Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP
- Calearo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
- Контакти:
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.
На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
От известно време съм с вал от СДИ и впечетленията са ми че колата стана малко по плавна в нютоните, демек преди да сложа вала (когато бяс в вал от 1,6д) при подаване на рязко газ колата "избухваше", изпушваше много и започваше да върти гуми (на 2ра предавка и на трета в дадени моменти). Сега с валът от СДИ колата малко по плавно наема, също превътрта гуми но каточе ли една идея по-малко се усеща ускорението, както и онова изпушване го няма толкова много.
защо ли!
Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.

Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
По принцип има как да премериш разликите - с дебитомер. Правиш с единия вал графика колко въздух на какви обороти влиза и после с другия вал. И двата пъти на едно и също налягане. Това вече може да покаже какво се случва и да се направят разни изводи.
От SDI вала най-вероятно има презастъпване на фазите. А т'ва за турбо мотор не е много оферта - при определени обстоятелства даже си е недостатък.
От SDI вала най-вероятно има презастъпване на фазите. А т'ва за турбо мотор не е много оферта - при определени обстоятелства даже си е недостатък.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
policevidin написа:От известно време съм с вал от СДИ и впечетленията са ми че колата стана малко по плавна в нютоните, демек преди да сложа вала (когато бяс в вал от 1,6д) при подаване на рязко газ колата "избухваше", изпушваше много и започваше да върти гуми (на 2ра предавка и на трета в дадени моменти). Сега с валът от СДИ колата малко по плавно наема, също превътрта гуми но каточе ли една идея по-малко се усеща ускорението, както и онова изпушване го няма толкова много.защо ли!
Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.
и при мен беше същия ефект +това че колата почна да харчи осезаемо повече
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
А ще има ли ефект въпросният вал от SDI на AHF???
- Limit3d_Edi7ioN
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1Z 1992
- Местоположение: Добрич
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
За да имаш по-малко ядове си вземи вал за ТДИ!
Във форума има човек, който ги продава.

Във форума има човек, който ги продава.
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
policevidin написа:Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.
На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.
В това нещо сигурен ли си къде го пишеш?
Виж за VB-то долу-горе може да се съглася ама VA да караш на 1,7-1,9 си е живо убийство на турбина.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Supawiza написа:policevidin написа:Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.
На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.
В това нещо сигурен ли си къде го пишеш?
Виж за VB-то долу-горе може да се съглася ама VA да караш на 1,7-1,9 си е живо убийство на турбина.
Колега, а какво ще кажеш за турбото на 1,9ТДИ 1з мотор/WG15/?? Аз си я карам вече 3/4година на 1,3/1,4бара, както и братми кара неговата на същото налягане. Как ти се струва?
И какви са познанията ти спрямо софтуерно настройване на ТДИто и какво троши турбото при калпав софтуер?
Имаш ли на представа какво е налягането на оригиналната карта на 1,9ТДИ ПД 130к.с.

Ако не си лично изпатил или не ли си лично експериментирал с тези неща не се изказвай, че става спам


- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Хората стандартно са направили на 2620 налягане на турбото+атмосферно да влиза в сервизен режим или иначе казано над 1,6 тази турбина работи единствено на късмет.
И точно такава турбина съм чупил като съм минал през стандартна,VA,VB до хибрид в момента вече от година и половина може би.
И точно такава турбина съм чупил като съм минал през стандартна,VA,VB до хибрид в момента вече от година и половина може би.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Supawiza написа:Хората стандартно са направили на 2620 налягане на турбото+атмосферно да влиза в сервизен режим или иначе казано над 1,6 тази турбина работи единствено на късмет.
И точно такава турбина съм чупил като съм минал през стандартна,VA,VB до хибрид в момента вече от година и половина може би.


Налягането на което производителя е предвидил да се кара ВНТ1749ВА е 1,35 на ВНТ1749ВБ е 1,45/1,5 една добре настроена кола (АРЛ 150к.с.) се надува до 1,9бар.,а 130к.с. до 1,6/1,7бар
Hibrid 1752 който е на базата на ВНТ15 (оригиналната на АФН) се надува спокойно на 1,7/1,8бара, а имайки в предвит че е просто ВНТ15

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.
Последна промяна от Supawiza на Чет 14 ное 2013 20:46, променено общо 1 път.
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди 3,0 TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.
може ли малко повече инфо около това 2052 от 3.0 тди
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
stangero написа:Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди 3,0 TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.
може ли малко повече инфо около това 2052 от 3.0 тди
Лапсус

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++
Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.

Повярвай ми знам много повече от теб какво е /Пик/ и какво е /Холд/
Без лоши чувства но когато започнеш сам да си пишеш сам софтуера тогава ще говориме за такива работи.

Иначе ми е интересно как се кара с такова турбо, колата при какви обороти е в "Fulboost"?
Кой е правил софтуера и какви кончета сте постигнали.
И кое тогава е основата VB след като е сменена оста???
Оста е едно цяло с топлата перка. В този случай трябва да си и с друга топла част?
Вътре в тубото (картриджа) има общо взето 2сегмента 1втулка и аксиалта плочка (лагер) Оста сама по себе си не може да се смени а е упсурбно да се закалява допълнително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта