Размисли върху 9А Digifant

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 25 юни 2008 19:04


sin orel C20XE написа:Че Дигифанта на ПБ е пълен тЪшак,си е така,колко ядове брах с него и колко пари набутах по "майстори"....

Не ви е виновна инжекцията - лично си събрах си ПБ на части, навързах си всичко и запали от половин оборот - имаше си и свободен ход и колата си вървеше супер нормално...

На колегата никой не може да му помогне, защото той не може да даде информация от какви точно части е събиран този псевдо Диджифант...само помня че дросела например беше от механичен инжекцион и т.н.

При такива трансплантации първоначално се събират всички оригинални компоненти и тогава се пали колата и ако е необходимо се правят промените - не събереш ли пълен комплект оригинални части след това трудно се диагностицират евентуални проблеми...
Има ли свободни съчинения - има и проблеми...

Последна промяна от Li4o на Сря 25 юни 2008 19:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 25 юни 2008 19:10


за инфо, само питайте какво Ви интересува - казвам веднага....
все пак....
мотора е 9А
инжекциона е от ПБ
колектора е механичен(тоест от кола с механичен инжекцион)
дросела също....
дюзите са от опел c20xe

друго, ако Ви интересува питайте... :wink:


главно ме иснтересува как седи въпроса с мегаскурта - какво му трябва да за работи, може ли да се сложи, ако колата е в сегашното си състояние, какво трябва да се промени, кой може да я мап-не и колко излиза удоволствието......тИкиви работи :lol: :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 19:13


Личо е прав, въобще не ви е виновна инжекцията за такъв тип проблеми! Тая кола работи без тротъл суич, с което на 100% няма да работи никога нормално без него! Това е все едно да хванеш един телевизор Сони, да го натрошиш с чука на парчета, да го лепиш с каноколит и после да кажеш, тея Сони правят ебахти нещастните телевизори! Общо взето, повечето части по инжекционната система за взаимозаменяеми с такива на други марки автомобили! И син орел, ти си карал колата си по майстори заради инжекцията, което значи, че с нея не си в час общо взето, а като не си в час с нещо, по какво определяш дали то е пълен ташак или не е! Някои хора искат, от кола карана само на газ последните няколко години, да врътнат на бензин и да запалят, е няма да стане, ако ще не с мегаскуирт да си, ами и стенд алоун на магнет марели да ползваш!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 25 юни 2008 19:14


.:Stef4o:. написа:за инфо, само питайте какво Ви интересува - казвам веднага....
все пак....
мотора е 9А
инжекциона е от ПБ
колектора е механичен(тоест от кола с механичен инжекцион)
дросела също....
дюзите са от опел c20xe

Това което си написал - нищо не ми говори...
Напиши номер на ЕКУ, номер на дюзи, номер на дебитомер, номер на стъпков мотор и си намери оригинален дросел от ПБ !!!


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Сря 25 юни 2008 19:21


K_Power написа:......

Съгласен съм, но вече не знам какво може да е......и се отчаях, затова търся други варианти като мегаскуирта.....
почнахме с най-елемарното:
свещи, кабели ->дистрибуторна капачка палец - сменени, датчик на хол и читаво делко(старото не беше в час)проверени - дебитомер, моторче на празен ход,датчиците каточели не са проблема.....Сложен е фюъл регулатор, който да смъкне налягането до такова, че да може да работи с Digifant-а..... проблема си остана :roll:

Просто вече ми писна и предпочитам проблема да се реши кардинално веднъж завинаги :twisted: :lol:

Никой не казва нищо за МС-а :a boi de :lol: :lol: :lol:

едит: Личо, до няколко дни имаш инфото за което питаш :wink:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 25 юни 2008 20:15


K_Power написа:Личо е прав, въобще не ви е виновна инжекцията за такъв тип проблеми! Тая кола работи без тротъл суич, с което на 100% няма да работи никога нормално без него!

тая кола е с дросел от 9А който е с тротъл суичове като при ПБ(или поне беше така преди 3г когато я правих) цялата инжекция заедно с датчици,дебитомер,стъпково моторче и комутатора са от една кола единствено дюзите са от ХЕ защото са 214сс


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 25 юни 2008 20:26


prokopoff написа:
K_Power написа:Личо е прав, въобще не ви е виновна инжекцията за такъв тип проблеми! Тая кола работи без тротъл суич, с което на 100% няма да работи никога нормално без него!

тая кола е с дросел от 9А който е с тротъл суичове като при ПБ(или поне беше така преди 3г когато я правих) цялата инжекция заедно с датчици,дебитомер,стъпково моторче и комутатора са от една кола единствено дюзите са от ХЕ защото са 214сс

Нямам никаква идея с какви тротъл суичове е дросела от 9А, но предвид, че едното е К-Жетроник, а другото Мотроник - може и да има разлика...
Както нямам идея и от каква кола е останалата инсталация - затова питам за номерата на компонентите - за да се установи какви са точно и да се ограничат неизвестните....


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 20:26


Да пич, ама на снимката не се видяха тротъл суичовете. А инжекторите, има и ПБ с 218сс дюзи, има и със 197сс


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 25 юни 2008 20:33


да ама тези дето бяха на ГТИто по некви таблици излязоха 185сс за това сложих хлопелски
тротъл суичовете са абсолютно еднакви и при К-JET и при Дигифанта
при затворе дросел е затворена едната верига при напълно отворен другата


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 25 юни 2008 20:35


Правописна грешка допусна може би, при К-Джет няма тротъл суичове, при КЕ-Джет може да има


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Сря 25 юни 2008 20:37


мда не съм много в час с механичните инжекциони, но на оригиналниядросел на 9А ги има


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Чет 26 юни 2008 9:38


демек дросела прави проблемите?.....на снимките го има какъв е....
дросел от ПБ дали ще стане ли на този колектор(9А/КР) ? и ще помогне ли снещо тази интервенция? ако не от ПБ......от нещо друго, което има тротъл суичове :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта