Хонда 1.4 срещу Голф3 ГТИ - потресен съм от резултата....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RIP
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RIP » Пет 04 апр 2008 20:39


1-2 двувалови глави и 3-глав змей , то ако така ставаше ...
Разликата м/у 75 и 90 коня 1,4 двигателите е само в една гарнитура във всмукателната система , която на 75 коня модела е с по-малък отвор и ограничава въздуха , та от 75 на 90 се прави за 20лв или малко ръкоделие , ама все пак ...
Имаше до преди месец една такава с глава от 125 коня едноваловия витек , тая кола може да е имала конете да го направи това нещо , ама незнам кой я е купил ...
Виж какво пише на блока и го дай тук или виж вина на колата и го провери във вин декодера на сайта на хонда фен клуба да видим кво стана по дяволите , че е много невероятно
Поздрави от един хонда фен ;)




vento 1.8
Мнения: 143
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Мнениеот vento 1.8 » Пет 04 апр 2008 21:02


Еии ..голяма работа голямо нешо.. :D Хондата не е хич за подценяване 1.6вти-то върви да си ... :D тая кола е силна ама до 180-190..след тва няма никой....Пример наскоро се возих в едно такова вти 160коня (на един приятел) по магистрала и кво да ви кажа.. дърпа сериозно захапахме се с едно астра ц20хе и след 190 бяхме БРУТАЛН0 разтегнати така ,че ..всяка коила си има предимства и недостатъци..всеки сам си решава


Потребителски аватар
geleto-G
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот geleto-G » Пет 04 апр 2008 22:24


абе тоя голф 3 2л 8в си е малко спрел сега както и да го погледнеме каквото и да сравняваме преди имах корса 1.4 моно 60кс и вървяхме до 100 наравно с голфа а сега с полото :roll: а за тоя 1.8 моно е като с дръпната ръчна хора голфа тежи


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Мнениеот hooligan_sk » Пет 04 апр 2008 22:35


geleto-G написа:абе тоя голф 3 2л 8в си е малко спрел сега както и да го погледнеме каквото и да сравняваме преди имах корса 1.4 моно 60кс и вървяхме до 100 наравно с голфа а сега с полото :roll: а за тоя 1.8 моно е като с дръпната ръчна хора голфа тежи


Браво пичове, много ви е готин форума а и за клуба само хубави неща чувам. И членове с чувство за хумор има дори, малко за свежест :P


Потребителски аватар
hronos
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hronos » Пет 04 апр 2008 22:52


Здравейте и от мен.
Като човек който има няколко марки автомобили и 3 лични Хонди искам да споделя и моето виждане по въпроса.

На кола със двг. 1.4-16/75к.с. не съм се качвал/нямам нерви за това/ но на 1.4-16/90к.с. съм и казвам че върви повече от прилично за показателите си.Пробвахме го със едната ми Хонда-печка 1.7CTDI, не и отстъпва със много а пекарника си върви доста прилично.
Имам база за сравнение тъй като другите ми 2 гейши са Civic-91/150к.с. и Prelude 2.2-185к.с.

Та успеха на двигателите на Хонда се дължи на ниската маса на движещите се детайли в двг-то и трансмисията от кадето идва и много голямата инертност, както и перфектният баланс като тегло на детайлите.
На всички серийни двигатели на Хонда разликите във теглото на бутала и биели са в рамките на 1гр.
Загубите са сведени до абсолютният минимум и ако макс.мощноста не е висока поне се постига за много по кратко време и във голям работен диапазон от обороти.
Имаено затова се и ползва V-tec системата.Във целия работен диапазон прилична мощност.
Също така съотношенето Диаметър/Ход на Буталото не са маловажен фактор за динамиката на един двигател.

Та незнам дали е възможно да стане тая игра със 1.4 да се прескочи драстично 2.0 двигател но както се казва има го в зара.

Оборотите без Нютони могат да движат леки купета което използват и конструкторите на Хонда.
И все пак нека стане ясно дали е 1.4 тоя кошер дето ви е вкарал във тоя бразилски сериал.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 04 апр 2008 23:32


geleto-G написа:абе тоя голф 3 2л 8в си е малко спрел сега както и да го погледнеме каквото и да сравняваме преди имах корса 1.4 моно 60кс и вървяхме до 100 наравно с голфа а сега с полото :roll: а за тоя 1.8 моно е като с дръпната ръчна хора голфа тежи


:lol: :lol: :lol: аз съм се пускал с корса 1.0 12волта mhihi 55 коня и правя 2-3 коли на газ.... пускал съм се с читаф голф2 1.3 55к на газ и ми прави над3 коли.... много зависи от шофера!

а ти с тия 60 коня как си даржал ГТИ-ката до 100 незнам :lol:

сивик 1.5 16в 90-коня до колкото знам е по бърз от гти-ка :?
че са спънати 3-ките , такива са :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
greenwather
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот greenwather » Пет 04 апр 2008 23:50


niikoo_1 написа:Ебати темата :lol:
Вие луди ли сте ве, от хонда сивиците вървят читаво единствено 1.6 Б16А моторите 150-160коня другите мотори са спрели, тоя 125коньовия не е нищо особено сток :idea: а пък 1.4 е много ама много бавна без значение дали 75 или 90коня :idea:

Или ваще коли дето сте се пускали имат мотори в трагично състояние и са за основен ремонт или на тая хонда е садена глава от Б16А, просто няма какво друго да е.

Пробвал съм с Грийуотера хондата дено е 1.6 125коня І колектор изпускателен, генерация, чип, мип и още много други неща сменяни и след 140-150км/ч колата му умира и няма сила.

ko си пробвал бре аматъор :P не разбра ли че нема още голф освен турбо дето да ме бие ,просто ще ви размажа на пистата много скоро
и да ти кажа двигателя ми не беше 125 коня тогава а 108 сега вече е 125 просто както се казва THE POWER OF DREAMS и я кажи Грийнуотерра сам ли беше в колата и от място ли се пускахме или от летящ ? щото ако се пусна с твоя АБФ от място ще те бия с две влакови композиций . айде легай да спиш и сънувай "бързи " голфове :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 05 апр 2008 0:16


Последното мнение - това преди моето - не ми харесва и затова се чувствам длъжен да споделя,че Голфовете си вървят и то,доста добре си понавървяват,и са здрави,и здраво вървят,и най-вероятно ще продължат да вървят и след като Хондите спрат...Неприятно ми е да пиша глупости,но щом темата отива в такава посока...Ако искате да се върнем към темата?!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10069
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 05 апр 2008 0:34


мисля достатъчно си почесахме езиците :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта