:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Пон 24 юни 2013 18:34


разни хора,разни представи :wink




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Stenly » Пон 24 юни 2013 23:15


Послушай Пацо не напразно си играе да ти показва кое как трябва да се направи не е до разни хора и представи....а в случая да изгладиш до оптимално работата на двигателя...
Помисли и за скоростната кутия ... имаш много големи падове.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот judasss » Пон 24 юни 2013 23:30


Да брат и според мен трябва да има външно резервоарче , дефакто така голямата помпа трябва да може да издърпа дебита/бензина/ през ''малката'' в резервоара ... и май не се получават нещата както трябва :th_up


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Вто 25 юни 2013 12:17


системата е копирана 1:1 от голф 3 ВР6 турбо 430 коня,изпълнение на HGP.Човекът,който ми я монтира преди това извърши пълна ревизия на мотора на въпросната тройка и ми каза,че горивната система е направена като при мен,ако не се е объркал нещо.Ще говорим тия дни


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот mupk0 » Вто 25 юни 2013 12:19


Простата физика показва ,че няма как обема на голямата помпа,да мине през малката.При подкачващите помпи и разни такива дето учихме в ТУ-то по спомен винаги има резервоар или разстоянията са толкова големи,че да се пренебрегне разликата в л/ч.


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Volkov » Вто 25 юни 2013 15:59


Добре де, а не е ли най-добре с една външна помпа голям дебит - резервоар > филтър > помпа > бенз. регулатор и тн.?! :rolleyes


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот parno » Вто 25 юни 2013 16:47


дори механичните инжекции си имат кутия-резервоар да не пресъхва голямата помпа
ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК


Потребителски аватар
Golf_Blade
Мнения: 815
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
Двигател: M43B16
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Golf_Blade » Сря 26 юни 2013 10:53


Тая система малката помпа-дава на голямата...що ли ми се струва ,че няма да ти върши работа.....поне да беше сложил филтъра м/у малката и голямата помпа да има някъв постоянен обем на гориво от който голямата да смуче (не че няма да я празни за секунда/две) и все пак...вземи си един резервоар от трабант и си вкарай цялата система в багажника и я направи както трябва..... Незнам дали 400коня голф е така...ама защо ли всички ралиджийки и драгаджийки над 400коня са с отделен казан поне 7/8л ???? Разгледай фейсбук страницата на Хийд Ауто,знаеш я предполагам ..да видиш тяхните проекти как са!

П.П Да не кажеш после пак ,че се заяждаме,завиждаме и тровим....просто ти споделям аз кво знам,PACO който е направил доста повече коли от теб и мен (над 300коня)предполагам и той само казва ,не се заяжда !!!

Ето ти нагледно една елементарна схема на това което ти трябва на тебе ;)

Изображение


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Сря 26 юни 2013 18:51


parno написа:дори механичните инжекции си имат кутия-резервоар да не пресъхва голямата помпа
ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК


току-що говорих с момчето и пак ми потвърди,че го е направил точно копие на системата на голф тройката ВР6 турбо.И там нямало казан,а храни без проблем 430 коне.На механичните инжекции подкачващата помпа работела на 0,7 бара налягане,затова имало нужда от кутия.При мен подкачващата работи на 3 бара,което явно е предостатъчно


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот Stenly » Сря 26 юни 2013 19:54


Да може да работи на 3 бара но няма дебит... на механичните инжекции подкачващата помпа работи на 0.2 бара налягане но дебита й много голям и пълни кутията мигновенно...оттам нагнетателната помпа няма недостиг на бензин.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот paco » Сря 26 юни 2013 20:53


parno написа:... ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК


Е там е проблема, че не е ОК, но хората го копират...кажи сега не е ли забавно :mhihi


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот wmalevski » Чет 27 юни 2013 10:01


На 1-цата ми с 1.8Т, бях направил тази грешка, да имам подкачваща помпа, а след нея голяма външна (без съд, поради липса на място), което водеше до прекъсвания и недостиг на гориво в някои ситуации (при по-продължително настъпване и по завои). Ако трябва да правя нов проект, ще сложа междинен съд.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот shanadjiqta » Чет 27 юни 2013 11:49


досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка :wink


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот mupk0 » Чет 27 юни 2013 12:10


shanadjiqta написа:досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка :wink

Хората по-горе искат да ти кажа следното,ако правилно мога да го обясня простичко...

Старата ти помпа е с дебит примерно 200л/ч.Заради износването и дебита и е спаднал на 170л/ч примерно преди да сложиш новата външна помпа.Сега си сложил помпа 400л/ч ,но поради малкият дебит на предната(200л/ч) си достигнал нейния максимум и нито литър повече.Тоест сега старата ти помпа работи с дебит като на нова,защото сечението на тръбата на помпата не позволява преминаването на повече от 200л/ч. Един вид за да може тя да изтегли 400л/ч(или колкото е новата) трябва през нея да мине х2 пъти повече течност,което от своя страна няма как да стане,защото не се променя нищо в нея(обем/сечение и прочие). Надявам се разбра какво имах в предвид,освен ако не си го разбрал преди това :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението

Мнениеот paco » Чет 27 юни 2013 18:30


shanadjiqta написа:досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка :wink


Виж сега, никой за нищо не те упреква. Факт е , че не един и двама са с така направена система и работи, но просто не е технически издържана.

Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата :smile



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта