Спортен филтър JR ми намали дърпането!!!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Tyan написа: дачика за температура на входящият въздух е друг
........и е на друго място
щото на моното е на топло и пречи на вървежа .... когато въздуха е топъл в единица обем се събира по малко защото е разширен и компира пуска по малко гориво за да пази оптималното съотношение и колата върви по малко
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Tyan написа:Tyan написа: дачика за температура на входящият въздух е друг
........и е на друго място![]()
щото на моното е на топло и пречи на вървежа .... когато въздуха е топъл в единица обем се събира по малко защото е разширен и компира пуска по малко гориво за да пази оптималното съотношение и колата върви по малко
Ясно колега. Знам си урока вече
Датчика трябва да е на студено. Ще вися после как да стане за да го преместя.
- Kimi_Raikonen
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Modena
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Kimi_Raikonen
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Modena
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Kimi_Raikonen
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Modena
nasodotcom написа:Ми не щото колата ми не е с конус а с оригиналната кутия, гълта зад фара както си трябва за зимата и + това се грижа там да е доста топло
Ти си добре, че си с оригиналната кутия, но за конусите- няма начин да го сгрееш зад фара- там си духа като на Еверест и се лепи всичката мъгла по хартията- голите са само за лятото.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kimi_Raikonen написа:Смех!
При мъгла има конденз, при як студ и замръзнал конденз(как ли му се викаше? Wink )-
то все едно си с голо дупе на снега.
като се изпаряват тези микроскопични капчици вода дето им се вика мъгла и конденз се отнема топлина ...въздуха става по студен компютъра е пуснал малко гориво ..ламбда сондата открива кислород в изгорелите газове което значи че горенето не е оптимално..... подава се сигнал описан по таблиците в еку като бедна смес компютъра корегира и пуска повече гориво ..колата тъгва повече .. ..... да не говорим че като си поиграеш да пуснеш малко повече гориво сместа вече не е оптимална от гледна точка на разход но е добре за вървежа ..така че тия тъпотии за мъглата и спортните филтри спри да ги говориш ..а да ..пръскал съм си вода с пулверизатор в двигателя .. не е експодирал ..ако това твърдиш че ще стане ако си със спортен филтър в мъгла
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта
нищо не прай тая мъгла на филтъра стига глупости...той да не е на покрива 