лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: re

Мнениеот landwarrior » Чет 29 сеп 2005 22:22


SkyWalker написа:А не считаш ли, че този матерл и тази здравина на пружината са изчислени за определена дължина, коята чрез рязането ти променяш. Не съм сигурен, но ми звучи повърхностно да се твърди, че ако измениш едната променлива, останалите в ъравнението, ще са константни! :roll:


значи ,големия играч в спортното окачване са не толкова пружините а амортисьорите ,т.е. със хубави амортисьори и резани прожини ще изкараш толкова колкото с ''спортни'' пружини и спортни амортисьори

А отностно чупенето на пружините които някои хора изтъкват като възможност -еми ако отрежеш пружините на 17-18 годишен Г2 -кво очаквате да стане ??? естествено че нови пружини ще издържът повече от стари ,Матеряла е един и същ просто натоварванията са по големи и стара пружина не издържа колкото нова това е ,стига с тия градски легенди .




Потребителски аватар
SkyWalker
Мнения: 516
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: re

Мнениеот SkyWalker » Пет 30 сеп 2005 0:17


www.arenabg.com написа:
SkyWalker написа:А не считаш ли, че този матерл и тази здравина на пружината са изчислени за определена дължина, коята чрез рязането ти променяш. Не съм сигурен, но ми звучи повърхностно да се твърди, че ако измениш едната променлива, останалите в ъравнението, ще са константни! :roll:


значи ,големия играч в спортното окачване са не толкова пружините а амортисьорите ,т.е. със хубави амортисьори и резани прожини ще изкараш толкова колкото с ''спортни'' пружини и спортни амортисьори

А отностно чупенето на пружините които някои хора изтъкват като възможност -еми ако отрежеш пружините на 17-18 годишен Г2 -кво очаквате да стане ??? естествено че нови пружини ще издържът повече от стари ,Матеряла е един и същ просто натоварванията са по големи и стара пружина не издържа колкото нова това е ,стига с тия градски легенди .



Градски легенди или не, факт е, че Няма производител на спортно окачване, който ако Ви продава само спортни пружини без съответните амортисйори Ви предупреждава, че това драстично намалява живота на стандартните амортисйори!!! Може и да има доза рекламен ефект, но само си представате какво се случва, когато и прожините не са изчислени за подобна маниполация! :roll:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: re

Мнениеот gas » Пет 30 сеп 2005 14:54


т.е. със хубави амортисьори и резани прожини ще изкараш толкова колкото с ''спортни'' пружини и спортни амортисьори





не мисля че е така,с рязани ще изкараш пъти по-малко 8) т.е. ще сасипеш аморт. по-бързо


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 30 сеп 2005 19:15


Добре да разбирам ли че спортната пружина е по твърда и по къса....


Тогава някой да ми обясни как седят нещата при COILOVER-ите, щото там имаш мегдан от 30-40мм регулиране т.е. пружината се сгъва и разгъва в тоя диапазон на регулиране, то по тая логика като се сгъне не трябва да прави нищо и пак да троши окачването(нали пак същата пружина но в едно положение е 30мм по къса от друго положение, един и същи материал, но все едно отрязане що не се чупи тогава).....пружината там трябва да е мека за да може да позволява регулирането, цялата возия идва от амортесьиорите както каза колегата преди мен.....


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пет 30 сеп 2005 19:27


prj57 написа:Добре да разбирам ли че спортната пружина е по твърда и по къса....


Тогава някой да ми обясни как седят нещата при COILOVER-ите, щото там имаш мегдан от 30-40мм регулиране т.е. пружината се сгъва и разгъва в тоя диапазон на регулиране, то по тая логика като се сгъне не трябва да прави нищо и пак да троши окачването(нали пак същата пружина но в едно положение е 30мм по къса от друго положение, един и същи материал, но все едно отрязане що не се чупи тогава).....пружината там трябва да е мека за да може да позволява регулирането, цялата возия идва от амортесьиорите както каза колегата преди мен.....

аз мислех да кажа същото ама си го оставях за финал :wink:


Потребителски аватар
MK2-GT
Мнения: 136
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 15:01
Автомобил: vw mk2 16v
Двигател: PL+
Местоположение: Разград

А газови амортисьори

Мнениеот MK2-GT » Сря 12 окт 2005 7:36


Значи интересува ме дали има разлика между Газовите примерно сакс и спортните амортисори и дали ще издаржат на 4ервени спортни прожини тиа амортисьори.? :roll:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: А газови амортисьори

Мнениеот landwarrior » Сря 12 окт 2005 15:13


MK2-GT написа:Значи интересува ме дали има разлика между Газовите примерно сакс и спортните амортисори и дали ще издаржат на 4ервени спортни прожини тиа амортисьори.? :roll:

да има разлика между газови и спортни, ако сложиш газови ще се прецакат по бързо т спортни но по бавно от маслени обикновенни


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Пет 14 окт 2005 15:58


prj57 написа:Добре да разбирам ли че спортната пружина е по твърда и по къса....


Изображение за това говоря през цялото време, ама картинка май върши повече работа :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 14 окт 2005 19:51


тва хубаво, ма защо ги дават тогава с показател за допустима маса на различните оси....

Например за мойто Синхро до сега не съм видя спортна пружина само!!!!

Допустимо макс. натоварване на Голф 3 нормални модели на предна ос до 890кг а на Синхрото е 910кг, за задната да не говорим на мен ми е 930кг, а на нормалните беше май пак 890 кг, не съм видял по големи стойности или в който и да е каталог да фигурира Голф 3 Синхро.....

Има само coilover-и за моя модел и тва е......


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 01 ное 2005 21:16


днес ми донесоха 4-те спортни червени пружини свалени от един ГТИ голф ,ги монтирах за да се убедя в разликата с домашно направените резани-
Резултат: Връщам си думите назад -разлика има и то голяма дори след 20 мин каране се убедих в това ,тъй че хора ако имате възможност взимаите оригиналното -утре сменям и предни амортисьори - и мисля 4е разликата ще е огромна


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 01 ное 2005 21:27


Я вижте какво намерих в американския Ебай.... стават на оригиналните амортесьори и можете да си ги регулирате на височина и не са скъпи даже....

Изображение


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 01 ное 2005 23:01


prj57 написа:Я вижте какво намерих в американския Ебай.... стават на оригиналните амортесьори и можете да си ги регулирате на височина и не са скъпи даже....


Колко струват тези красоти...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 01 ное 2005 23:41


Li4o написа:
prj57 написа:Я вижте какво намерих в американския Ебай.... стават на оригиналните амортесьори и можете да си ги регулирате на височина и не са скъпи даже....


Колко струват тези красоти...


180$ чисто нови, не знам дали някой загледа логото на пружините - на Eibach са..... :wink:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 02 ное 2005 11:36


prj57 написа:на Eibach са..... :wink:


някой дори си бършем калта от тях
само и само да се любюваме на надписа


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Чет 03 ное 2005 0:46


един пич от тунинг.бг форума които познавам и лично ,беше си взел същите само че сини за хонда сивик -не мисля че е доволен от тях а и ако не сложиш газови регулиращи се амортисьори си за никаде



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта