400 метра Божура

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Чет 01 мар 2007 2:53


Golf 3 1.8 написа:
PL-16v написа:Ангеле лично аз си мисля че със тия скорости при секо едно положение ще си под 16 на божура

Еее чак пък толко от едните скорости не брадчед, ма ниски 16-ки мисля че няма да са проблем!

Ще видиш че ще излеза прав ама аиде :D Правя сравнение със стария ти голф какви времена даваше а тоя със тая кутия съм 100% сигурен че върви повечко така че залагам на високи 15ки ако греша ще черпа по бира и така :D :beer




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 01 мар 2007 3:34


PL-16v написа:
Golf 3 1.8 написа:
PL-16v написа:Ангеле лично аз си мисля че със тия скорости при секо едно положение ще си под 16 на божура

Еее чак пък толко от едните скорости не брадчед, ма ниски 16-ки мисля че няма да са проблем!

Ще видиш че ще излеза прав ама аиде :D Правя сравнение със стария ти голф какви времена даваше а тоя със тая кутия съм 100% сигурен че върви повечко така че залагам на високи 15ки ако греша ще черпа по бира и така :D :beer

А ако си прав аз ще черпа! :D Още не знам кой върви по хубаво ма мисля да съм сигурен като сложа колектора пак :lol:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот scirocco gt » Чет 01 мар 2007 6:23


vw_edition написа:
pavko написа:Сериозни резултати се пишат, АБФ-а 6.8 до 100 трябва да е направо снаряд, 15,3 на 400 много добре... Едишъна и той 16ки с JB, 112 магарета, то и аз съм някъде там, ама под 17 нещо не мога падна, интересно, слагайте ги на чертата... :roll:


колега значи да ти кажа при мен това с магаретата е относително за момента и надали са точно 112 според мен не са повече от 100 - 105 и досега резултати на божура над 16.80 - 16.90 не съм давал . а този сезон се надявам да смъкна както споменах и попринцип не съм от хората които да отказват на които и да е и като изкарам колата до 30-на дена почвам да я пускам и ще видиме какво ще стане в момента се работи услилено и се надявам не само аз тази година да се мъча да защитавам честта на софиянци на божура защото вече втора година няма много софииски представители и ни превзеха някакви полски фиатчета някакви добричани и т.н.


Пич,само да ти кажа,че това фиатче прави 12.5 на Божурище,така че ще ти се наложи да впрегнеш бая магарета.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот vw_edition » Чет 01 мар 2007 9:49


scirocco gt написа:
vw_edition написа:
pavko написа:Сериозни резултати се пишат, АБФ-а 6.8 до 100 трябва да е направо снаряд, 15,3 на 400 много добре... Едишъна и той 16ки с JB, 112 магарета, то и аз съм някъде там, ама под 17 нещо не мога падна, интересно, слагайте ги на чертата... :roll:


колега значи да ти кажа при мен това с магаретата е относително за момента и надали са точно 112 според мен не са повече от 100 - 105 и досега резултати на божура над 16.80 - 16.90 не съм давал . а този сезон се надявам да смъкна както споменах и попринцип не съм от хората които да отказват на които и да е и като изкарам колата до 30-на дена почвам да я пускам и ще видиме какво ще стане в момента се работи услилено и се надявам не само аз тази година да се мъча да защитавам честта на софиянци на божура защото вече втора година няма много софииски представители и ни превзеха някакви полски фиатчета някакви добричани и т.н.


Пич,само да ти кажа,че това фиатче прави 12.5 на Божурище,така че ще ти се наложи да впрегнеш бая магарета.


да знам много добре на какви времена падна и надали ще успея да сваля веднага до толко но се надявам постепенно да свалям по малко защото знаеш имам желанието и вкарвам сериозно суми в момента и живот и здраве ако не първия то поне за втория драг мисля да се набутам между шамарите сериозно :)


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Чет 01 мар 2007 15:10


и аз сам на Бояна тая неделя наи-накрая и аз да си тествам колата все още нямам представа колко върви. Макар че двигателят все още не е на 100% мисля че нямя да се излoжа много :D

Последна промяна от pechatara на Чет 01 мар 2007 21:16, променено общо 1 път.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ...

Мнениеот devil_vas » Чет 01 мар 2007 16:48


vw_edition написа:да знам много добре на какви времена падна и надали ще успея да сваля веднага до толко но се надявам постепенно да свалям по малко защото знаеш имам желанието и вкарвам сериозно суми в момента и живот и здраве ако не първия то поне за втория драг мисля да се набутам между шамарите сериозно :)

за кой клас мислиш да участваш :roll: . клас А е без нитро, а клас Б... хмммм не виждам никъв шанс, там са ясни от сега. какво си го мислил? предвид, че и олекотяването е забранено освен ако няма тръбни конструкции :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот vw_edition » Чет 01 мар 2007 22:10


devil_vas написа:
vw_edition написа:да знам много добре на какви времена падна и надали ще успея да сваля веднага до толко но се надявам постепенно да свалям по малко защото знаеш имам желанието и вкарвам сериозно суми в момента и живот и здраве ако не първия то поне за втория драг мисля да се набутам между шамарите сериозно :)

за кой клас мислиш да участваш :roll: . клас А е без нитро, а клас Б... хмммм не виждам никъв шанс, там са ясни от сега. какво си го мислил? предвид, че и олекотяването е забранено освен ако няма тръбни конструкции :wink:


ами колега да ти кажа за това без нитрото е ясно ще съм без нитро , сега за тръби си имам и хем съм с тях и съм 920 кг. на кантара а аз попринцип залагам на близо, по сметки на на човека които ще прави колата както и мои защото и аз се занимавам с двигатели, близо 220-225 коня и на доста олекотяване откъдето в момента вече се свалили около 75-80 кг. от преден капак , задни и предни калници както и плексигласи вместо стъкла и изделията са от стъклопласт защото доскоро и с това съм се занимавал така че гоня не 1во място а прилично представяне на божура и ако не лъже калкулатора на тези колиграми говорим за около 13.20- 13.30 на божура така че живот и здраве ще видиме какво ще стане :)


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот sin orel C20XE » Чет 01 мар 2007 23:07


vw_edition написа:
devil_vas написа:
vw_edition написа:да знам много добре на какви времена падна и надали ще успея да сваля веднага до толко но се надявам постепенно да свалям по малко защото знаеш имам желанието и вкарвам сериозно суми в момента и живот и здраве ако не първия то поне за втория драг мисля да се набутам между шамарите сериозно :)

за кой клас мислиш да участваш :roll: . клас А е без нитро, а клас Б... хмммм не виждам никъв шанс, там са ясни от сега. какво си го мислил? предвид, че и олекотяването е забранено освен ако няма тръбни конструкции :wink:


ами колега да ти кажа за това без нитрото е ясно ще съм без нитро , сега за тръби си имам и хем съм с тях и съм 920 кг. на кантара а аз попринцип залагам на близо, по сметки на на човека които ще прави колата както и мои защото и аз се занимавам с двигатели, близо 220-225 коня и на доста олекотяване откъдето в момента вече се свалили около 75-80 кг. от преден капак , задни и предни калници както и плексигласи вместо стъкла и изделията са от стъклопласт защото доскоро и с това съм се занимавал така че гоня не 1во място а прилично представяне на божура и ако не лъже калкулатора на тези колиграми говорим за около 13.20- 13.30 на божура така че живот и здраве ще видиме какво ще стане :)

Доста ще ти е трудно да се вместиш в тез времена,но ще видим!


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот vw_edition » Чет 01 мар 2007 23:14


sin orel C20XE написа:
vw_edition написа:
devil_vas написа:
vw_edition написа:да знам много добре на какви времена падна и надали ще успея да сваля веднага до толко но се надявам постепенно да свалям по малко защото знаеш имам желанието и вкарвам сериозно суми в момента и живот и здраве ако не първия то поне за втория драг мисля да се набутам между шамарите сериозно :)

за кой клас мислиш да участваш :roll: . клас А е без нитро, а клас Б... хмммм не виждам никъв шанс, там са ясни от сега. какво си го мислил? предвид, че и олекотяването е забранено освен ако няма тръбни конструкции :wink:


ами колега да ти кажа за това без нитрото е ясно ще съм без нитро , сега за тръби си имам и хем съм с тях и съм 920 кг. на кантара а аз попринцип залагам на близо, по сметки на на човека които ще прави колата както и мои защото и аз се занимавам с двигатели, близо 220-225 коня и на доста олекотяване откъдето в момента вече се свалили около 75-80 кг. от преден капак , задни и предни калници както и плексигласи вместо стъкла и изделията са от стъклопласт защото доскоро и с това съм се занимавал така че гоня не 1во място а прилично представяне на божура и ако не лъже калкулатора на тези колиграми говорим за около 13.20- 13.30 на божура така че живот и здраве ще видиме какво ще стане :)

Доста ще ти е трудно да се вместиш в тез времена,но ще видим!


определено е така аз не си правя такива сметки защото и на мен ми звучи малко нереално но да ти кажа колега с желание и доста средства всичко става и се надявам на някакъв добър резултат тази година :)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 01 мар 2007 23:38


Е.................... Според вас кои ще бие


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ...

Мнениеот devil_vas » Пет 02 мар 2007 0:33


vw_edition написа:, близо 220-225 коня


би ли сподел в каква насока ще правите двигателя (какъв ще е той) и от какво смятате да постигните тези 220 коня :roll:

не разбрах за коя клас се готвиш :roll:

сори за спама, но предполагам е интересно след като ще имаме от клуба участник, който ще се бори за посочените от него времена на божура :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот vw_edition » Пет 02 мар 2007 21:35


devil_vas написа:
vw_edition написа:, близо 220-225 коня


би ли сподел в каква насока ще правите двигателя (какъв ще е той) и от какво смятате да постигните тези 220 коня :roll:

не разбрах за коя клас се готвиш :roll:

сори за спама, но предполагам е интересно след като ще имаме от клуба участник, който ще се бори за посочените от него времена на божура :wink:


колега значи мотора от които се цедят в момента тези коне е абф- 2.0 16V и правим сериозни олекотявания на мотора преработват се скорости , инжекцион , електронника , купето лично аз си го правя , говорим за олекотяване както и всичко останало по колата де и генерацията предполагам до края на другата седмица ще е готова при колегата r_tuning за което му благодаря и общо взето колата се прави само за божурище и ако не смогнем за първия драг то за втория ще съм на линия защото предполагам е ясно за какви суми говорим тук и по мои сметки засега вървят нещата добре пък ще видиме и с удоволствие ще предствям vwclub.bg
:)


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пет 02 мар 2007 21:51


: vw fen


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: ...

Мнениеот devil_vas » Съб 03 мар 2007 3:53


vw_edition написа:...правим сериозни олекотявания на мотора
:)

може и да ставам нахален, но ще питам все пак за 3-ти път. за кой клас ще е готвиш?
и какво имаш предвид под олекотяване на мотора :roll:
атмосферна ли ще е оставите, какви са възможностите за атмосферен тунинг на АБФ без валове (защото не си ги споменал).
ще пръскате ли нитро и колко шота?
промени в инжекцията?... какви инжекотри ще слагаш (до колкот знам по глемите инжектори и по-голямо налягане на бенза при атмосфека няма кой знае какъв резултат.
казваш, че ще има промени в електрониката? - какво му и е на дигифанта, или само ще е чипнете?
надявам се не те отечкавам с въпросите си :roll: но ми е интересно как се подготвя една атмосферна кола за божура :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот vw_edition » Съб 03 мар 2007 14:20


devil_vas написа:
vw_edition написа:...правим сериозни олекотявания на мотора
:)

може и да ставам нахален, но ще питам все пак за 3-ти път. за кой клас ще е готвиш?
и какво имаш предвид под олекотяване на мотора :roll:
атмосферна ли ще е оставите, какви са възможностите за атмосферен тунинг на АБФ без валове (защото не си ги споменал).
ще пръскате ли нитро и колко шота?
промени в инжекцията?... какви инжекотри ще слагаш (до колкот знам по глемите инжектори и по-голямо налягане на бенза при атмосфека няма кой знае какъв резултат.
казваш, че ще има промени в електрониката? - какво му и е на дигифанта, или само ще е чипнете?
надявам се не те отечкавам с въпросите си :roll: но ми е интересно как се подготвя една атмосферна кола за божура :wink:


значи не ме отегчаваш с въпроси колега напротив смятам че няма какво да се крие и дори ако правя някаква грешка е момента да ми споделите и да се замисля и аз , значи като начало колата се готви за А клас , по мотора се олекотяват коляновия вал , пристигнаха ни по леки биели и бутала както и съдинител които не е керамичен от 2ка KR и заедно със скоростите които са при момче което ги прави в момента , под правене говорим че се пренарежда кутията и се слага по къс диферецниал на KR кутията , за електрониката залагам само на чип а за инжекциона говорим за щатското изпълнение с дюзи които са си в комплекта и се регулират смеси електронно с лаптопче за определеното време температура и от там вече се регли сместа на колата по бедна ли да е по богата и от сорта , то там с инжекцията е малко игра но става много добре , генерацията понеделник ще видиме какъв ще е оптималния вариант с колегата r_tuning купето се олекотява в момента се свалят около 120-130 кг и реално ще се кара само на божура колата , главата се набиват нови водачи смяна на клапани които ще додаи и те до 5-6 дена , за валове не сме мислили защото имам чисто нови абф-ови и е по добре значително на този етап отколкото със спортни , при колата с все думи се гони сериозно сгъстяване и засега го постигаме дано да е точно всичко и ще видиме какво сме направили на драга , а за нитро го имам и в момента на малкия мотор и е удивителна разликата на 75 шота е и е много добре но все още не съм изчел на 100% регламента и ако позволява регламента ше кача и нитрото и в завиршен вид се надявам да е добре и след тези неща ако някои даде някакви преположения какво време би могло да даде голчето говорим за 1-чка ще съм много благодарен :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта