 30 години на зад и никога няма да бъдем в чужбина. Защо ми сравнявате с Лондон и т.н. европейски държави, а не сравнявате с Американската нация... моето лично мнение е че са малуумници целия им нарот. Самоче хората там карат на бензин та даже и на нитро-метан и незнам дали са и чували, че газта може да се използва за гориво на коли. Гледайте в България какво е и с това сравнявайте.

Поздрави


Америка ? :Mr Green Fun Някаква новоткрита държавица на 5-6 00 години, че те там хората карат МПС-та, които дават разход по 30-40 литра на 100 км (и го намират за нормално), да се стремим към това? Газта е личен избор, както и кой към какво се стреми. И за да мнението ми не се счита за спам - поздравления към автора на темата.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот JC » Пет 28 яну 2011 21:50


Caleb_meat написа:Къде ме видя да казвам, че колегата не е направил силов тунинг(което е така технически погледнато...). Първо прочети дефиницията за "силов тунинг" и после ми говори какво не съм казал. А за селяните в Лондон съм съгласен, че са селяни тия еко глупости могат да си ги набутат някъде, грам не ме касаят. За мен добавянето на газ е минус на която и да било кола, колегата каза, че я използва за работа и аз се съгласих, че по този начин сигурно ще му е по изгодно. Нищо против него. А и закарай си колата на газ в Лондон да те видя дали ще те пуснат. Всеки българин ми сравнява как било някъде по чужбина... вие не се ли разбрахте, че вървим 30 години на зад и никога няма да бъдем в чужбина. Защо ми сравнявате с Лондон и т.н. европейски държави, а не сравнявате с Американската нация... моето лично мнение е че са малуумници целия им нарот. Самоче хората там карат на бензин та даже и на нитро-метан и незнам дали са и чували, че газта може да се използва за гориво на коли. Гледайте в България какво е и с това сравнявайте.

Поздрави


На мен ми е много любопитно точно ти да ми представиш дефиницията на силовият тунинг :D
Винаги съм "обичал" намааното говорене и писане по форумите!
На колегата браво, аз също търся хубав ABF за пасата, който също е синхро, сега съм с ADY.

Последна промяна от JC на Съб 29 яну 2011 18:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kostadin Aleksiev
Мнения: 196
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
Автомобил: Golf MK3 GT
Двигател: AEK
Местоположение: Драгоман

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот Kostadin Aleksiev » Съб 29 яну 2011 14:14


Caleb_meat написа:Какви са тия нереални теми... до преди някоя страница ауу мотор слагал сменял и изведнъж газ... абе тоя пернишки тунинг няма да загине никога... незнаех, че има толко селяни на тоя свят... Като ще слагаш газ направо си купи къща в Перник и там си го карай тоя мъртвец... Само в БГ ги има тия селений, вместо да набиеш пари за газ си купи някоя кола за 1000 лева и си върши работа с нея... Така хубава тема се заформяше, такъв гъз стана... Немога да спра да пиша от недоволство,излишни пари набити за мотора и накрая дори и малките позитивни неща от по хубавия мотор умират с тая газ. Не случайно има 10 човека на кръст в тоя форум и всичко друго е пасмина семкаджий и глупаци. Като си фен на марката седи тука коментирай ама непускай теми и неставай за посмешиште. Не всеки може да си позволи да си смени мотора и да го покаже като теб, което е похвално, но с тая газова мина към пасмината от умрели АБФ-и на газ които си мислят, че колите им вървят и само се правят на пилоти по улиците.


.......аман от граждани,бате ти сигурно на работа си ходиш с градския транспорт или ако не работата ти е на два километра от вас :lol:,или си неква скрита лимонка баровец който може да си позволи да минава с АБФ 100-150км ежедневно,е познай кво?не всички са като тебе.А относно това кой на какъв вид гориво му изнася да кара(финансово)си е въпрос на личен избор,та не разбирам КВО ЛАЕШ?


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот vucata » Съб 29 яну 2011 14:53


Да те и на БМВ М5 сложиха газ нищо, че върви в 300+...ама и те са селяни :063: :063: :063: :063:

Колега какво става с проекта,....да не се разсърди заради плюнките които метнаха по теб :horror:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 29 яну 2011 22:08


Стара е темата, но за газта и аз съм много против на такава кола, защото преди и аз бях същия- кола 150 коня на газ или метан и там, квот щете, ми не става, като цяло е ЦИГАНСКА РАБОТА колата да ти е кукла, да си правил сто неща по нея и накрая да се изакаш с газ!


Потребителски аватар
djonni_1989
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
Автомобил: Audi S8
Двигател: AHC
Местоположение: Разград

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот djonni_1989 » Съб 29 яну 2011 23:09


еми колеги студенския живот е тежък


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот mladennn » Сря 02 фев 2011 21:45


колега карай си спокойно колата на газ и да не ти пука от излишни коментари :да:
нека си лаят


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот JC » Сря 02 фев 2011 21:55


Аз не знам от кога е позорно да се кара с газов инжекцион ...
И сеедно говорим за двигател от макларън .... scare


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот 110afn » Сря 02 фев 2011 22:59


Колеги,80 процента от темите завършват осрани по този начин.И накрая колега sk. какво искаше да кажеш? Другия месец ако пак вземеш повече,вземи си отвори тема или даже закачена обява.Ми ще сложи човека газ,като трябва да се вози в повече.А и собствениците на ABF и особено на VR6 си карат други ежедневки.Айде стига толко,щото много хора ще се засегнат.Поздрави на всички които имат бегачки,ама се предвиждат с градския транспорт или с такси,че е по-евтино.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта