ABF-POWER.....нитро

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 22:22


ооо забравих сложих си и салонче ама сега мисля да си сложа 2 спортни седалки такаче може и салона да заминеако има кандидати да се обаждат
Изображение0218 [1200x1000].jpg

ето и още една доработка на смукатела
Изображение0228 [1200x1000].jpg




Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот Сиромаха » Нед 02 яну 2011 22:35


Тази доработка за порт на колектора ли е правена,аз бих отрязал дъното на пленума.
Мощноста на гуми ли е или преизчислена на вала?


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Нед 02 яну 2011 22:42


Сиромаха написа:Тази доработка за порт на колектора ли е правена,аз бих отрязал дъното на пленума.
Мощноста на гуми ли е или преизчислена на вала?

на вала
ми портнах го доста отвътре няма ръбове
пленума????


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот pe6kata » Нед 02 яну 2011 23:36


mitko_pi4a_lc написа: аз не си преувеличавам за конете имаго черно на бяло :applause:


качи графика да видим черно на бялото. Да видим при какви обороти се достигат тия коне и колко нютона е изкарала...
16-коня от такива валове си мисля че са непостижими. 5-8 коня звучат по-реалистично. Около 20коня се вадят от валове на този мотор, на сериозни марки, но това са валове за рейсинг приложения около и над 300 градуса и валовете вървят с много други неща...
и там конете идват единствено от изместването на кривата на въртящия момент в по-високи обороти. Т.е. конете са от обороти.
двете най-същестени неща за вървенето в случая са късите скорости и сгъстяването, естествено и другите неща са си важни. На теория с колкото процента се увеличи ст. на сг. , с толкова се качва мощността и пада рахода. Да видим кога ще си сгъстя колицата :lol: Това че си на газ освен че се усеща приятно по джоба и ти решава проблемите с детонациите,, щото явно доста си я сгъстил. Доста силни коли се карат на газ, не е нищо странно :) .

Имах абф и знам каква разлика имаше при леко сгъстяване и къса кутия- така например при 7300об/мин стигах едва 90км/ч на 2-ра. Така и не се заиграх с него като атмосферка...

колко прави колата на 400м?


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 03 яну 2011 0:18


ами трябва да ги намеря имам преди и след валовете
ами да ти кажа чесно згъстих колата на късмет тя беше рязана главата от предишния собственик и аз като я махах за порт и я отнех колкото да я загладя и така не съм смятъл ништо
като ми правиха настроиките да диното и бензина ми стана на 3бара,нз на колко върви оригинален
като киломерти прави 160км по моя километраж по жи-тек давах 15.00 а на сабора дадох 15.150 или не6то такова ама сега с валовете незнам
на мен(е не само на мен за всички голф 3 гти)са ми проблем килограмите като ходим да се дърпаме я изданвам цялата даже гърнетата махам
мн сам тежак и нз дали с един азот нема да наваксам или една двоика и да си метна мотора вътре
като гледам опелите колко тежат и направо отчаивам


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот Stenly » Пон 03 яну 2011 2:46


Степента можеш да я сметнеш ,като напълниш през свеща цилиндъра (с масло например)и буталото е в ГМТ. Гледай и спринцовката да е в кубици разграфена и колкото се може по-прецизна.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот pe6kata » Пон 03 яну 2011 9:42


mitko_pi4a_lc написа:мн сам тежак и нз дали с един азот нема да наваксам или една двоика и да си метна мотора вътре
като гледам опелите колко тежат и направо отчаивам


наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...ако само прехвърлиш мотора в 2-ка, теглото няма да спадне кой знае колко, трябва да се лишиш от много неща. Така мислех да си кача абф-а в джетата. Като ги изтеглих и се отказах- джетата беше 1.8 моно без екстри и излезе 1050кг, голфа беше с всичко като ексри-клима,4 ел стъкла и обичайните... и тежеше 1210кг.
наистина и джета тежи повече от двуврат голф2.. Но иска олекотяване купето, ако ще се слага на друго купе, да е нещо като поло, голф1-ка...

и 3-ката може да я олекотиш, много неща могат да станат, но колата ще се отдалечава все повече от ежедневка


Потребителски аватар
djonni_1989
Мнения: 80
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
Автомобил: Audi S8
Двигател: AHC
Местоположение: Разград

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот djonni_1989 » Пон 03 яну 2011 12:42


пускал ли си се с брендито


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 03 яну 2011 15:57


djonni_1989 написа:пускал ли си се с брендито

нз кои е


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 03 яну 2011 17:32


понеже мн хора ми пишат да ме питат салона ще кажа че също мога и даго бартеросъм за 2 спортни седалки
салона е цял предни и задни


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот madcap » Пон 03 яну 2011 18:01


Браво колега, хубава тройка, и много добре подхождаш към нея,

pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...ако само прехвърлиш мотора в 2-ка, теглото няма да спадне кой знае колко, трябва да се лишиш от много неща. Така мислех да си кача абф-а в джетата. Като ги изтеглих и се отказах- джетата беше 1.8 моно без екстри и излезе 1050кг, голфа беше с всичко като ексри-клима,4 ел стъкла и обичайните... и тежеше 1210кг.


Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот sk. » Пон 03 яну 2011 18:06


хлОпелите ги зарежи като кила.. притежателите им имат невероятна екстра! Всяка година се олекотяват все повече и то без да вкарваш никакви средства! Зарежи ги тия рециклирани хладилници.. слагай азота и да припадат ;)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот pe6kata » Пон 03 яну 2011 19:43


madcap написа:
pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...


Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг


наистина е много добре. Много би ми било интересно да я покрам. Иначе нали си взех два пасата за донори, вр6-ци, с едния нямаше как, че трябваше бързо да му прехвърля мотора, но с другия имаше фън- олекотих го с малко над 200кг изхвъляйки излишните неща :lol: Все едно подкарах друга кола да еба... хем е голям параход, а се караше с усещането за малка колица- толкова нервна и пъргава стана... и се получават доста интересни разлики във времената.
Та една кола за да е бърза или трябва да е лека, или да е мощна, а кобинацията от двете е :horror:
Ако искаш да спечелиш някоя част от секундата, вместо да се чудиш откъде да изстискаш още нешо от мотора, по-лесно е да свалиш някой кг :да:

и понеже пиша глупости, поне да кача и две забавни снимки(поне мен ме забваляват де :lol: )
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mitko_pi4a_lc
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mitko_pi4a_lc » Пон 03 яну 2011 23:22


pe6kata написа:
madcap написа:
pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...


Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг


наистина е много добре. Много би ми било интересно да я покрам. Иначе нали си взех два пасата за донори, вр6-ци, с едния нямаше как, че трябваше бързо да му прехвърля мотора, но с другия имаше фън- олекотих го с малко над 200кг изхвъляйки излишните неща :lol: Все едно подкарах друга кола да еба... хем е голям параход, а се караше с усещането за малка колица- толкова нервна и пъргава стана... и се получават доста интересни разлики във времената.
Та една кола за да е бърза или трябва да е лека, или да е мощна, а кобинацията от двете е :horror:
Ако искаш да спечелиш някоя част от секундата, вместо да се чудиш откъде да изстискаш още нешо от мотора, по-лесно е да свалиш някой кг :да:

и понеже пиша глупости, поне да кача и две забавни снимки(поне мен ме забваляват де :lol: )
Изображение
Изображение

ехеее това е много грубо


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: ABF-POWER(историята на моят голф)

Мнениеот mladennn » Вто 04 яну 2011 16:08


поздравления за машината колега
много безавариини :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта