.......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:15, променено общо 1 път.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Ако въпросния клапан не работи не става ли малко опасно за турбината? 'Щото доколкото аз знам той управлява уейстгейт-а и ако е постоянно затворен няма да има как да бъдат ограничени оборотите на турбото, при което се достигат вредни стойности. То именно заради това налягането е стигнало до 0.7 бара.
П.П. Те 0.7 бара оборотите май че са напълно поносими за турбината, но при положение, че няма контрол над охлюва...
П.П. Те 0.7 бара оборотите май че са напълно поносими за турбината, но при положение, че няма контрол над охлюва...

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:16, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:16, променено общо 1 път.
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
leonardo_vd написа:Днес си играх с турбо пътищата и изолирах интеркулера,,,, надува си остана същия 0,2. И по незнайни причини маркуча на селеноида който управлява буста се бе извадил и изведнъж почна да надува на 0,7направо откачи, но имаше едно прекъсване от 3к до 3,5к. Може ли някакси да се изолира тоя клапън? И каво трябва да направя мотора да работи без него.
ПП. И във ВагКом ми дата грешка от сорта селеноид валве ерор
Eто и схема на работата на клапъна
Махни го и на негово място си сложи механичен буутс контролер от тия по 50 лева и си надувай колкото искаш

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Леонардо ...виждам че всячески се опитваш да си счупиш иначе здравия мотор. Не съм ти чел цялата тема ама щом ползваш ваг ком-а значи си със стандартната електроника. Соленоида дето така лекомислено си разглобил си е работил много добре, но си имал друга причина да няма управление на него. Подозирам че компюъра ти работи в сеифти режим . Гледах някъде едно он-борд клипче и по спомени таблото ти светеше като коледна елха от предупреждения. Как искаш да имаш адекватно поведение като явно са му орязани половината кабели а ECU-то а то си търси компонентите?!?!
Или си сложи нова електроника или се погрици тази да работи бе да се засипва от грешки.
РАСО
Или си сложи нова електроника или се погрици тази да работи бе да се засипва от грешки.
РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
paco написа:Леонардо ...виждам че сячески се опитваш да син счупиш иначе здравия мотор. Не съм ти чел цялата тема ама щом ползваш ваг ком-а значи си със стандартната електроника. Соленоида дето така лекомислено си разглобил си е работил много добре, но си имал друга причина да няма управление на него. Подозирам че компюъра ти работи в сеифти режим . Гледах някъде едно он борд клипче и по спомени тамлото ти светеше като коледна елха от предупреждения. Как искаш да имаш адекватно поведение като явно са му орязани половината кабели а ECU-то си търси компонентите?!?!
РАСО
Сега си търси само Air-bag i ABS Нищо не е орязвано от инсталацията, а и компютъра си командва соленоида. Щом е в сейфти режим, как да разбера това, щото на вагком ми дава грешка само за абс и айрбаг.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
paco написа:Говорих с един болен мозък относно твоето ECU , но каза че няма как да се блокира грешката за АБС
Остана Мегата като най-ефтин вариант.
Само ще се ползват твоите запалителни бобини и един комутатор.
РАСО
Еми то май нататък отиват нещата, но това ми е непозната материя и ще ми е трудничко. Ама все пак е едно развитие което дава бъдеще на тоя мотор. Нова година нов късмет.
ПП. Какво искаше да кажеш със снимката на уредите???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта