Принудително пълнене на VAG двгигатели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vizor » Вто 23 апр 2013 14:42


Пацо,

аз не споря, че марковата електроника е добре, но не казвам, че и елката е зле.
Не можеш да кажеш за една кола, че не е читава, като сумати километри не те е изоставила и предала, нали?
Е, аз няма как да кажа, че е ташак, защото не ме е предала.

И аз бих си взел link, vipec, autronic, 034, bosch motorsport, omex дори, DTA (макар, че ти дочух, че не и се кефиш на 40-ската нещо), motec или каквото и да било в сравнение с мегаскуирт-а. ДА, но на мене колата ми харчи 12 в града. От декември насам не съм върнал газта (това съвсем сериозно го говоря), а едното бутало е счупено още от когато го слагах. Без празноходов съм и оборотите ги държи на чук с 386-ци. Какво лошо мога да кажа? Защо трябва да го правя де? Аз мисля да продължа да си карам колата с мегата. Но ако ще ми разреждаш мотор с гарнитура мисля, че мегата е подходящ вариант за бюджетен проект. И ДА! Настройките са важни. Да ми е жив и здрав gad3n_ в случая :) Дори мисля, че като набия биелите отново ще си остана с мегата, защото имам доста по-слаби места от нея.

И отново ДА. Някой ден като порасна ще си взема и аз електроника.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот paco » Вто 23 апр 2013 19:51


И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот xploda » Вто 23 апр 2013 20:05


paco написа:И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.


По-скоро иска да каже, че за бюджетни проекти/коли и/или ежедневки МС е достатъчно задоволителна. Особено ако има кой да ти я настройва или още по-добрия вариант - ако можеш сам да си я настройваш.

Не, че съм голям тунер, но МС ако беше толкова калпава не мисля, че щеше да удържи фронта толкова дълго. Просто е DIY решение и всеки трябва да се спасява сам. Като линукса е малко - свободен си да правиш каквото искаш, стига да знаеш как. А мотеци, аеми, аутроници и пр. са като уиндоуса - скъпи, всичко ти подръка, но си ограничен и не можеш да променяш каквото ти е на душа.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Petrolhead » Вто 23 апр 2013 20:22


А всъщност е точно обратното. Можеш да променяш доста повече с истинска електроника.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот xploda » Вто 23 апр 2013 22:15


Petrolhead написа:А всъщност е точно обратното. Можеш да променяш доста повече с истинска електроника.


Не се изказах правилно май. С Мотек да кажем взимаш модули, харнеси там целия пакет, слагаш в колата, слагаш софта и каквото има в софта и е заложено, като опции тва е. Докато на МС можеш да си напишеш фърмуера сам, както ти намериш за добре. Можеш да махаш, слагаш и т.н. Къстъмизацията е практически неограничена. На Мотек и компания тва не можеш да го направиш(да ровиш в самия им хардуер).

И пак да кажа - не претендирам да съм 100% прав. Така съм го чел навремето, така съм си го превел от английски, може и да бъркам, МС гурутата да ме поправят :beer


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Вто 23 апр 2013 22:33


:love.vwclub Ама си е точно ФВ клуб БЪЛГАРИЯ :flag_bulgaria .
Какво ви бутнах да говорим, вие къде отидохте??? :beer

Да разбирам че никой тука не знае начин да накарам стандартния Дигифант на АБФ да работи в режими с принудително пълнене???

ПП - Тука не се обсъждат качествата на Мегата. И кое е толкова трудно да се разбере не знам? Имаш 1000 правиш скрап тунинг с мега. Имаш 30 000 купуваш бутала 2000лв, 1500лв мотовилки, 2500 турбо, съединител 3000лв е нормално да си купиш електроника за 2000-3000лв...ама после що не си я настроеш сам??? :Mr Green Fun (шега може и такива да има)

Ако правилно съм разбрал в друг форум Касапина сам си казва че мотора винаги е бил над разумния предел, и че не Мегата е виновна че буталата не издържат напъна :beer


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Petrolhead » Вто 23 апр 2013 22:38


Питай го сега касапина, какво мисли за мегата.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот paco » Сря 24 апр 2013 10:13


Vankata_84 написа:...Да разбирам че никой тука не знае начин да накарам стандартния Дигифант на АБФ да работи в режими с принудително пълнене???...


Единственият който може да ти отговори адекватно на въпроса е Емo (KillerGTI). Само него познавам дето да е карал с такъв сетъп :wink


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vizor » Сря 24 апр 2013 19:30


Има поне 3 коли във форума, които са го карали така. Но само определен дигифант мисля, че можеше да се конвертира. Венци знае ;)


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот gad3n_ » Сря 24 апр 2013 19:40


и неопределения дигифант се конвертира но с малко повече гимнастики ... аз лично покарах така около година и после минах на мега и след около 50хил безаварийни километра продадох пректа :)


Потребителски аватар
yms
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот yms » Пет 03 май 2013 21:02


xploda написа:
paco написа:И какво излезе, че си принуден финансово да ползваш мега а не, че я предпочиташ, нали? Е , за това иде реч.


По-скоро иска да каже, че за бюджетни проекти/коли и/или ежедневки МС е достатъчно задоволителна. Особено ако има кой да ти я настройва или още по-добрия вариант - ако можеш сам да си я настройваш.

Не, че съм голям тунер, но МС ако беше толкова калпава не мисля, че щеше да удържи фронта толкова дълго. Просто е DIY решение и всеки трябва да се спасява сам. Като линукса е малко - свободен си да правиш каквото искаш, стига да знаеш как. А мотеци, аеми, аутроници и пр. са като уиндоуса - скъпи, всичко ти подръка, но си ограничен и не можеш да променяш каквото ти е на душа.


Хубавата електроника си заслужава . Не могат да се сравняват .
Всеки проект е " бюджетен " . Ако не ползваш добра електроника , все едно си го направил наполовина .


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Вто 07 май 2013 23:34


Как се пасва АБФ с тд05 16г??? На колко тръгва? При сериен мотор на 1бар колко коне прави :th_up

ПП - Не съм засичал из нета подобен проект :drunk (ама не съм и търсил много)


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот gad3n_ » Сря 08 май 2013 17:45


ами прави около 1 бар на 3000 оборота и около 300кончета на мотор :)


Потребителски аватар
dibo92
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот dibo92 » Чет 09 май 2013 2:33


Get yourself a decent 2E motor from boston japtec, use that sub and simply pocket the pistons just for the valve clearance. The stock 8v piston with 16v head gives you a CR of somewhere between 8.1/8.4:1
I had that in my GTi 16vT and easily made 206kw ATW.

Има доста такива проекти,някой ако се интересува може да потърси повечко,в ЮАР има няколко драг коли,правени така.
280 кончета със стокови карантии звучат доста добре.


Потребителски аватар
mitkutuuu
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 08 авг 2009 20:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: MK2 16VT
Местоположение: Варна

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот mitkutuuu » Пет 10 май 2013 8:35


А някой който да е по-добре запознат с принудителното пълнене при 8 клапановите чудеса и най вече тези с CIS инжекцион?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта