Ъпгрейд на спирачки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 28 апр 2008 13:04


:deal Колега, чети внимателно какво ти пишат хората, ама и гледай кой-какво е направил. Щото идеи много, ама реализирани- малко! :wink:
А и знаеш за мнения от сорта "батко ми на Лада-та беше сложил...... , а на един съсед на жигулата....". :lol:




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 28 апр 2008 13:22


Dead man написа:280 мм предни,232 задни...
Целта ми е да накарам колата да спира по-бързо,не да карам на писта...


Това е мнооого обширно понятие ..... Като начало смени дисковете с нарязани или перфорирани...... (поне отпред..) После се научи да спираш с колата ти!!!! заиграй се с педала на спирачката..... изключи АБСа и карай така някое време..... ще усетиш колата и разликите при спиране.....

Ако искаш по добри резултати ..... влизаш в една много скъпа територия..... (дискове 500лв апарати 1000лв...... и т.н.)


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Пон 28 апр 2008 15:34


Питам дали ако сменя дисковете със надупчени и нарязани ще има и минимален процента на подобрение на спирачките?За сега не искам да сменям апаратите,ще карам със стандартните...
Има ли смисъл начинанието ми и ще имали реален поне малък положителен резултат ???
Как да си изключа АБС-Нямам бутон... :oops: :oops:
Имам и спортно пежо без АБС и знам как се спира максимално ефективно-всичко е до усещане на колата и майсторство на водача...
Да се заемам ли с дисковете на голфа или е безмислено ??? :oops:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 апр 2008 15:41


Като тръгнеш от единия светофар до другия и тръгнеш да спираш мисля, че няма да направиш разлика в спирането! Но при претоварне, например спирания от висока скорост до ниска, ускорение и пак спиране до ниска скорост с надупчените и нарязаниет чисто теоритично би трябвало да е по-добре! АБС-а с бутон трудно ще го изключиш, махаш буксата на АБС-а и вече не работи!


Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Мнениеот junakov » Пон 28 апр 2008 16:02


Dead man написа:Питам дали ако сменя дисковете със надупчени и нарязани ще има и минимален процента на подобрение на спирачките?За сега не искам да сменям апаратите,ще карам със стандартните...
Има ли смисъл начинанието ми и ще имали реален поне малък положителен резултат ???
Как да си изключа АБС-Нямам бутон... :oops: :oops:
Имам и спортно пежо без АБС и знам как се спира максимално ефективно-всичко е до усещане на колата и майсторство на водача...
Да се заемам ли с дисковете на голфа или е безмислено ??? :oops:

определено има разлика виж в гаража нарязани брембо макс отпред вентилирани , а отзад брембо плътни + нови накладки + хубава спирачна течност и профилактика на спирачните апарати
P.S А преди това си мислех че съм имал спирачки , определено има голяма разлика успех ;)


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пон 28 апр 2008 20:39


Как да си изключа АБС-Нямам бутон... :oops: :oops:
Имам и спортно пежо без АБС и знам как се спира максимално ефективно-всичко е до усещане на колата и майсторство на водача...
Да се заемам ли с дисковете на голфа или е безмислено ??? :oops:


дърпаш ръчната да завлачи и пипаш спирачката, АБСа проверява датчиците и като отчете че има блокирано колело се опитва да реагира, отпуска, и като пресметне че е безпомощен се самоизключва. След това за да го активираш гасиш колата, палиш и 20м след като си тръгнал ще изгасне лампата.
При този метод, НЕ СЪМ СИГУРЕН ДАЛИ, НЕ СЕ НАТРУПВАТ ГРЕШКИ!!!
mod edit: musura


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пон 28 апр 2008 21:30


Ще използвам темата на колегата да попитам нещо сходно. Някой може ли да ме ориентира какъв размер са задните дискове за VW Golf III GTI и евентуално какъв максимален размер може да се монтира без допълнителни манипулации?

Благодаря предварително! ;)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 апр 2008 21:35


А каква е идеята да слагаш по-големи задни дискове???


Потребителски аватар
Mephistofel
Мнения: 597
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 18:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mephistofel » Пон 28 апр 2008 21:37


^ Информативно питам. Замислям смяна, но задните визуално ми седят доста малки като размер и се чудя дали предишния собственик не е спестил някой лев, слагайки по-малки. :)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 28 апр 2008 21:54


Пи спомен май са 232мм, нещо такова беше. И аз бях замислим нещо такова, но ако се направи може да има обратния ефект, вместо да подобриш спирането, да стане по-лошо. Не напразно хората са ги направили с този размер, защото иначе има опасност да ти тръгва задницата :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 28 апр 2008 23:55


226 мисля, че бяха по-малките, а 232(почти колкото предните на 1,6) се слагат на Г60! И бях потресен като ми ръснаха цена от 15лв повече на бройка за 226 спрямо 232мм диска!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 29 апр 2008 20:11


Ето и едно интересно четиво за вманиачените по подобряване на спирачките, като мен... :)
http://soar.wichita.edu/dspace/bitstrea ... t05037.pdf


hristogolfa1
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот hristogolfa1 » Вто 29 апр 2008 20:34


колеги моят голф е кр и съм сложил дискове 280 мм и да ви кажа няма нищо общо със стандартните и големите разлики идват след 140 км. така че които сложи такива ще остане очарован


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 30 апр 2008 8:41


Кордобата ми беше на 256 мм диск отпред - След конверсията на 280 мм - дискове + спирачни апарати от пасат Г 60 - спирам в ПЪТИ по добре, особено на мокро , АБС-а се включва по късно , дори и на мокро ( от 100км/ч и натиснат докрай педал по големите апарати махат 20 км/ч повече преди да заработи АБС в сравнение с 256ците)

Тъй като бързичко ги направих на вестници - за около 7 000-8 000 км, смених 4 диска и накладките - отпред и отзад. Започна да спира още по-добре . Много е важно колата да спира и с 4те гуми както трябва


За съжаление това беше с ранните сетъпи на колата - преди да прехвърля 1 бар.

Скоро ще я свалям цялата спирачна система и ще е за продан - 4те спирачни апарата с дисковете . Пиши ми на лично ако имаш интерес.


Потребителски аватар
Go_baby_go
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот Go_baby_go » Нед 04 май 2008 16:36


Изображение

еи това са ми новите дискчета надявам се да се е качила снимката :shock


P.S. за пръв път ми е :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта