WOOF написа:niikoo_1 мерси за инфото защото доста се интересувах колко ти е колата защото пише +90

..... но ми е интересно защо от от РВ си сложил вал?
Какво означава отворено гърне ?
Чипът като си го поръча каза ли че валът е различен от оригиналния ?(питам защото и аз смятам да си сложа чип , вал и сп филтър )
p:s А в един твой пост беще написал че си дръпнал сивик 120 коня ... определено колата ти не е 100к.с........
Некъв чичка го караше Цивика и се опита 2 пъти да ме задмине но не му се дадох, беше от тия английските Цивици с 4 врати, може да е бил 1.4 или 1.6 110-115коня, до към 130-140 се гонихме.
Иначе нямам никакъв шанс с/у двуврат сивик с 125коня мотор ще ме разпеци от всякъде без да се замисли.
Колата ми в никакъв случай не е повече от 100кончета, ауди А3 1.8 125коня ме бие с половин кола, а Астра 1.8 125коня ме бие с една кола до към 140км (до към 100 вървим на равно), а тия двете коли са доста по-тежки.
Голф3 1.9ТДИ 110коня ме дърпа също сериозно с към 2коли до към 120км/ч.
Под отворено гърне разбирам т.н спортни гърнета с намалено съпротивление или на жаргон РЕМУС.
Може да се намери читаво гърне за около 200-300лв. ново, може да се сложи вал от PB или от 2Е, няма много голя значение, чипа си е нормален за 1.8 ABS мотор, няма нищо специално по него.
Карам с него половин година преди да сложа тоя вал, от които ефекта е много малък.
Вала от ПБ или 2Е мотора е нормален и не е агресивен, не изисква някакви специални промени, просото е една идея по агресивен като градуси и отваря клапаните една идея повече.
1.8ABS няма как да стане 120коян с тия мофикации, за които е писано в предните постове, ако ще да го сгъстяваш, да му слагаш 4 в 1 колектор, да отваряш мотора и т.н квото и да се прави докато не се смени главата с такава от PB 120коня си остават мираж.
