.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 29 дек 2008 17:37


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:15, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Вто 30 дек 2008 10:47


Ако въпросния клапан не работи не става ли малко опасно за турбината? 'Щото доколкото аз знам той управлява уейстгейт-а и ако е постоянно затворен няма да има как да бъдат ограничени оборотите на турбото, при което се достигат вредни стойности. То именно заради това налягането е стигнало до 0.7 бара.

П.П. Те 0.7 бара оборотите май че са напълно поносими за турбината, но при положение, че няма контрол над охлюва... :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 30 дек 2008 11:56


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 30 дек 2008 15:11


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wayne » Сря 31 дек 2008 2:55


Ее доживах да е видя на живо и :woooow: .
Направо умрях от яд кат ми казаха ,че днес си бил в Дунавци и не съм бил там :banghead:
Но все пак е видях и мога да кажа ,че 1чката е уникална !
Поздравления


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Сря 31 дек 2008 8:59


leonardo_vd написа:Днес си играх с турбо пътищата и изолирах интеркулера,,,, надува си остана същия 0,2. И по незнайни причини маркуча на селеноида който управлява буста се бе извадил и изведнъж почна да надува на 0,7 :shock направо откачи, но имаше едно прекъсване от 3к до 3,5к. Може ли някакси да се изолира тоя клапън? И каво трябва да направя мотора да работи без него.

ПП. И във ВагКом ми дата грешка от сорта селеноид валве ерор
Eто и схема на работата на клапъна
Изображение


Махни го и на негово място си сложи механичен буутс контролер от тия по 50 лева и си надувай колкото искаш :drive ,естествено ако турбината може :


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 11:08


Леонардо ...виждам че всячески се опитваш да си счупиш иначе здравия мотор. Не съм ти чел цялата тема ама щом ползваш ваг ком-а значи си със стандартната електроника. Соленоида дето така лекомислено си разглобил си е работил много добре, но си имал друга причина да няма управление на него. Подозирам че компюъра ти работи в сеифти режим . Гледах някъде едно он-борд клипче и по спомени таблото ти светеше като коледна елха от предупреждения. Как искаш да имаш адекватно поведение като явно са му орязани половината кабели а ECU-то а то си търси компонентите?!?!
Или си сложи нова електроника или се погрици тази да работи бе да се засипва от грешки.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 дек 2008 11:12


paco написа:Леонардо ...виждам че сячески се опитваш да син счупиш иначе здравия мотор. Не съм ти чел цялата тема ама щом ползваш ваг ком-а значи си със стандартната електроника. Соленоида дето така лекомислено си разглобил си е работил много добре, но си имал друга причина да няма управление на него. Подозирам че компюъра ти работи в сеифти режим . Гледах някъде едно он борд клипче и по спомени тамлото ти светеше като коледна елха от предупреждения. Как искаш да имаш адекватно поведение като явно са му орязани половината кабели а ECU-то си търси компонентите?!?!

РАСО

Сега си търси само Air-bag i ABS Нищо не е орязвано от инсталацията, а и компютъра си командва соленоида. Щом е в сейфти режим, как да разбера това, щото на вагком ми дава грешка само за абс и айрбаг. :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 11:22


Мисля, че точно заради АБС-а е в тоз режим. Нали се сещаш ,че това е електроника за нормална кола и са се застраховали да не се претрепе някой. Виждал съм такъв мотор да надува със светещ еър-бег..значи остава само това да е.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 11:41


Ще се опитам да ти изровя инфо как да блокираш грешките.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 дек 2008 14:06


paco написа:Ще се опитам да ти изровя инфо как да блокираш грешките.

РАСО

Не иска да чете кан яината и не мога да го декодирам тоя АБС. Сички кабели на канБъс са вързани, но няма отговор от контролера. Може и тук да е целия проблем, но ми даша и още 1 грешка която ме учудва:
Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 15:20


Изображение

PACO


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 дек 2008 15:26


:?:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 15:29


Говорих с един болен мозък относно твоето ECU , но каза че няма как да се блокира грешката за АБС :?

Остана Мегата като най-ефтин вариант.

Изображение

Само ще се ползват твоите запалителни бобини и един комутатор.

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 дек 2008 17:15


paco написа:Говорих с един болен мозък относно твоето ECU , но каза че няма как да се блокира грешката за АБС :?

Остана Мегата като най-ефтин вариант.



Само ще се ползват твоите запалителни бобини и един комутатор.

РАСО

Еми то май нататък отиват нещата, но това ми е непозната материя и ще ми е трудничко. Ама все пак е едно развитие което дава бъдеще на тоя мотор. Нова година нов късмет.

ПП. Какво искаше да кажеш със снимката на уредите???



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта