
Голфа срешу Nissan 100nx
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Че добре ве бахти нисан-а
Едно съседче има такъв ... много запазен 1.6 16В.. настъпвал го е .. наема се ама .. де да знам имам чувството че с долу горе същия мотор няма да му се опреш е зависи и вече как тръгваш =) да не е кат таз убита астра тя нямаше никакъв старт
ама тоз кат махне таваните
Абе незнам... успех все пак
Я кажете с 1Р синхро ши го глътна ли тоз нисан ?
Едно съседче има такъв ... много запазен 1.6 16В.. настъпвал го е .. наема се ама .. де да знам имам чувството че с долу горе същия мотор няма да му се опреш е зависи и вече как тръгваш =) да не е кат таз убита астра тя нямаше никакъв старт
ама тоз кат махне таваните

Абе незнам... успех все пак
Я кажете с 1Р синхро ши го глътна ли тоз нисан ?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Купи част от акцийте, в момента Нисан имат много добри резултати.
В САЩ са стъпили много стабилно, почти всеки пети автомобил е Нисан, моделите Алтима, Максима или Сентра са навсякъде, Инфинита също се срещата често . 350Z също има доволно много, даже мисля, че това беше и най-продавания спортен автомобил в САЩ.
Зле бяха по спомен 1998-2000 съкратиха много персонал и един човек от рено (сега не му понмя името май сегашния президент Луи Швайцер беше) преструктурира много сериозно всичко в Нисан и резултати не закъсняха. Все пак да си 2рия по големина производител в Япония не е нещо за подминаване, излишно е да коментираме какви спортни автомобили са излизали с емблемата на Нисан
В САЩ са стъпили много стабилно, почти всеки пети автомобил е Нисан, моделите Алтима, Максима или Сентра са навсякъде, Инфинита също се срещата често . 350Z също има доволно много, даже мисля, че това беше и най-продавания спортен автомобил в САЩ.
Зле бяха по спомен 1998-2000 съкратиха много персонал и един човек от рено (сега не му понмя името май сегашния президент Луи Швайцер беше) преструктурира много сериозно всичко в Нисан и резултати не закъсняха. Все пак да си 2рия по големина производител в Япония не е нещо за подминаване, излишно е да коментираме какви спортни автомобили са излизали с емблемата на Нисан

Не са собственост на Рено. Бяха в криза, както повечето Японски компании(без хонда и тойота) заради проблемите с икономиката през 90те. Рено купиха част от нисан, а пък нисан купиха част от рено. Рено наляха пари и сложиха Карлос Госн за президент на нисан и ги издърпа толкова напред, че скоро нисан си откупува акциите от Рено обратно. Иначе да казваш че едно малко нисанче от нисък клас е зле защото фирмата била западнала през този период е несериозно. Точно през този период се прероди Скайлайн. А това вече е легенда.
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Ами момчета,какво да ви кажа,пуснах се с нисана най-после(неиздържах на подигравките на нисанаджията
) и се получи нещо мнооого интересно...тръгваме двете коли заедно,голфа почва да издърпва,вкарвам втора,вече не му виждам калника,трета на една кола е зад мен,четвърта(при 140) почти две коли зад,мен - 160 на 4та вече пуснах аварийните беше на повече от две коли зад мен
,аз естествено незнаех какво става,неможех да взема решение
спираме двете коли,моя човек излиза видимо притеснен,отвори капака взе един гаечен ключ,и почна да бута центровката и вика айде пак,айде пак...еми тоя път на четвърта бях с повече от три коли пред него(ама и тръгнах както си требе),пак спираме ,почват оправдания за съединител,предварение,закъснение,бла бла бла.
Абе аз съм мноооого доволен,такъв кеф незнам откога не съм изпитвал - държа ме цяла нощ




Абе аз съм мноооого доволен,такъв кеф незнам откога не съм изпитвал - държа ме цяла нощ

[quote="lowrider"]Ами момчета,какво да ви кажа,пуснах се с нисана най-после(неиздържах на подигравките на нисанаджията
) и се получи нещо мнооого интересно...тръгваме двете коли заедно,голфа почва да издърпва,вкарвам втора,вече не му виждам калника,трета на една кола е зад мен,четвърта(при 140) почти две коли зад,мен - 160 на 4та вече пуснах аварийните беше на повече от две коли зад мен
,аз естествено незнаех какво става,неможех да взема решение
спираме двете коли,моя човек излиза видимо притеснен,отвори капака взе един гаечен ключ,и почна да бута центровката и вика айде пак,айде пак...еми тоя път на четвърта бях с повече от три коли пред него(ама и тръгнах както си требе),пак спираме ,почват оправдания за съединител,предварение,закъснение,бла бла бла.
Абе аз съм мноооого доволен,такъв кеф незнам откога не съм изпитвал - държа ме цяла нощ
[/quote
Накъса ли ми му шортите а
, остай го малко да порегулира и пак с 5 коли напред 



Абе аз съм мноооого доволен,такъв кеф незнам откога не съм изпитвал - държа ме цяла нощ

Накъса ли ми му шортите а


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
_NBG_ написа:и аз карам голф 2 1.6к с четири предавки и мисля че няма шанс нито един нисан срещу мен ако е до едно и осем очаствал сам в много драгове и ви казвам със сигорност че е така
Аз пък мога да ти гарантирам че срещу нисан-а нямаш никакъв шанс

- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
_NBG_ написа:и аз карам голф 2 1.6к с четири предавки и мисля че няма шанс нито един нисан срещу мен ако е до едно и осем очаствал сам в много драгове и ви казвам със сигорност че е така
Я пии една чаша студена вода, поразходи се малко на въздух, след което прочети какво си написал и помисли пак над това, щото много се изложи....

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта