Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
На теория и съединителя ще държи ама на практика.. Халдекса е същата работа, като нов със сигурност ще държи но каран няколко стотин хиляди и да се очаква да държи на напъна е по-скоро фантазия. За маховика, ако вземеш нов няма да имаш проблем, има и заместители с твърд маховик но цената им е същата и ако колата е ежедневка се губи смисъла, заради неодобствата на такъв. Ако идеята на колата е да минаваш по 200 км годишно и да е изкарваш само на празници, това вече е друга бира
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Коли бол на незнайни километри с големи турбини за по над 400НМ с халдекса проблеми няма стига да е изправен.
Пак казвам съединителя е много по-голяма грижа от халдекса при такива мощности!
Пак казвам съединителя е много по-голяма грижа от халдекса при такива мощности!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
hvp800 написа:На теория и съединителя ще държи ама на практика.. Халдекса е същата работа, като нов със сигурност ще държи но каран няколко стотин хиляди и да се очаква да държи на напъна е по-скоро фантазия. За маховика, ако вземеш нов няма да имаш проблем, има и заместители с твърд маховик но цената им е същата и ако колата е ежедневка се губи смисъла, заради неодобствата на такъв. Ако идеята на колата е да минаваш по 200 км годишно и да е изкарваш само на празници, това вече е друга бира
И да се обосновеш какви са неудобствата на твърдия маховик пред демферния??? Щото аз карам с твърд на мястото на демферен и разлика никаква.
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
И каква марка е твоя маховик? При мен на празен ход тракаше да си е@е мамата! Потеглянето също е по-различно а ако колата се кара ежедневно по софийските задръствания, тогава неудобствата на твърдия маховик и керемичен съединител са ясно различими
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Евтин закс за вр6, и маховик от АБФ.. Това на 5 степенна
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
За 5-степенните нещата са ясни но за тези със 6 скорости по някаква причина това с твърдия маховик не се получава. Аз поне не съм срещал някой с такъв и да няма отвратителното тракане на празен ход и потегляне тип "прашка". Защо е така нямам идея но знам ,че за "евридейка" не става, за кола подготвена за драг последните няколко страници са съвсем излишни 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Искам да си остана с 6 степенната най вече заради удобството на магистралата пък и с 350 ++ коне не мисля че ще имам проблеми да фуча с над 260км на 6та но незнам какво ще стане ако накова на оригиналното феродо керамика и да си ползвам демфера
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Първо не се "наковават" на оригиналния диск а се прави нов от пружина стомана. Второ, притискателя ще изметне, защото е по-тънък от едномасовия. Трето пружините на демпфера ще се покажат да види, кой се напиня на педала.
Идеално щастие за 6-тачка кутия няма
Да, "чукането" на празен ход е досадно, по-рязко е потеглянето (в комбинация с керамика с по-малка от 5 лъчева) , но бонуса е, че скоростите са уникално здрави и безпроблемни. Сега, или преглъщаш неудобствата или си караш стоково колата 
Идеално щастие за 6-тачка кутия няма


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Пацо всички искат хем голям, ама да е по мек та да не боли... И не става..
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Aбе не става, не става ... колко да не става. Аз продадох твърдия комплект ( така и не можах да свикна с него ) и си взех маховик и притискател от Шаран 2.8 и понеже си имам доста феродови дискове , просто пратих един и ми сложиха керамика. Вече близо 40 000 хил нямам проблем. Маховика вече е пътник и този път ще си взема чисто нов, но ДЕМПФЕР. И те така. И за да избегна следващи въпроси само ще доуточня, че за ремонтите почти не плащам и това е основна причина да си правя тези гимнастики. Колата е ASZ със малко над 400 NM
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Маховика и притискателя на шаран 2.8 по различни ли са от на други 02М кутии?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Не, практически си е същия 240мм комплект.
Има известна разлика в това да си караш евридейката и инцидентно да я напъваш и съвсем друго, ако всячески се раздаваш в/у агрегата. Все пак колегата пуснал темата има нагласата да прави явно магистрален прихващач.
Отделен е въпроса, че ударите в/у депфера при бензинов мотор са много по-зловещи от при дизела.
hvp800 написа:Aбе не става, не става ... колко да не става....Вече близо 40 000 хил ... Колата е ASZ със малко над 400 NM
Има известна разлика в това да си караш евридейката и инцидентно да я напъваш и съвсем друго, ако всячески се раздаваш в/у агрегата. Все пак колегата пуснал темата има нагласата да прави явно магистрален прихващач.
Отделен е въпроса, че ударите в/у депфера при бензинов мотор са много по-зловещи от при дизела.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
здр колеги та 1во проблема със съединителя решен ще се ползва демфера и притискателя от асз-то,феродовия ще го преправят на керамичен нз точно как но момчетата от шумен ме увериха че става иделно и ще държи на въпросните коне ,2 турбото т3/т4 ма с малко ъпгрейти и най важното да не забравя как да кача малко снимки в тоз форум да преплакнете окото не само да си говоря на изуст нещо мн големи идват програма за преправянве?
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
vaseli4eneca написа:... нещо мн големи идват програма за преправянве?
Picasa 3
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
paco написа:Не, практически си е същия 240мм комплект.hvp800 написа:Aбе не става, не става ... колко да не става....Вече близо 40 000 хил ... Колата е ASZ със малко над 400 NM
Има известна разлика в това да си караш евридейката и инцидентно да я напъваш и съвсем друго, ако всячески се раздаваш в/у агрегата. Все пак колегата пуснал темата има нагласата да прави явно магистрален прихващач.
Отделен е въпроса, че ударите в/у депфера при бензинов мотор са много по-зловещи от при дизела.
Аз затова няколко пъти питам за какво ще се ползва колата и ако е за драг спокойно може да игнорира последните 4 страници от темата

MK4 написа:Маховика и притискателя на шаран 2.8 по различни ли са от на други 02М кутии?
Причината да сложа такъв маховик е само и единствено, че такъв ми попадна за без пари ( почти) иначе със тези Шарани е малко оплетено, защото някой са с Фордови кутии и при тях маховика и съединителя не става за голфо подобните

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 23 госта