Li4o написа:Selqatin написа:Тва за моноинжекцията е не сериозно изказване,защото двигателя го интересува колко количество въздух и бензин влиза в цилиндрите,а не дали е със карбуратор,моно или пълна инжекция
....
Двигателя го интересува и сместа да се разпределя еднакво по цилиндрите, както и по-добро смесообразуване при високи обороти, което е непосилно при моното.
Посоченият от теб пример за Фиата не е показателен, защото, ако на този двигател му се сложи пълен инжекцион, мощността ще му се качи още малко
Golf 3 1.8 написа:......
Moга ти покажа дино графики от англииските форуми на фиат
Същия двигател го има и със пълна инжекция,75 коня
Със същия сетъп-вал изпускателна с-ма друсел този двигател вади само 87 коня
и единственото логично обяснение че просто смукателния колектор на пълната инжекция е с по дълги пътища и спъва двигатела във високи,защото При моното се гони максимално къси всумателни колектори и с равна дължина
Ако не едно моно искате коне,последното нещо е да го смените със пълна инжекция,по добре 4-ка карборатори
които се намират вече на много места и са пъти по добри като перфоманс заводска инжекция
@Golf 3 1.8
Колега не можеш да ме убедиш че така наречената ИНЖЕКЦИЯ на Г2-ките е по прецизна от моното на МАГНЕТИМАРЕЛИ на едно шинкоенто, което контролира ъгъла запалването(с 2 бобини е запалването) и коригира ъгъла спрямо температурата на двигатела и това обединено със впръскването на гориво и с корекции на ламбдата,този двигател има много по добър контрол на правилното изгаряне и A/F от някой Г2...
Инак ако дизайна на колекторите ти е заводски усран,и инжекцията ще страда не поради липсата на гориво,а зарад помалкото въздух към някой цилиндър
Да не ме разберете погрешно,не казвам че моното е по-добро от пълното,но недейте да търсите коне само от смяната на моно с пълна
П.С>а тва с кофата е много тъпо,защото ако сметнеш скороста на въздуха в колектора при пълна газ ще се убедиш че няма начин да няма равномерно разпределение на горивото