от 1.0 8V към 1.6 8V++

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: от аер към аее

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 22 дек 2010 21:48


Екстра поздравления :) :beer




Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот Garchev » Пон 27 дек 2010 22:20


gar4a написа:....направо самолет настипваш гаста на 2ра и къса гумите :D :да:

Човече, ти си афектиран ! :Mr Green Fun
Да се отървавам и аз от AFH за един такъв :)

Браво за успешната интервенция !!! :beer


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Вто 28 дек 2010 9:17


Много ми се е искало да се засека с 1.4 16в да се дръпнеме че ми е интересно кой кого разправят че доста се развъртал този мотор и ми е интересно просто какъв ще е резултата mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: от аер към аее

Мнениеот Bai Sando » Вто 28 дек 2010 11:38


Какъв да е резултата :lol: ще го дръпнеш до 2-ра и после ще те отвее :Mr Green Fun
Сериозно верно,че АЕЕ-то си тегли ама до около 80.После все едно някой те дърпа на зад.Докато при по големите двигатели тягата си я има и след 80 и имаш чувството че скоростите нямат край.И аз в началото като теб така дърпах 1.4,1.6 моно и един два дизела,ама бях с 14-ки докато.Една вектра 90 коня не ме отвя още на старта :lol: Верно ти си със поло и е по-лекичко.Не ти пречи да пробваш :да:


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Вто 28 дек 2010 12:01


Досега насъм се пробвал с новия двигате на драг защото е в разработка още но имам усещането че има птенциял с късите скорости бързо набира mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: от аер към аее

Мнениеот Bai Sando » Вто 28 дек 2010 12:15


Те по принцип оригинално са си къси до 3-та:да: Все пак е до 6000 оборотомера...пък с твоите от 1.0 двигател си представям как е.Направило ми е впечатление,че набира до около 4700 об. после все едно спира,бодеш му следваща предавка и продължава да тегли.Когато дърпах моя с един 1.6 моно АБУ забелязах,че след като го взех на старта,онзи още се цеди на 1-ва а моя го усещам че неще вече от там 2-ра и продължава да набира.Все едно някой си е играл със скоростите :lol: Ех щури години бяха :P Сега имам чувството,че карам лада,иска си нещо с два вала :twisted:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: от аер към аее

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 28 дек 2010 12:38


То тия малки гуми му идват леко тежки :Mr Green Fun


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Вто 28 дек 2010 13:36


Таман това съм се чудел дали немога да сложа някаква глава с 16 винтила и от каква кола ако стане де на моя блок мисля че ще има добра промяна :да:


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: от аер към аее

Мнениеот Bai Sando » Вто 28 дек 2010 13:41


Ми не знам.По изгодно е направо целия двигател да се смени.Аз за сега съм се спрял на АБФ-че.Само да почна работа и да събера някой лев и АЕЕ-то изчезва.Макар че не ми е създавал проблеми до сега :D


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Вто 28 дек 2010 13:49


Ти си лесен колега при мене повече преправяне ще трябва тампони,кутия,и доста дреболййки :Mr Green Fun :wink:


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: от аер към аее

Мнениеот Dido_Petrov » Вто 28 дек 2010 17:19


знаете че няма невъзможни неща само мерак да имаш


П.П. АБФ-чето влиза доста по лесно от това което съм напъхал аз :wink:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: от аер към аее

Мнениеот leonardo_vd » Чет 30 дек 2010 17:39


Dido_Petrov написа:знаете че няма невъзможни неща само мерак да имаш


П.П. АБФ-чето влиза доста по лесно от това което съм напъхал аз :wink:

Мисля да са еднакви като размер моторите. При теб проблема е Даун пайпа и турбо пътищата.


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: от аер към аее

Мнениеот Dido_Petrov » Чет 30 дек 2010 18:20


ами то от там идва леснотията :да:


gar4a
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:33
Автомобил:
Двигател:

Re: от аер към аее

Мнениеот gar4a » Съб 04 юни 2011 18:51


скоро колеги очаквайте малко силов тунинг по мотора пък и някое клипче мога да пусна на стане всичко иначе колата си върви почти отлично самоче малко неми стигат скоростите то докато трагна и на прекъсвач mhihi и ме мъчи едно предърпване абе ще споделям за всеки мод по мотора или купето за тези който следят темата да знаят че няма невъзможни неща :beer :bowdown


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: от 1.0 8V към 1.6 8V++

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 09 юни 2011 11:23


Айде следим с интерес. Kакво ще правиш нещо колекторчета,молекторчета, сешоари :P или ще го пазиш в тайна :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта