В крайна сметка искам да попитам, как мога да преправя спирачната система на моя голф 4 (1,8 125к.с.). Имам голям проект за него, вече е на спортно окачване и в момента се турбинира, но така и не намерих конкретно обяснение как мога да сложа например брембо системата или нещо друго което да придаде спортен вид на колата.
Първо се извинявам ако го има писано и може да съм го пропуснал някъде,но за 32 страници е така! Та въпроса ми е следния има ли някой който е слагал спирачен апарат АТЕ 54 от Голф МК3 Юбилеен или ВР6 на 288мм диск на Голф МК2 и да се запази междуболтовото разтояние 4 по 100,Знам че офсета на диска е друг и за 4 по 100 то е ясно,че ще се разпробива,има ли игра със супортите или си стават на шенкела от 256 и 280 става въпрос!? и другия въпрос ще опират ли джантите заради офсета в апарата!?
Един въпрос и от мен. Беше споменато за по-голямо двойно серво и помпа от Ауди А4 или Пасат 5...Въпросът ми е дали ще пасне на Голф 2 на мястото на старото серво,дали някой го е правил и как? В Ауди форума четох че след фейслифта помпата при двойното серво е с бутало 25,40мм и спира доста по-добре, има по-добра реакция на педала.Интересува ме заради слагане на апарати АТЕ57. :)
Имам един въпрос към вас, понеже от няколко дни търся и не мога да намеря при Passat B5 на предно предаване ако се сменят задните апарати за вентилиран диск 256мм от каква кола се ползват дискове за да паснат на Пасата?
По въпроса с носача, най-вероятно този на купрата е чугун, те са като цяло за vag групата 4 модела, 2 от които могат да се преправят за кола с предно/да се захване стабилизиращата щанга на тях/. Тук вече е въпроса дали е ценово рентабилно да се купят носачи, тампони и шарнири или да се мисли вариант със правен съпорт. По спомен когато са сменяли носача от тенекиен към чугунен са сменяли шарнира заради захващането към самия носач, шенкела си остава същия, но са били със такъв за 288/312мм спирачки. Ако има разлика в шарнира за шенкел с 280 и такъв с 288мм спирачки, то такъв би следвало да ти свърши работа.
Ако носача има такава "пъпка", то може да му се навие резба и да се захване болта на биалетката http://i1322.photobucket.com/albums/u564/Luciano2280/11207_819722064713732_2236007217576594076_n_zpsb38b165c.jpg Сървара където съм чел темата не работи, но по спомен единствено се е наложило смяна на шарнири заради различното разположение на захващащите болтове, преди и след колата си остава със шенкел с делим съпорт за 288/312мм. И тук едни разсъждения ми идват относно моделите на шарнирите, но немога да ги напиша в логично изречение.