pl-kr

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 29 ное 2007 23:54


lubo_g2 написа:Добре а помпите за налягането на горивото нямат ли разлика KR PL ?
KR е с по голяма от PL !Значи за да направиш от ПЛ ..КР трябва да смениш и помпите ....


Глупости!!!! Еднакви са! просто от година до година има разлики..... Налягането е еднакво и дебита също....




Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Пет 30 ное 2007 0:10


ОК само предположение! :roll:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Пет 30 ное 2007 11:19


Другата разлика между КР и ПЛ нее толкова съществена но мене ме дразни и за в бъдеще мисла и там да бутна .Та става въпрос за дебитомера на КР отвора на дебитомера е по голям от на ПЛ и самата клапа при пълна гас на КР се отваря малко повече от на ПЛ.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 30 ное 2007 18:19


6 модела са клапите (дебитомерите)...... не ме питай как и в какви режими работят..... имат различно пълнене в различен диапазон на работа на мотора!!!

аз затова продавам моята скъпо....


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пет 30 ное 2007 19:30


аз затова продавам моята скъпо....[/quote]

:woooow:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 30 ное 2007 20:46


Моят ПЛ ще става КР май, по всичо личи, че сега ме дрзни какъв мъртвец е и харчи като ламя на всичкото отгоре. Днеска му смених ПЛ-ския компютър с КР-ов и умря отвсякъде откъм вървеж! :shock


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 30 ное 2007 22:35


kam_tod написа:Моят ПЛ ще става КР май, по всичо личи, че сега ме дрзни какъв мъртвец е и харчи като ламя на всичкото отгоре. Днеска му смених ПЛ-ския компютър с КР-ов и умря отвсякъде откъм вървеж! :shock

Като за начало вала и колектора от кр ще ти свършат добра работа,а можеш и направо два изпускателни вала да пробваш :D


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 30 ное 2007 22:40


kav4o написа:Като за начало вала и колектора от кр ще ти свършат добра работа,а можеш и направо два изпускателни вала да пробваш :D

Как така два изпускателни вала?
Иначе аз знам, че между изпускателните валове на ПЛ и КР няма разлика. Нали?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 01 дек 2007 1:57


Камене, не се напъвай...... не забравяй че твоя голф няма да е тунинг версия!!!!!!! ЩЕ Е НАЙ-ИЗЧИСТЕНИЯ И ПЕРФЕКТЕН ПЛ (поне доколкото зависи от мен)

С промененото пълнене ще побъркаш компчетата и ламбдата.....
Изпускателния вал не е решение! Няма спокойни ниски и няма да можеш да караш колата без газ т.е. на обороти...... Тука не е мястото да ти ги обяснявам нещата..... ЛС или по телефон.... или METROPOL?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 01 дек 2007 15:52


kam_tod написа: Днеска му смених ПЛ-ския компютър с КР-ов и умря отвсякъде откъм вървеж! :shock

Аз преди бях наръгал на КР-а ПЛ-ов комп.Резултата беше същия както при тебе. :D


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 01 дек 2007 18:36


Bobby_ написа:Камене, не се напъвай...... не забравяй че твоя голф няма да е тунинг версия!!!!!!! ЩЕ Е НАЙ-ИЗЧИСТЕНИЯ И ПЕРФЕКТЕН ПЛ (поне доколкото зависи от мен)

С промененото пълнене ще побъркаш компчетата и ламбдата.....
Изпускателния вал не е решение! Няма спокойни ниски и няма да можеш да караш колата без газ т.е. на обороти...... Тука не е мястото да ти ги обяснявам нещата..... ЛС или по телефон.... или METROPOL?

Боби, тогава да не съм чул от тебе, че голфа ми не ще да върви. Ще казваш само "Бах, ка върви тая гад!!!" и то с трепет и умиление в гласа, за да изглежда поне малко по-искрено!

Иначе изскубвам компа и ламбдата, слагам делко с вакуум, рзбрш ли, оглозгвам го отвсекъде (отпалчвам ти и сликовете) и на Дракон!!!


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

Мнениеот MK2-GT » Съб 01 дек 2007 20:19


Аз ти писах по напред пробваи с смукателен вал от КР и колектор с по големия дебит и ще осетиш разлика изпробвано е, не си играи с тея компове фаида няма ако ще е така по добре да смениш цялата инжекция.
Аз карам вече година така колата не ми прави никви проблеми!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта