Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Вто 01 мар 2005 23:14


Забравих, каде да ги открия Максдрайв.

Имаш ли някакво впечатление от Tsunami Tuning?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 02 мар 2005 1:08


bartokomus написа:здрасти, предложи ми валове 264 за 384 евро единия и каза, че е безмислено да се слагат 276 без да се пипа сгъстяването, тоест трябвало и нови бутала и т.н. за варианта 276. Колектора е от суперспринт и е 790 Евро. Ще трябва и чип, който при тях е около 350 евро.

А ти какво имаш в предвид с този колектор, от някаде другаде ли да го намеря. АКо ида в Remus в Дружба? Дали ще имат такива?

Да в Дружба има на ремус но не знам какви са цените но ходи и питаи .


Ами то и при 264''-градусов вал трябва по високо згъстяване поне 1:11.5
а защо са ти казали да сменяш бутала!!! това по принцип не е лошо но няма опастност от счупване, или на тях не им се занимава да фрезоват старите и затова искат да ти сложат нови така разбирасе е много по лесно.
други не6та се сменят , повдигачи като на жигула , пружини по твърди,
разширява изпускателния тунел и още др. работи но бутала не е задължително да се сменят.
А да искам само да попитам казаха ли ти че трябва да се сменят и зъбните колела (с раздвижни) на веригата между валовете???
защото поне едното от двете зъбни колела трябва да е раздвижно+ това на ангренажа, ина4е така ще я настроят че никои нама да разбере :)
И да питам като информация колко пари ти искаха за раздвижното колело на ангренажния ремък?

Леле тоя Ники цените направо ги обръща от долари в евро :D бах тия цени аз моите ги взех за 600 долара от щатите. Ма не се знае кога ще ги сложа :)

Последна промяна от KILLER GTI на Сря 02 мар 2005 1:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 02 мар 2005 1:16


bartokomus написа:Забравих, каде да ги открия Максдрайв.

Имаш ли някакво впечатление от Tsunami Tuning?


http://maxdrive.hit.bg/

ами от Цунами нямам впечатление при атмосверните мотори , иама един Форд които те са го правили и никак не е зле . но атмосверките трудно се правят затова малко хора се навиват да ги правят.
Но ако искаш ходи и питаи там за информация.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 02 мар 2005 17:13


Здравей, значи развивни ролки не каза че трябва да се сменят, само взима новите валове и ги слага.

Другото нещо - днес ходих до Tsunami Tuning и ги питах, така и така ... и казаха, че за толкова пари просто валове и колектор ще дадат макс. 25 коня и няма смисал. Единия вариант е да си тарся нов мотор - 1.8Т със скорости, но това е доста сложно, така че остана последният - ще ми сложат турбина и се очакват някъде около 190 коня. Другото което ще трябва е нови бутала и изпускателна система, която те си я правят. Ти какво мислиш по вапроса за изпускателната система от тях? Утре ще ми каже точно колко ще струва (приблизително пак тези пари) и мисля че това ще е.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 02 мар 2005 23:31


Цял кит ли са ти предложили, защото ако е така според мои изчисления ще трябва да доста повече кончетата!!!
Ако те ще ти правят колекторите задулжително да са от нераждавеика иначе се стопяват, само за твое инфо моя познат за колектори на интеграле взе към 500лв с материалите.
Какво турбо ще ти сложат?
Бутала комплект са кум 600 долара.
Биели няма ли да сменят???лагери .
Трябва и метална гарнитура за главата.
Горивото как 6те го набавят.
А по принцип на мен ми намирисва че Тошко пак 6те тренира , защото
тои маи не е правил атмосверен в турбо мотор, не че не разбира но защо да се учи на твоита кола!!!
Явно вече си разбрал защо казвам че атмосберните мотори трудно се тунинговат за сажаление.
Е дано цената те устрои и да си направиш колата, защото виждам че имаш желание.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 02 мар 2005 23:33


bartokomus написа:Здравей, значи развивни ролки не каза че трябва да се сменят, само взима новите валове и ги слага.



Ами аз още такова нещо не сум чувал, че и без колелета стават нещата :D :D :D


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 11 мар 2005 19:29


Здрасти, извинявам се, че отговарям с такова закъснение, но исках да разбера всичко преди да пиша, но ето че пак не се получи много....

Както и да е.... Значи Тошко ми направи сметката днес и ми каза, че вграждането на турбото ще ми струва между 4 и 5 хиляди лева. Мислите ли 4е е реално и нормално? Ще се получат около 190 до 200 коня. И ми гарантира, което е най-важното за мен, че мотора ще си върви безотказно и няма да има никакви проблеми.
Още не ми е разяснил какво включва като материали тази цена, защото все немога да го хвана в сервиза, но другата седмица сме се разбрали и ще пиша като ми каже.
Това, което разбрах е, че генерацията си я правят те - цялата - гърнетата са карбонови и т.н.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 11 мар 2005 19:32


Демек това излиза колкото офертата, която Ники Златков ми направи за подменяне на колектор и валовете със спортни. Сега, може би само колектора и валовете ще е по-добрият вариант от към щаденето на двигателя, но не знам.

Какво ще ме посъветвате?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 11 мар 2005 21:14


аз и преди това ти казах !!!
провери какво вклучва кита които Тошко ти предлага , че 5 хил.лева са доста пари , а мощноста която ти предлага не е голяма.
Аз за 7000лв мога да ти поръчам кит за 450кс на колелата , направи си сметка кое е реално и кое не.
според мен отиваи при Ники!!!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Съб 12 мар 2005 15:36


Днес попаднах на един двигател от Пасат - G60. Ta си правя пак разни сметки .......безкрайни....... Продават го за 800лв. Той е 160 коня. Та си мисля дали това няма да е най-изгодния вариант. Той все пак си е турбомотор и да му се качат още 50-60 коня, не би било особена трудност?
Да речем, че го взема, ще трябва ли да му взема и скоростите или не е нужно?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 13 мар 2005 17:46


пасатите които са г60 са Синхро , така че 6те трябва и задния мост +дифа.
по добрия вариянт 6те е да си намериш кутия от Г2 г60 за да остане само на предно, за да не те товари задното на висока скорост.
Вземи мотора + инсталациятя и ЕКУ-то.
Скорости от г2 г60.
След това сваляш главата на твоя мотор преправяш всмукателния колекнор и си готов.
и 6те имаш Пасат г60 16в, само от това упражнение ще стане около 190кс.
без да се пипа компресора и горивото, намери и едни валове от г3 16в АБФ мотор .
знам къде има цяла обурудвана глава от АБФ но е скъпичка !


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 14 мар 2005 16:52


Здрасти.

А какво пречи като е бил синхро пасата, да му се сложи мотора на моя, който е с предно предаване само?
И задължително ли трябва да взема и други скорости?
За цената коментар? 800лв, но само за мотора, необурудван!?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 14 мар 2005 17:50


Няма да е лесно да си направиш Г60 16в..... виж в "Направи си сам" има такава тема, бая работа си е и доста части


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 17 мар 2005 23:18


Ми тои колегата по-важните работи си ги има , така че ням да му е проблем.
Трябва да му се преправи колектора и малко да се поиграе с горивото, а да ида сереши проблема с ск. кутия не че неговата няма да кара!!!

п
При теб се изискват много части щот ти иска6 да остане синхро!!!
незнаино защо!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 18 мар 2005 12:59


Най трудно ще е е чипа за ЕКУ-то, някой трябва да управлява 16 винтила и Г компресор, нали :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта