


Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
bartokomus написа:здрасти, предложи ми валове 264 за 384 евро единия и каза, че е безмислено да се слагат 276 без да се пипа сгъстяването, тоест трябвало и нови бутала и т.н. за варианта 276. Колектора е от суперспринт и е 790 Евро. Ще трябва и чип, който при тях е около 350 евро.
А ти какво имаш в предвид с този колектор, от някаде другаде ли да го намеря. АКо ида в Remus в Дружба? Дали ще имат такива?
Да в Дружба има на ремус но не знам какви са цените но ходи и питаи .
Ами то и при 264''-градусов вал трябва по високо згъстяване поне 1:11.5
а защо са ти казали да сменяш бутала!!! това по принцип не е лошо но няма опастност от счупване, или на тях не им се занимава да фрезоват старите и затова искат да ти сложат нови така разбирасе е много по лесно.
други не6та се сменят , повдигачи като на жигула , пружини по твърди,
разширява изпускателния тунел и още др. работи но бутала не е задължително да се сменят.
А да искам само да попитам казаха ли ти че трябва да се сменят и зъбните колела (с раздвижни) на веригата между валовете???
защото поне едното от двете зъбни колела трябва да е раздвижно+ това на ангренажа, ина4е така ще я настроят че никои нама да разбере

И да питам като информация колко пари ти искаха за раздвижното колело на ангренажния ремък?
Леле тоя Ники цените направо ги обръща от долари в евро


Последна промяна от KILLER GTI на Сря 02 мар 2005 1:20, променено общо 1 път.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
bartokomus написа:Забравих, каде да ги открия Максдрайв.
Имаш ли някакво впечатление от Tsunami Tuning?
http://maxdrive.hit.bg/
ами от Цунами нямам впечатление при атмосверните мотори , иама един Форд които те са го правили и никак не е зле . но атмосверките трудно се правят затова малко хора се навиват да ги правят.
Но ако искаш ходи и питаи там за информация.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей, значи развивни ролки не каза че трябва да се сменят, само взима новите валове и ги слага.
Другото нещо - днес ходих до Tsunami Tuning и ги питах, така и така ... и казаха, че за толкова пари просто валове и колектор ще дадат макс. 25 коня и няма смисал. Единия вариант е да си тарся нов мотор - 1.8Т със скорости, но това е доста сложно, така че остана последният - ще ми сложат турбина и се очакват някъде около 190 коня. Другото което ще трябва е нови бутала и изпускателна система, която те си я правят. Ти какво мислиш по вапроса за изпускателната система от тях? Утре ще ми каже точно колко ще струва (приблизително пак тези пари) и мисля че това ще е.
Другото нещо - днес ходих до Tsunami Tuning и ги питах, така и така ... и казаха, че за толкова пари просто валове и колектор ще дадат макс. 25 коня и няма смисал. Единия вариант е да си тарся нов мотор - 1.8Т със скорости, но това е доста сложно, така че остана последният - ще ми сложат турбина и се очакват някъде около 190 коня. Другото което ще трябва е нови бутала и изпускателна система, която те си я правят. Ти какво мислиш по вапроса за изпускателната система от тях? Утре ще ми каже точно колко ще струва (приблизително пак тези пари) и мисля че това ще е.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Цял кит ли са ти предложили, защото ако е така според мои изчисления ще трябва да доста повече кончетата!!!
Ако те ще ти правят колекторите задулжително да са от нераждавеика иначе се стопяват, само за твое инфо моя познат за колектори на интеграле взе към 500лв с материалите.
Какво турбо ще ти сложат?
Бутала комплект са кум 600 долара.
Биели няма ли да сменят???лагери .
Трябва и метална гарнитура за главата.
Горивото как 6те го набавят.
А по принцип на мен ми намирисва че Тошко пак 6те тренира , защото
тои маи не е правил атмосверен в турбо мотор, не че не разбира но защо да се учи на твоита кола!!!
Явно вече си разбрал защо казвам че атмосберните мотори трудно се тунинговат за сажаление.
Е дано цената те устрои и да си направиш колата, защото виждам че имаш желание.
Ако те ще ти правят колекторите задулжително да са от нераждавеика иначе се стопяват, само за твое инфо моя познат за колектори на интеграле взе към 500лв с материалите.
Какво турбо ще ти сложат?
Бутала комплект са кум 600 долара.
Биели няма ли да сменят???лагери .
Трябва и метална гарнитура за главата.
Горивото как 6те го набавят.
А по принцип на мен ми намирисва че Тошко пак 6те тренира , защото
тои маи не е правил атмосверен в турбо мотор, не че не разбира но защо да се учи на твоита кола!!!
Явно вече си разбрал защо казвам че атмосберните мотори трудно се тунинговат за сажаление.
Е дано цената те устрои и да си направиш колата, защото виждам че имаш желание.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здрасти, извинявам се, че отговарям с такова закъснение, но исках да разбера всичко преди да пиша, но ето че пак не се получи много....
Както и да е.... Значи Тошко ми направи сметката днес и ми каза, че вграждането на турбото ще ми струва между 4 и 5 хиляди лева. Мислите ли 4е е реално и нормално? Ще се получат около 190 до 200 коня. И ми гарантира, което е най-важното за мен, че мотора ще си върви безотказно и няма да има никакви проблеми.
Още не ми е разяснил какво включва като материали тази цена, защото все немога да го хвана в сервиза, но другата седмица сме се разбрали и ще пиша като ми каже.
Това, което разбрах е, че генерацията си я правят те - цялата - гърнетата са карбонови и т.н.
Както и да е.... Значи Тошко ми направи сметката днес и ми каза, че вграждането на турбото ще ми струва между 4 и 5 хиляди лева. Мислите ли 4е е реално и нормално? Ще се получат около 190 до 200 коня. И ми гарантира, което е най-важното за мен, че мотора ще си върви безотказно и няма да има никакви проблеми.
Още не ми е разяснил какво включва като материали тази цена, защото все немога да го хвана в сервиза, но другата седмица сме се разбрали и ще пиша като ми каже.
Това, което разбрах е, че генерацията си я правят те - цялата - гърнетата са карбонови и т.н.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Днес попаднах на един двигател от Пасат - G60. Ta си правя пак разни сметки .......безкрайни....... Продават го за 800лв. Той е 160 коня. Та си мисля дали това няма да е най-изгодния вариант. Той все пак си е турбомотор и да му се качат още 50-60 коня, не би било особена трудност?
Да речем, че го взема, ще трябва ли да му взема и скоростите или не е нужно?
Да речем, че го взема, ще трябва ли да му взема и скоростите или не е нужно?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пасатите които са г60 са Синхро , така че 6те трябва и задния мост +дифа.
по добрия вариянт 6те е да си намериш кутия от Г2 г60 за да остане само на предно, за да не те товари задното на висока скорост.
Вземи мотора + инсталациятя и ЕКУ-то.
Скорости от г2 г60.
След това сваляш главата на твоя мотор преправяш всмукателния колекнор и си готов.
и 6те имаш Пасат г60 16в, само от това упражнение ще стане около 190кс.
без да се пипа компресора и горивото, намери и едни валове от г3 16в АБФ мотор .
знам къде има цяла обурудвана глава от АБФ но е скъпичка !
по добрия вариянт 6те е да си намериш кутия от Г2 г60 за да остане само на предно, за да не те товари задното на висока скорост.
Вземи мотора + инсталациятя и ЕКУ-то.
Скорости от г2 г60.
След това сваляш главата на твоя мотор преправяш всмукателния колекнор и си готов.
и 6те имаш Пасат г60 16в, само от това упражнение ще стане около 190кс.
без да се пипа компресора и горивото, намери и едни валове от г3 16в АБФ мотор .
знам къде има цяла обурудвана глава от АБФ но е скъпичка !
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта