Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Съб 03 ное 2007 8:07


Няма такъв вариант филтъра да е проблема за якия разход,нещо друго по колата е,със сигурност. :) При мен,откакто съм с такъв филтър,разхода ми падна или поне се държи същия.В сайта на КН има доста писано от клиенти за по-нисък разход .И аз не вярвах,ама се оказа истина! :)




Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 05 ное 2007 10:37


Между другото наблюдавам че когато е студена, колата поема по-добре. А когато загрее двигателя, всеедно нещо го хваща за гърлото :?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 05 ное 2007 11:11


Tyan написа: дачика за температура на входящият въздух е друг


........и е на друго място ;)

щото на моното е на топло и пречи на вървежа .... когато въздуха е топъл в единица обем се събира по малко защото е разширен и компира пуска по малко гориво за да пази оптималното съотношение и колата върви по малко ;)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 05 ное 2007 12:12


Tyan написа:
Tyan написа: дачика за температура на входящият въздух е друг


........и е на друго място ;)

щото на моното е на топло и пречи на вървежа .... когато въздуха е топъл в единица обем се събира по малко защото е разширен и компира пуска по малко гориво за да пази оптималното съотношение и колата върви по малко ;)


Ясно колега. Знам си урока вече :lol:
Датчика трябва да е на студено. Ще вися после как да стане за да го преместя.


Потребителски аватар
Kimi_Raikonen
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Modena

Мнениеот Kimi_Raikonen » Пон 05 ное 2007 20:08


Като падне мъглата- тия със спортните филтри
увисват като прани гащи на простор. :011: :011: :011:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 05 ное 2007 20:10


е точно при мъгла или при студено и влажно ми върви най много ;) а сега помисли защо .....


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 05 ное 2007 20:14


Мноо разбирате мноо нещо, като падне мъглата вие без халогени как сте а :eyecrazy нищо не прай тая мъгла на филтъра стига глупости...той да не е на покрива :wink:


Потребителски аватар
Kimi_Raikonen
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Modena

Мнениеот Kimi_Raikonen » Пон 05 ное 2007 21:00


Tyan написа:е точно при мъгла или при студено и влажно ми върви най много ;) а сега помисли защо .....

Смех!
При мъгла има конденз, при як студ и замръзнал конденз(как ли му се викаше? ;) )-
то все едно си с голо дупе на снега. :heeeavy metal


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 05 ное 2007 21:10


Ми не щото колата ми не е с конус а с оригиналната кутия, гълта зад фара както си трябва за зимата и + това се грижа там да е доста топло :wink:


Потребителски аватар
Kimi_Raikonen
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Modena

Мнениеот Kimi_Raikonen » Пон 05 ное 2007 21:52


nasodotcom написа:Ми не щото колата ми не е с конус а с оригиналната кутия, гълта зад фара както си трябва за зимата и + това се грижа там да е доста топло :wink:

Ти си добре, че си с оригиналната кутия, но за конусите- няма начин да го сгрееш зад фара- там си духа като на Еверест и се лепи всичката мъгла по хартията- голите са само за лятото. :D


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Вто 06 ное 2007 9:27


Конуса го слагаш по-назад леко и за зимата му махаш топлинния щит и двигателя топи всичко...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 06 ное 2007 11:05


Kimi_Raikonen написа:Смех!
При мъгла има конденз, при як студ и замръзнал конденз(как ли му се викаше? Wink )-
то все едно си с голо дупе на снега.


като се изпаряват тези микроскопични капчици вода дето им се вика мъгла и конденз се отнема топлина ...въздуха става по студен компютъра е пуснал малко гориво ..ламбда сондата открива кислород в изгорелите газове което значи че горенето не е оптимално..... подава се сигнал описан по таблиците в еку като бедна смес компютъра корегира и пуска повече гориво ..колата тъгва повече .. ..... да не говорим че като си поиграеш да пуснеш малко повече гориво сместа вече не е оптимална от гледна точка на разход но е добре за вървежа ..така че тия тъпотии за мъглата и спортните филтри спри да ги говориш ..а да ..пръскал съм си вода с пулверизатор в двигателя .. не е експодирал ..ако това твърдиш че ще стане ако си със спортен филтър в мъгла ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта