Колекторна тематика.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 11 яну 2007 18:22


kav4o написа:
Stenly написа:kav4o аз мисля,че тези мотори нямат сила след 4000 об/мин а отигинално са с 4-1 :?

И аз това казах-нямат сила във високите,може би затова са с 4--1 оригинално,за да се компенсира донякъде това,но както вече казаха колегите чугуна няма нищо общо с хубав колектор.Оставям материала,но само като им сравниш геометрично формата,дължината и ъгъла при който се сключват :screwy направо се отчайваш от "оригиналния"колектор :No
Истината се крие в дължината на сключване и колкото по далече се събират тръбите толкова по добре а това на РП мотора както казаха колеги няма нищо общо с тунинг 4-1 защото те се събират веднага след като излязат а това е всевъзможно най лошата комбинация :wink:




Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 11 яну 2007 20:17


ами да съгласен съм че дължината е много важна , но тогава я кажете какво би станало ако се пуснат до отзад 4 или малко преди края да се събират и да стават 2 наи отзад ???


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 11 яну 2007 20:43


Благодаря колеги за инфото и бързите отговори :) чувал съм че и този чугунения колектор на РП го правят така в завода веднага да се събират и от гледна точка на икономия на гориво но колко е така незнам :roll:. Напролет ще свалям главата и мисля да махна чугуна ще ми дадете ли съвети кой може да ми направи колектор, дали трябва да е 4-2-1 или 4-1 мерси предварително .


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 11 яну 2007 20:48


vw_edition написа:ами да съгласен съм че дължината е много важна , но тогава я кажете какво би станало ако се пуснат до отзад 4 или малко преди края да се събират и да стават 2 наи отзад ???

Антитунинг :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 11 яну 2007 20:54


и аз така знам ама да си питам :)


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 11 яну 2007 21:36


Stenly - обърни се към колегата R_tuning(от форума) - той се занимава и прави нещата наистина качествено(като пари не знам)

а иначе 4 траби от начало до край - нз - може би инерцията на самите газове е важна за по доброто им отвеждане след работния такт , макар че разни драгстери и т.н ( V8-ци) са си с няма и метър ауспух отделно за всеки цилиндър ....... :roll: [/b]


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Чет 11 яну 2007 22:08


ами да ви кажа аз мисля да си направя 4-2-1 пък после ще ви споделя какво мисля и дали има разлика и ако има каква в :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 12 яну 2007 9:41


Hamann дето казваш за драгстерите,че почти нямали ауспух, един познат си кара така няколко дена голф 2 не знам какъв точно беше и резултата след тея няколко дена каране само с колектор и малка част от двуцевката беше мотора на салата:)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 12 яну 2007 11:04


vw_edition написа:ами да ви кажа аз мисля да си направя 4-2-1 пък после ще ви споделя какво мисля и дали има разлика и ако има каква в :)


Имам от АБФ ма май няма да стане....


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 12 яну 2007 12:57


Пич,обърни се към r_tuning,той се занимава с грънци,и ще ти обясни нещата! :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 12 яну 2007 13:31


Kozunak написа:
vw_edition написа:ами да ви кажа аз мисля да си направя 4-2-1 пък после ще ви споделя какво мисля и дали има разлика и ако има каква в :)


Имам от АБФ ма май няма да стане....

От 2Е става ;)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 13 яну 2007 16:15


vw_edition написа:ами да съгласен съм че дължината е много важна , но тогава я кажете какво би станало ако се пуснат до отзад 4 или малко преди края да се събират и да стават 2 наи отзад ???

Ще имаш по голяма мощност между 8000 и 12000 примерно.......Върши ли ти работа?? :roll:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Съб 13 яну 2007 18:12


ами не съвсем да ти кажа :oops: ще видиме какво ще се получи с 4-2-1 и ще споделя на всички тука ефекта какъв е :)


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 15 яну 2007 22:03


за голф 1 ей тва е колектора / истински/
http://snimka.bg/album.php?album_id=95627
Polished stainless steel header for VW Golf Mk 1 - for GTI 1.6 till 07/82 - GTI 1.8 till 11/83 - GTI 1.8 from '84 till.. - CABRIO 1.6 - 10 % Powerincrease!


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 15 яну 2007 22:31


дам много е добър мерси колега :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта