дизелови скорости...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 21:29


Точно това се опитвам да му обесня с вазможно най-лекият тон на Личо
че 3.65 и скорости от дизел наи вече че всичките имат голям деф финишираш на 4та с близо 6500 6800 с близо 1000 1200 оборота повече скороста е горе долу 140-145 км ч зависи и от скоростомера на колата и времето е в горни 15 ки ЛИчО.................. За мен темата приключи




Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 06 мар 2007 22:27


Брей,според мен като визирам по-горе таблицата излиза,че ако си на бензинка с определена дизелова кутия може да стане доста интересно.AWY/за дизел/ е с диф 3,941 а пък AUG/за бенц/ е с диф 3,667.Значи при почти идентични предавателни числа на скоростите с дизеловия диф колата ще ускорява значително по-добре,за сметка на Vmax,която на 400м е почти без значение.Май трябва да се замислим за такава кутия.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 06 мар 2007 22:55


а замислихте ли се за времето което ще изгубите при превкючване....... а за късата 1ва ....... а за якото въртене на гуми..... зареди късия диф.... много четох и много мислих по въпроса и стигнах до извода ПРАВОЗЪБА И ПОДРЕДЕНА КУТИЯ!!!!! това е истината!!!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 23:16


Ебре Боби как е новият КЛЬЧ ЕИП ТУНИНГ.Отвори една тема да си побьбрим на дьлго и широко


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 06 мар 2007 23:30


Bobby_ написа:а замислихте ли се за времето което ще изгубите при превкючване....... а за късата 1ва ....... а за якото въртене на гуми..... зареди късия диф.... много четох и много мислих по въпроса и стигнах до извода ПРАВОЗЪБА И ПОДРЕДЕНА КУТИЯ!!!!! това е истината!!!
Разбира се ,че имаш право.За това не е нужно понякога да се правим на по-умни от немските инжинери които са създали почти оптималния вариант за всеки сток двигател,говоря като съотношение на прадавателни числа и мощност.Неказвам,че всичко е изпипано на 100%,но с предположения няма да направим колите си по-бързи,ще трябва да има "проба и грешка" за да видим сами резултата и да не гадаем.

Последна промяна от angel.1 на Вто 06 мар 2007 23:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 23:39


Аз сам направил проба това ми струваше 1000лв


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Вто 06 мар 2007 23:41


joro_g400 написа:Аз сам направил проба това ми струваше 1000лв
Безплатен обяд има само пред РС-то.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 07 мар 2007 1:03


нали затова е форума за да можеме да икономисаме някои лев..... да доразвиеме някоя идея
аз лично утрепах 1 година за да разбера що е то кутия и има ли почва в мойта кола.....
това с дизеловите скорости е доста интересно но хаиде да намериме кутия с код APW или AWY ....... mission imposible :idea:
Доста морги съм обиколил и .........
сега мерната еденица за ускорение ми е на коя скорост, при какви обороти и с каква скорост финиширам на Божурище
Направо се плаша като слушам хора които уж не напъват кутиите си а ги правят на салата :twisted: СИНТЕТИКА В КУТИЯТА!!! онези немци са мислили и за това. мазането е супер напрежението по карантията е малко съпротивлението е минимално и ........ хоп 1-2 десети във времето за теб


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 07 мар 2007 2:30


Bobby_ написа:нали затова е форума за да можеме да икономисаме някои лев..... да доразвиеме някоя идея
аз лично утрепах 1 година за да разбера що е то кутия и има ли почва в мойта кола.....
това с дизеловите скорости е доста интересно но хаиде да намериме кутия с код APW или AWY ....... mission imposible :idea:
Доста морги съм обиколил и .........
сега мерната еденица за ускорение ми е на коя скорост, при какви обороти и с каква скорост финиширам на Божурище
Направо се плаша като слушам хора които уж не напъват кутиите си а ги правят на салата :twisted: СИНТЕТИКА В КУТИЯТА!!! онези немци са мислили и за това. мазането е супер напрежението по карантията е малко съпротивлението е минимално и ........ хоп 1-2 десети във времето за теб

Tи кви времена даваш?Предполагам си с КР?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 07 мар 2007 3:50


joro_g400 написа:Точно това се опитвам да му обесня с вазможно най-лекият тон на Личо
....

Та какво казваш, че не съм разбирал и трябвало да ми обясняваш.... :)

И само да припомня, че не задължително да си с най-късите скорости, за да си най-бръз на 400м.
Има коли само с по две скорости и дават некакви осмици например...;)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 07 мар 2007 12:05


Li4o написа:
joro_g400 написа:Точно това се опитвам да му обесня с вазможно най-лекият тон на Личо
....

Та какво казваш, че не съм разбирал и трябвало да ми обясняваш.... :)

И само да припомня, че не задължително да си с най-късите скорости, за да си най-бръз на 400м.
Има коли само с по две скорости и дават некакви осмици например...;)

Абе да ти кажа май е задължително шот с всяка по къса кутия(нормална) колата върви повече на 400м!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 07 мар 2007 12:14


Golf 3 1.8 написа:Абе да ти кажа май е задължително шот с всяка по къса кутия(нормална) колата върви повече на 400м!

Явно не си гледал клипчето с БМВ-то на 400м... 1000 к.с. и само две скорости ;)


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 08 мар 2007 20:30


Да клипа е много готин.Космите направо ми щрькнаха от кеф


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 08 мар 2007 20:49


vasstop написа:
Golf 3 1.8 написа:Абе да ти кажа май е задължително шот с всяка по къса кутия(нормална) колата върви повече на 400м!

Явно не си гледал клипчето с БМВ-то на 400м... 1000 к.с. и само две скорости ;)


Да ама тоя номер става само когато автомобила е страшно мощен + 600кс.

Едно Порше 911 997 е 355коня, но е с адски къси скорости и ускорява по-бързо до към 160км/ч от един корвет, които е 400коня, а тежи същите килограми, причината са дългите скорости на Корвета и факта, че на хартия му дават, че си развива макс.скорост от около 290км/ч на пета, а не на 6та.


БМВ М5 507коня е със 7степенна SMG скоростна кутия с много къси предавки и бие на доускорение тунингован Мерцедел Карлсон Е55 АГМ барнат до +640коня, причината е че бенца е с 5 скорости, които са прекалено дълго.

И още един милион такива примера има.

Това с две скорости се отнася само за някви драгстери или автомобили приготвени специално за драг, които отделно, че са хипер мощни и са със специални драг гуми за целта.


А това БМВ е на едни шведи VS мотор или нещо подобно и беше по спомен към 1300коня, за какъв автомобил говорим тук..............................


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 08 мар 2007 20:57


За автомобил който можем само да го гледаме.Едва ли някога в Бьлгария ще Кацне нещо такова.Но все пак аз сам оптимис А ВИЕ



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта