Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Нед 17 мар 2013 22:40


JoroKN написа:
leonardo_vd написа:Tук ще отговоря на всички , защо колата ми не бе на феста..
Кандисатствах но не бе ОДОБРЕНА. :wink

За което не трябва да те е яд :wink
На дино ще я качваш ли,да видиш какво е изкарала като мощност :rolleyes

Не ме е яд хич, просто имах желание да отида и казвам на всички защо не бях там. Днес донсатроихме колата, но се оказа че дюзите доизнемогват към 6000 оборота и там оставихме прекъсвача. Като купя други дюзи задължително ще я метнеме на дино.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Vizor » Пон 18 мар 2013 9:57


Оправихте ли кахърите с оборотите?


Cakicha
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Cakicha » Пон 18 мар 2013 13:02


На какво налягане ги изтаванихте? дюзите колко кубикуви са :confused запомних нещо от рода на 440кубика и си мисля ,че не е възможно. :Mr Green Fun Да не кляка помпата


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 18 мар 2013 18:52


Cakicha написа:На какво налягане ги изтаванихте? дюзите колко кубикуви са :confused запомних нещо от рода на 440кубика и си мисля ,че не е възможно. :Mr Green Fun Да не кляка помпата

Дюзите за от S3 385cc. nalqganeto e 1.12bar и в 6000 оборота почва да не стигат. Дертовете с оборотите ги оправихме, няма ядове повече.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 22 мар 2013 19:00


ЗАВЪРШЕНА.. Последни снимки ще кача до няколко дни, че много вали и няма да станат добре.


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Weezy » Пет 22 мар 2013 19:01


Ще я видим ли на Крушуна?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 22 мар 2013 20:57


Weezy написа:Ще я видим ли на Крушуна?

Ако си оправя документите на 100% съм там.


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот ZeroCool » Съб 30 мар 2013 23:48


Надявам се да успееш, и да видя колата наживо най-накрая :)
че съм и фен отдавна :)


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Пон 01 апр 2013 19:06


Би ли върнал колата на 100% stock екстериор и интерион :c010


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 01 апр 2013 19:52


Wrofeel_VR6 написа:Би ли върнал колата на 100% stock екстериор и интерион :c010

Нататък вървят нещата, НО екстериорно няма как да стане поради ред причини. КАто почнем от веждите, които стоковите са доста прибрани и няма как да я карам с джантите които искам. А интериора ДА!!! Търся си части да си я върна сток. Живот и здраве е най-много да мина на тесните брони, но само ако си намеря нова маска за отпред...

И малко по темата за колата че се отплеснах. Настроихме я, но не надуваше както трябва. Нямаше пик а надуваше плавно. Благодарности на един колега от друг форум ми каза къде са дертовете на тез турбини.... А това е оста на гейта се е износила и не затваря плътна. Днес свалих турбото и се оказа че и при мен е така. При напълно затворен гейт на единия отвор /понеже са 2 нали е туин скролл/ има разстояние от 2мм мажду клапата и чугуна на турбото. Утре ще ходя на стругар да направи нова втулка и живот и здраве да настроим качествено.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот golfmk1 » Пон 01 апр 2013 20:30


Не знам Ванко какво ще правиш но те искам на поляната :mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 01 апр 2013 20:32


Ако ли не, палим масларката и ИДЕМ. :th_up GTD-forever


Потребителски аватар
time1987
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот time1987 » Пон 01 апр 2013 21:56


адмирации, определено имаш чувства към тая кола и я правиш с много желание :)


видях едно хубачичко изпускателно колекторче в началото
на темата.. я по-бързо да ми звъннеш да
оточним кога ще пием по бира да по-черпя за новия колектор :mhihi ":)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 01 апр 2013 22:03


time1987 написа:адмирации, определено имаш чувства към тая кола и я правиш с много желание :)


видях едно хубачичко изпускателно колекторче в началото
на темата.. я по-бързо да ми звъннеш да
оточним кога ще пием по бира да по-черпя за новия колектор :mhihi ":)

Teя дни ще ходя към София, та мога да ти звънна да се видим.

И да не съм ОФФ. Имам идея да сложа капак на главата от АЕБ, защото е по-лесен за полиране и няма толкоз чупки, но винаги има НО. НА АГУ-то картерните газове влизат и в капака на главата, докато на АЕБ няма такъв вход. Какво според вас е редно да направя? Мисля да ги оставя навън с филтърче ?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот policevidin » Вто 02 апр 2013 1:19


leonardo_vd написа:
time1987 написа:адмирации, определено имаш чувства към тая кола и я правиш с много желание :)


видях едно хубачичко изпускателно колекторче в началото
на темата.. я по-бързо да ми звъннеш да
оточним кога ще пием по бира да по-черпя за новия колектор :mhihi ":)

Teя дни ще ходя към София, та мога да ти звънна да се видим.

И да не съм ОФФ. Имам идея да сложа капак на главата от АЕБ, защото е по-лесен за полиране и няма толкоз чупки, но винаги има НО. НА АГУ-то картерните газове влизат и в капака на главата, докато на АЕБ няма такъв вход. Какво според вас е редно да направя? Мисля да ги оставя навън с филтърче ?

Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 32 госта