leonardo_vd написа:time1987 написа:адмирации, определено имаш чувства към тая кола и я правиш с много желание :)
видях едно хубачичко изпускателно колекторче в началото
на темата.. я по-бързо да ми звъннеш да
оточним кога ще пием по бира да по-черпя за новия колектор

":)
Teя дни ще ходя към София, та мога да ти звънна да се видим.
И да не съм ОФФ. Имам идея да сложа капак на главата от АЕБ, защото е по-лесен за полиране и няма толкоз чупки, но винаги има НО. НА АГУ-то картерните газове влизат и в капака на главата, докато на АЕБ няма такъв вход. Какво според вас е редно да направя? Мисля да ги оставя навън с филтърче ?
Ванка, не знам колко съм прав в това което ще кажа, нека някой ме поправи ако греша за да не заблудя някой.
Някъде из нета (във vortex мисля че беше) бях чел че когато откачиш отдушника на картерните газове от всмукателната система при турбо двигателите, в картера се получава обратна тяга (защото вече няма засмукване през маркуча за картерните газове демек вакуум) и маслото от турбото НЕ може да се оттича бързо, което по себе си води до прегряване на втулките и оста в него, както и избиване на масло през сегментите на турбото.
Нека се изкаже някой компетентен защото аз съм склонен да вярвам в това