Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z+++HP

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Calearo
Мнения: 106
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
Контакти:

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Calearo » Нед 03 ное 2013 13:53


Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Вто 05 ное 2013 17:32


Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.

На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Вто 05 ное 2013 17:39


От известно време съм с вал от СДИ и впечетленията са ми че колата стана малко по плавна в нютоните, демек преди да сложа вала (когато бяс в вал от 1,6д) при подаване на рязко газ колата "избухваше", изпушваше много и започваше да върти гуми (на 2ра предавка и на трета в дадени моменти). Сега с валът от СДИ колата малко по плавно наема, също превътрта гуми но каточе ли една идея по-малко се усеща ускорението, както и онова изпушване го няма толкова много. :gruebel защо ли!

Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот brum » Вто 05 ное 2013 20:16


По принцип има как да премериш разликите - с дебитомер. Правиш с единия вал графика колко въздух на какви обороти влиза и после с другия вал. И двата пъти на едно и също налягане. Това вече може да покаже какво се случва и да се направят разни изводи.

От SDI вала най-вероятно има презастъпване на фазите. А т'ва за турбо мотор не е много оферта - при определени обстоятелства даже си е недостатък.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот stangero » Вто 05 ное 2013 23:03


policevidin написа:От известно време съм с вал от СДИ и впечетленията са ми че колата стана малко по плавна в нютоните, демек преди да сложа вала (когато бяс в вал от 1,6д) при подаване на рязко газ колата "избухваше", изпушваше много и започваше да върти гуми (на 2ра предавка и на трета в дадени моменти). Сега с валът от СДИ колата малко по плавно наема, също превътрта гуми но каточе ли една идея по-малко се усеща ускорението, както и онова изпушване го няма толкова много. :gruebel защо ли!

Пропусна да спомена че вала от СДИ е с около 1мм/1,2мм по-голям от този на 1,6д. И с около 2мм по голям от стоковият. Както и не е толкова заострен на върха, направо очевАдна разлика, става въпрос за гърбицата на изпускателните клапани. На всмукателните си е еднаква и при трите модела валове.



и при мен беше същия ефект +това че колата почна да харчи осезаемо повече


prozakrumpi
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот prozakrumpi » Сря 13 ное 2013 23:19


А ще има ли ефект въпросният вал от SDI на AHF???


Потребителски аватар
Limit3d_Edi7ioN
Мнения: 37
Регистриран на: Съб 05 мар 2011 0:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1Z 1992
Местоположение: Добрич

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Limit3d_Edi7ioN » Чет 14 ное 2013 14:47


За да имаш по-малко ядове си вземи вал за ТДИ! :th_up
Във форума има човек, който ги продава.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Supawiza » Чет 14 ное 2013 15:11


policevidin написа:
Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.

На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.


В това нещо сигурен ли си къде го пишеш?
Виж за VB-то долу-горе може да се съглася ама VA да караш на 1,7-1,9 си е живо убийство на турбина.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Чет 14 ное 2013 17:52


Supawiza написа:
policevidin написа:
Calearo написа:Извинявай отново че пак ти пиша в темата но имам още един въпрос, GT1749VA на какво максимално налягане издържа ако си запознат с този модел турбо, ще съм благодарен за съвета.

На 1,6 ще си работи добре. Ако беше на моята кола щеше да се надуе на 1,7бара до 1,9бара максимум.


В това нещо сигурен ли си къде го пишеш?
Виж за VB-то долу-горе може да се съглася ама VA да караш на 1,7-1,9 си е живо убийство на турбина.

Колега, а какво ще кажеш за турбото на 1,9ТДИ 1з мотор/WG15/?? Аз си я карам вече 3/4година на 1,3/1,4бара, както и братми кара неговата на същото налягане. Как ти се струва?
И какви са познанията ти спрямо софтуерно настройване на ТДИто и какво троши турбото при калпав софтуер?
Имаш ли на представа какво е налягането на оригиналната карта на 1,9ТДИ ПД 130к.с. :a045
Ако не си лично изпатил или не ли си лично експериментирал с тези неща не се изказвай, че става спам :beer :beer


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Supawiza » Чет 14 ное 2013 18:30


Хората стандартно са направили на 2620 налягане на турбото+атмосферно да влиза в сервизен режим или иначе казано над 1,6 тази турбина работи единствено на късмет.
И точно такава турбина съм чупил като съм минал през стандартна,VA,VB до хибрид в момента вече от година и половина може би.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Чет 14 ное 2013 18:38


Supawiza написа:Хората стандартно са направили на 2620 налягане на турбото+атмосферно да влиза в сервизен режим или иначе казано над 1,6 тази турбина работи единствено на късмет.
И точно такава турбина съм чупил като съм минал през стандартна,VA,VB до хибрид в момента вече от година и половина може би.

:arrow Каква е хибридната от какви. И на какво налягане се кара? Чисто информатично питам. :c010
Налягането на което производителя е предвидил да се кара ВНТ1749ВА е 1,35 на ВНТ1749ВБ е 1,45/1,5 една добре настроена кола (АРЛ 150к.с.) се надува до 1,9бар.,а 130к.с. до 1,6/1,7бар
Hibrid 1752 който е на базата на ВНТ15 (оригиналната на АФН) се надува спокойно на 1,7/1,8бара, а имайки в предвит че е просто ВНТ15 :gruebel Нека ме поправи някой от Тунерите.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Supawiza » Чет 14 ное 2013 19:54


Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.

Последна промяна от Supawiza на Чет 14 ное 2013 20:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот stangero » Чет 14 ное 2013 19:58


Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди 3,0 TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.

може ли малко повече инфо около това 2052 от 3.0 тди


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот Supawiza » Чет 14 ное 2013 21:02


stangero написа:
Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди 3,0 TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.

може ли малко повече инфо около това 2052 от 3.0 тди


Лапсус :mhihi


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Друг разпределителен вал и всмук.колектор за 1.9TDI 1Z++

Мнениеот policevidin » Чет 14 ное 2013 21:06


Supawiza написа:Без да се обиждаш ама с това "се надува до" ми се струва,че леко бъркаш пик с холд налягане.
А иначе хибрида ми е на база VB и студена част от 2052 от Ауди TDI със сменена подсилена ос и всички вътрешности.

:mhihi
Повярвай ми знам много повече от теб какво е /Пик/ и какво е /Холд/
Без лоши чувства но когато започнеш сам да си пишеш сам софтуера тогава ще говориме за такива работи.
:beer
Иначе ми е интересно как се кара с такова турбо, колата при какви обороти е в "Fulboost"?
Кой е правил софтуера и какви кончета сте постигнали.
И кое тогава е основата VB след като е сменена оста???
Оста е едно цяло с топлата перка. В този случай трябва да си и с друга топла част?
Вътре в тубото (картриджа) има общо взето 2сегмента 1втулка и аксиалта плочка (лагер) Оста сама по себе си не може да се смени а е упсурбно да се закалява допълнително.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта