ABF-POWER.....нитро
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
ооо забравих сложих си и салонче ама сега мисля да си сложа 2 спортни седалки такаче може и салона да заминеако има кандидати да се обаждат
ето и още една доработка на смукатела
ето и още една доработка на смукатела
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
Тази доработка за порт на колектора ли е правена,аз бих отрязал дъното на пленума.
Мощноста на гуми ли е или преизчислена на вала?
Мощноста на гуми ли е или преизчислена на вала?
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
Сиромаха написа:Тази доработка за порт на колектора ли е правена,аз бих отрязал дъното на пленума.
Мощноста на гуми ли е или преизчислена на вала?
на вала
ми портнах го доста отвътре няма ръбове
пленума????
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
mitko_pi4a_lc написа: аз не си преувеличавам за конете имаго черно на бяло
качи графика да видим черно на бялото. Да видим при какви обороти се достигат тия коне и колко нютона е изкарала...
16-коня от такива валове си мисля че са непостижими. 5-8 коня звучат по-реалистично. Около 20коня се вадят от валове на този мотор, на сериозни марки, но това са валове за рейсинг приложения около и над 300 градуса и валовете вървят с много други неща...
и там конете идват единствено от изместването на кривата на въртящия момент в по-високи обороти. Т.е. конете са от обороти.
двете най-същестени неща за вървенето в случая са късите скорости и сгъстяването, естествено и другите неща са си важни. На теория с колкото процента се увеличи ст. на сг. , с толкова се качва мощността и пада рахода. Да видим кога ще си сгъстя колицата


Имах абф и знам каква разлика имаше при леко сгъстяване и къса кутия- така например при 7300об/мин стигах едва 90км/ч на 2-ра. Така и не се заиграх с него като атмосферка...
колко прави колата на 400м?
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
ами трябва да ги намеря имам преди и след валовете
ами да ти кажа чесно згъстих колата на късмет тя беше рязана главата от предишния собственик и аз като я махах за порт и я отнех колкото да я загладя и така не съм смятъл ништо
като ми правиха настроиките да диното и бензина ми стана на 3бара,нз на колко върви оригинален
като киломерти прави 160км по моя километраж по жи-тек давах 15.00 а на сабора дадох 15.150 или не6то такова ама сега с валовете незнам
на мен(е не само на мен за всички голф 3 гти)са ми проблем килограмите като ходим да се дърпаме я изданвам цялата даже гърнетата махам
мн сам тежак и нз дали с един азот нема да наваксам или една двоика и да си метна мотора вътре
като гледам опелите колко тежат и направо отчаивам
ами да ти кажа чесно згъстих колата на късмет тя беше рязана главата от предишния собственик и аз като я махах за порт и я отнех колкото да я загладя и така не съм смятъл ништо
като ми правиха настроиките да диното и бензина ми стана на 3бара,нз на колко върви оригинален
като киломерти прави 160км по моя километраж по жи-тек давах 15.00 а на сабора дадох 15.150 или не6то такова ама сега с валовете незнам
на мен(е не само на мен за всички голф 3 гти)са ми проблем килограмите като ходим да се дърпаме я изданвам цялата даже гърнетата махам
мн сам тежак и нз дали с един азот нема да наваксам или една двоика и да си метна мотора вътре
като гледам опелите колко тежат и направо отчаивам
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
Степента можеш да я сметнеш ,като напълниш през свеща цилиндъра (с масло например)и буталото е в ГМТ. Гледай и спринцовката да е в кубици разграфена и колкото се може по-прецизна.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
mitko_pi4a_lc написа:мн сам тежак и нз дали с един азот нема да наваксам или една двоика и да си метна мотора вътре
като гледам опелите колко тежат и направо отчаивам
наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...ако само прехвърлиш мотора в 2-ка, теглото няма да спадне кой знае колко, трябва да се лишиш от много неща. Така мислех да си кача абф-а в джетата. Като ги изтеглих и се отказах- джетата беше 1.8 моно без екстри и излезе 1050кг, голфа беше с всичко като ексри-клима,4 ел стъкла и обичайните... и тежеше 1210кг.
наистина и джета тежи повече от двуврат голф2.. Но иска олекотяване купето, ако ще се слага на друго купе, да е нещо като поло, голф1-ка...
и 3-ката може да я олекотиш, много неща могат да станат, но колата ще се отдалечава все повече от ежедневка
- djonni_1989
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 20:34
- Автомобил: Audi S8
- Двигател: AHC
- Местоположение: Разград
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
пускал ли си се с брендито
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
djonni_1989 написа:пускал ли си се с брендито
нз кои е
- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
понеже мн хора ми пишат да ме питат салона ще кажа че също мога и даго бартеросъм за 2 спортни седалки
салона е цял предни и задни
салона е цял предни и задни
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
Браво колега, хубава тройка, и много добре подхождаш към нея,
Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг
pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...ако само прехвърлиш мотора в 2-ка, теглото няма да спадне кой знае колко, трябва да се лишиш от много неща. Така мислех да си кача абф-а в джетата. Като ги изтеглих и се отказах- джетата беше 1.8 моно без екстри и излезе 1050кг, голфа беше с всичко като ексри-клима,4 ел стъкла и обичайните... и тежеше 1210кг.
Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
хлОпелите ги зарежи като кила.. притежателите им имат невероятна екстра! Всяка година се олекотяват все повече и то без да вкарваш никакви средства! Зарежи ги тия рециклирани хладилници.. слагай азота и да припадат 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
madcap написа:pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...
Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг
наистина е много добре. Много би ми било интересно да я покрам. Иначе нали си взех два пасата за донори, вр6-ци, с едния нямаше как, че трябваше бързо да му прехвърля мотора, но с другия имаше фън- олекотих го с малко над 200кг изхвъляйки излишните неща

Та една кола за да е бърза или трябва да е лека, или да е мощна, а кобинацията от двете е

Ако искаш да спечелиш някоя част от секундата, вместо да се чудиш откъде да изстискаш още нешо от мотора, по-лесно е да свалиш някой кг

и понеже пиша глупости, поне да кача и две забавни снимки(поне мен ме забваляват де



- mitko_pi4a_lc
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лясковец
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
pe6kata написа:madcap написа:pe6kata написа:наш колега от форума е с 2-ка вр6. теглото му е 920кг, явно и си е доста олекотена...
Баси, тая двойка е добре като килограми, моята я теглих скоро и тежеше 1180кг
наистина е много добре. Много би ми било интересно да я покрам. Иначе нали си взех два пасата за донори, вр6-ци, с едния нямаше как, че трябваше бързо да му прехвърля мотора, но с другия имаше фън- олекотих го с малко над 200кг изхвъляйки излишните нещаВсе едно подкарах друга кола да еба... хем е голям параход, а се караше с усещането за малка колица- толкова нервна и пъргава стана... и се получават доста интересни разлики във времената.
Та една кола за да е бърза или трябва да е лека, или да е мощна, а кобинацията от двете е![]()
Ако искаш да спечелиш някоя част от секундата, вместо да се чудиш откъде да изстискаш още нешо от мотора, по-лесно е да свалиш някой кг![]()
и понеже пиша глупости, поне да кача и две забавни снимки(поне мен ме забваляват де)
ехеее това е много грубо
- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: ABF-POWER(историята на моят голф)
поздравления за машината колега
много безавариини
много безавариини

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта