Пацо,
аз не споря, че марковата електроника е добре, но не казвам, че и елката е зле.
Не можеш да кажеш за една кола, че не е читава, като сумати километри не те е изоставила и предала, нали?
Е, аз няма как да кажа, че е ташак, защото не ме е предала.
И аз бих си взел link, vipec, autronic, 034, bosch motorsport, omex дори, DTA (макар, че ти дочух, че не и се кефиш на 40-ската нещо), motec или каквото и да било в сравнение с мегаскуирт-а. ДА, но на мене колата ми харчи 12 в града. От декември насам не съм върнал газта (това съвсем сериозно го говоря), а едното бутало е счупено още от когато го слагах. Без празноходов съм и оборотите ги държи на чук с 386-ци. Какво лошо мога да кажа? Защо трябва да го правя де? Аз мисля да продължа да си карам колата с мегата. Но ако ще ми разреждаш мотор с гарнитура мисля, че мегата е подходящ вариант за бюджетен проект. И ДА! Настройките са важни. Да ми е жив и здрав gad3n_ в случая :) Дори мисля, че като набия биелите отново ще си остана с мегата, защото имам доста по-слаби места от нея.
И отново ДА. Някой ден като порасна ще си взема и аз електроника.
Принудително пълнене на VAG двгигатели
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
paco написа:И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.
По-скоро иска да каже, че за бюджетни проекти/коли и/или ежедневки МС е достатъчно задоволителна. Особено ако има кой да ти я настройва или още по-добрия вариант - ако можеш сам да си я настройваш.
Не, че съм голям тунер, но МС ако беше толкова калпава не мисля, че щеше да удържи фронта толкова дълго. Просто е DIY решение и всеки трябва да се спасява сам. Като линукса е малко - свободен си да правиш каквото искаш, стига да знаеш как. А мотеци, аеми, аутроници и пр. са като уиндоуса - скъпи, всичко ти подръка, но си ограничен и не можеш да променяш каквото ти е на душа.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
А всъщност е точно обратното. Можеш да променяш доста повече с истинска електроника.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Petrolhead написа:А всъщност е точно обратното. Можеш да променяш доста повече с истинска електроника.
Не се изказах правилно май. С Мотек да кажем взимаш модули, харнеси там целия пакет, слагаш в колата, слагаш софта и каквото има в софта и е заложено, като опции тва е. Докато на МС можеш да си напишеш фърмуера сам, както ти намериш за добре. Можеш да махаш, слагаш и т.н. Къстъмизацията е практически неограничена. На Мотек и компания тва не можеш да го направиш(да ровиш в самия им хардуер).
И пак да кажа - не претендирам да съм 100% прав. Така съм го чел навремето, така съм си го превел от английски, може и да бъркам, МС гурутата да ме поправят

- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели


Какво ви бутнах да говорим, вие къде отидохте???

Да разбирам че никой тука не знае начин да накарам стандартния Дигифант на АБФ да работи в режими с принудително пълнене???
ПП - Тука не се обсъждат качествата на Мегата. И кое е толкова трудно да се разбере не знам? Имаш 1000 правиш скрап тунинг с мега. Имаш 30 000 купуваш бутала 2000лв, 1500лв мотовилки, 2500 турбо, съединител 3000лв е нормално да си купиш електроника за 2000-3000лв...ама после що не си я настроеш сам???

Ако правилно съм разбрал в друг форум Касапина сам си казва че мотора винаги е бил над разумния предел, и че не Мегата е виновна че буталата не издържат напъна

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Питай го сега касапина, какво мисли за мегата.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Vankata_84 написа:...Да разбирам че никой тука не знае начин да накарам стандартния Дигифант на АБФ да работи в режими с принудително пълнене???...
Единственият който може да ти отговори адекватно на въпроса е Емo (KillerGTI). Само него познавам дето да е карал с такъв сетъп

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Има поне 3 коли във форума, които са го карали така. Но само определен дигифант мисля, че можеше да се конвертира. Венци знае ;)
- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
и неопределения дигифант се конвертира но с малко повече гимнастики ... аз лично покарах така около година и после минах на мега и след около 50хил безаварийни километра продадох пректа :)
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
xploda написа:paco написа:И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.
По-скоро иска да каже, че за бюджетни проекти/коли и/или ежедневки МС е достатъчно задоволителна. Особено ако има кой да ти я настройва или още по-добрия вариант - ако можеш сам да си я настройваш.
Не, че съм голям тунер, но МС ако беше толкова калпава не мисля, че щеше да удържи фронта толкова дълго. Просто е DIY решение и всеки трябва да се спасява сам. Като линукса е малко - свободен си да правиш каквото искаш, стига да знаеш как. А мотеци, аеми, аутроници и пр. са като уиндоуса - скъпи, всичко ти подръка, но си ограничен и не можеш да променяш каквото ти е на душа.
Хубавата електроника си заслужава . Не могат да се сравняват .
Всеки проект е " бюджетен " . Ако не ползваш добра електроника , все едно си го направил наполовина .
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Как се пасва АБФ с тд05 16г??? На колко тръгва? При сериен мотор на 1бар колко коне прави
ПП - Не съм засичал из нета подобен проект
(ама не съм и търсил много)

ПП - Не съм засичал из нета подобен проект

- gad3n_
- Мнения: 170
- Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
ами прави около 1 бар на 3000 оборота и около 300кончета на мотор :)
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
Get yourself a decent 2E motor from boston japtec, use that sub and simply pocket the pistons just for the valve clearance. The stock 8v piston with 16v head gives you a CR of somewhere between 8.1/8.4:1
I had that in my GTi 16vT and easily made 206kw ATW.
Има доста такива проекти,някой ако се интересува може да потърси повечко,в ЮАР има няколко драг коли,правени така.
280 кончета със стокови карантии звучат доста добре.
I had that in my GTi 16vT and easily made 206kw ATW.
Има доста такива проекти,някой ако се интересува може да потърси повечко,в ЮАР има няколко драг коли,правени така.
280 кончета със стокови карантии звучат доста добре.
- mitkutuuu
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: MK2 16VT
- Местоположение: Варна
Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели
А някой който да е по-добре запознат с принудителното пълнене при 8 клапановите чудеса и най вече тези с CIS инжекцион?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта