Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Сря 01 сеп 2010 10:00


Днеска монтирахме кулера. Кулера е на HDI (hybrid power) и беше с вход и изхд от всяка страна. Резнахме го на половина от едната и от другата страна и го заварихме наново.. резултата е повече от добър! Зад бронята заспива перфектно, а кулера е доста голям и масивен. Ламелите са тънки и оребрени, а проходите за въздуха в питата са доста широки. Кулера е просто уникален и заспа идеално, е с малко преправяне разбира се :oops:

Изображение


Изображение




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Сря 01 сеп 2010 12:26


Още снимки от преди малко..

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот paco » Сря 01 сеп 2010 14:28


Това с кулера не е добра идея, но така сте го решили и така сте го направили. Гледал съм разни тестове на флоу при различна конфигурация на вход/изхода и така изпълнен по спомени потока се забавя най-много. Отделно че общото сечение на всички шини сега е на половина което се явява и като рестрикция.
Не казвам , че ще има проблем а споделям какво съм чел. Това обаче се покрива и с моята представа за ефикасен кулер.

РАСО


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот radi_nrj » Сря 01 сеп 2010 14:59


paco написа:Това с кулера не е добра идея, но така сте го решили и така сте го направили. Гледал съм разни тестове на флоу при различна конфигурация на вход/изхода и така изпълнен по спомени потока се забавя най-много. Отделно че общото сечение на всички шини сега е на половина което се явява и като рестрикция.
Не казвам , че ще има проблем а споделям какво съм чел. Това обаче се покрива и с моята представа за ефикасен кулер.

РАСО


Не знам как успя да напишеш точно това, което си мислех. Аз също така имам подозрения , че капака под, който въздуха трябва да направи завой ще се окаже нещо като "гърлото на бутилката".

Но тъй като "Механика на флуидите" не ми беше от силните предмети може и да греша :oops:

Последна промяна от radi_nrj на Сря 01 сеп 2010 15:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Сря 01 сеп 2010 15:02


http://www.forgemotorsport.net/content. ... =FMSEAFMIC

Dyno and "on the track" testing has showed an amazing reduction in inlet temperature over the OEM side mounting intercooler, with no significant loss of boost pressure.


http://www.vwwatercooled.org.au/f127/se ... 36754.html

Seat Sport не мислят така...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот radi_nrj » Сря 01 сеп 2010 15:06


Vizor написа:http://www.forgemotorsport.net/content.asp?inc=product&cat=190201&product=FMSEAFMIC

Dyno and "on the track" testing has showed an amazing reduction in inlet temperature over the OEM side mounting intercooler, with no significant loss of boost pressure.



Тъй вярно! Ама виж каква по-плавна извивка и колко по-голям обем има затворения капак.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот scirocco gt » Сря 01 сеп 2010 15:16


Благодаря за забележките! След дино тестовете, ако не ни удовлетворяват резултатите, ще го подменим и ще пишем! И все пак, да отбележа, че правим обикновена стрийт кола около 250нр на колелата :wink:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот MK4 » Сря 01 сеп 2010 17:37


Моя кулер е с подобни размери горе долу но си е с вход от едната и изход от другата страна и си заспа перфектно зад бронята.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Пет 10 сеп 2010 8:52


И новото окачване.. Bilstein B14 Coilover

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот niikoo_1 » Пет 10 сеп 2010 8:57


Ебаси мххххта окачването е мн.хубаво, както и другите неща де.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Supawiza » Съб 11 сеп 2010 0:04


Изображение
Тая тръба на турбо пътя отгоре няма ли да ви пречи за фара?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Съб 11 сеп 2010 0:07


Под фара има място точно за една такава тръба, която да минава от там :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Vizor » Пон 13 сеп 2010 13:40


Малко промяна в плана за концепцията на колата.. mhihi

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот Cordoba16vt » Пон 13 сеп 2010 13:49


Vizor написа:Малко промяна в плана за концепцията на колата.. mhihi


ах , вие .... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
JoroKN
Мнения: 1498
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
Автомобил: Vw Golf MK6
Двигател: CBAB - 2010
Местоположение: Кюстендил

Re: Проект Сеат Леон 1.8Т 4х4

Мнениеот JoroKN » Пон 13 сеп 2010 13:56


Cordoba16vt написа:
Vizor написа:Малко промяна в плана за концепцията на колата.. mhihi


ах , вие .... :Mr Green Fun

олеле олеле Това ще бъде много силна стийт кола mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта