Истината се крие в дължината на сключване и колкото по далече се събират тръбите толкова по добре а това на РП мотора както казаха колеги няма нищо общо с тунинг 4-1 защото те се събират веднага след като излязат а това е всевъзможно най лошата комбинацияkav4o написа:Stenly написа:kav4o аз мисля,че тези мотори нямат сила след 4000 об/мин а отигинално са с 4-1
И аз това казах-нямат сила във високите,може би затова са с 4--1 оригинално,за да се компенсира донякъде това,но както вече казаха колегите чугуна няма нищо общо с хубав колектор.Оставям материала,но само като им сравниш геометрично формата,дължината и ъгъла при който се сключватнаправо се отчайваш от "оригиналния"колектор
Колекторна тематика.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Благодаря колеги за инфото и бързите отговори
чувал съм че и този чугунения колектор на РП го правят така в завода веднага да се събират и от гледна точка на икономия на гориво но колко е така незнам
. Напролет ще свалям главата и мисля да махна чугуна ще ми дадете ли съвети кой може да ми направи колектор, дали трябва да е 4-2-1 или 4-1 мерси предварително .
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stenly - обърни се към колегата R_tuning(от форума) - той се занимава и прави нещата наистина качествено(като пари не знам)
а иначе 4 траби от начало до край - нз - може би инерцията на самите газове е важна за по доброто им отвеждане след работния такт , макар че разни драгстери и т.н ( V8-ци) са си с няма и метър ауспух отделно за всеки цилиндър .......
[/b]
а иначе 4 траби от начало до край - нз - може би инерцията на самите газове е важна за по доброто им отвеждане след работния такт , макар че разни драгстери и т.н ( V8-ци) са си с няма и метър ауспух отделно за всеки цилиндър .......
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за голф 1 ей тва е колектора / истински/
http://snimka.bg/album.php?album_id=95627
Polished stainless steel header for VW Golf Mk 1 - for GTI 1.6 till 07/82 - GTI 1.8 till 11/83 - GTI 1.8 from '84 till.. - CABRIO 1.6 - 10 % Powerincrease!
http://snimka.bg/album.php?album_id=95627
Polished stainless steel header for VW Golf Mk 1 - for GTI 1.6 till 07/82 - GTI 1.8 till 11/83 - GTI 1.8 from '84 till.. - CABRIO 1.6 - 10 % Powerincrease!
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
направо се отчайваш от "оригиналния"колектор 
