roadrunn3r написа:.Отпред се регулира твърдоста,но не знам дали има зависимост със снижаването
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
roadrunn3r написа:.Отпред се регулира твърдоста,но не знам дали има зависимост със снижаването
brabus написа:Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.
Kozunak написа:brabus написа:Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.
Специално моя опит с койлове е такъв, че като сложих обикновеното Кони и трябва да ти кажа, че не искам да се сещам за койлове.
tns написа:Kozunak написа:brabus написа:Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.
Специално моя опит с койлове е такъв, че като сложих обикновеното Кони и трябва да ти кажа, че не искам да се сещам за койлове.
Аз за това си взех Кони Койлове,кеф ти твърдо кеф ти меко,кеф ти ниско кеф ти високо.
doktora_gti написа:tns написа:Kozunak написа:brabus написа:Знам бре. Казах го с чувство за хумор. Ако човек може да си го позволи coilover е най-доброто спортно окачване. Най-добрият вариант е 35-85 мм. Т.е. Сваля колата от 35 до 85 мм.
Специално моя опит с койлове е такъв, че като сложих обикновеното Кони и трябва да ти кажа, че не искам да се сещам за койлове.
Аз за това си взех Кони Койлове,кеф ти твърдо кеф ти меко,кеф ти ниско кеф ти високо.
От кой го набара пък ти такова яко окачване.........
Не съм изкефен никак от тая малка пружинка.
doktora_gti написа:От кой го набара пък ти такова яко окачване.........
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта