.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 31 дек 2008 17:36


Щом свети STOP значи си в сеифти режим.
Megasquirt-а ти е най-малкия проблем ...окабеляването и всичко е за два часа :wink: Ако си набавиш всичко ще се разберм кога да го свършим това след нова година :)
Ай отивам да пия..живи и здрави до година :D

Пожелавам ти много здраве и късмет през 2009-та а бегачката в бокса да влиза само за смяна на масло и накладки :lol:

РАСО




Потребителски аватар
hidalgo
Мнения: 937
Регистриран на: Вто 13 май 2008 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hidalgo » Сря 31 дек 2008 19:30


Голфчето е много хубаво. Имах щастието да карам няколко пъти след него и е супер. :headbang


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 02 яну 2009 14:28


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 02 яну 2009 17:57


Вече не си актуален с таз емблема GTI 16V,треа да е 20VT! :twisted:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 02 яну 2009 19:02


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 02 яну 2009 19:05


И някакви кристални стопове ако измислиш ;) :) Бате нали си с койловъри? Я дай на лично от къде и за колко и кви са ти впечатленията ;) :)


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Пет 02 яну 2009 19:15


Gigabyte написа:И някакви кристални стопове ако измислиш ;) :) Бате нали си с койловъри? Я дай на лично от къде и за колко и кви са ти впечатленията ;) :)
и на мене за коиловете :arrow: :roll:


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

мк1

Мнениеот mk1 » Съб 03 яну 2009 5:48


ANDREYO написа:
Gigabyte написа:И някакви кристални стопове ако измислиш ;) :) Бате нали си с койловъри? Я дай на лично от къде и за колко и кви са ти впечатленията ;) :)
и на мене за коиловете :arrow: :roll:

и аз изкам, тука едни конита мисля да зимам че тоя спакс ме....
но кловете :wink: са по евтини


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Съб 03 яну 2009 11:52


@leonardo_vd: колега,
и аз съм с присаден 1.8т мотор. АБС-а разбира се не е прехвърлен и компютъра не трупа никакви грешки.
При теб какви грешки записва или просто нямаш налягане?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 яну 2009 13:04


ttony написа:@leonardo_vd: колега,
и аз съм с присаден 1.8т мотор. АБС-а разбира се не е прехвърлен и компютъра не трупа никакви грешки.
При теб какви грешки записва или просто нямаш налягане?

Просто налягането стига до 0,2 и до там :cry:
Турбо пътищата са здрави и не изпуска от тях, сички вакуми са здрави???


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 03 яну 2009 13:41


Я извад ваума на гейта и го запуши и пробвай да видиш какво ще стане. :roll: ама внимателно де

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 яну 2009 13:57


paco написа:Я извад ваума на гейта и го запуши и пробвай да видиш какво ще стане. :roll: ама внимателно де

РАСО

Пробвано, надува до към БАР ама на 3000/3500 оборота има едно прекъсване със забождане на муцуна и пак тръгва. Ама ме е страх да не строша мотора.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 03 яну 2009 14:09


leonardo_vd написа:
paco написа:Я извад ваума на гейта и го запуши и пробвай да видиш какво ще стане. :roll: ама внимателно де

РАСО

Пробвано, надува до към БАР ама на 3000/3500 оборота има едно прекъсване със забождане на муцуна и пак тръгва. Ама ме е страх да не строша мотора.

Няма да го строшиш!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 яну 2009 14:13


sin orel C20XE написа:
leonardo_vd написа:
paco написа:Я извад ваума на гейта и го запуши и пробвай да видиш какво ще стане. :roll: ама внимателно де

РАСО

Пробвано, надува до към БАР ама на 3000/3500 оборота има едно прекъсване със забождане на муцуна и пак тръгва. Ама ме е страх да не строша мотора.

Няма да го строшиш!

Е тогава откъде идва това прекъсване, аз си го обяснявам като много бедна смес?? :roll:


Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Мнениеот set16v » Съб 03 яну 2009 16:57


забиването е от пренадув :D
опряа се луесно :wink: опрааш си буст-контрола



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта