

Проект ААА Стара Загора : Възкресението
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
разни хора,разни представи 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Послушай Пацо не напразно си играе да ти показва кое как трябва да се направи не е до разни хора и представи....а в случая да изгладиш до оптимално работата на двигателя...
Помисли и за скоростната кутия ... имаш много големи падове.
Помисли и за скоростната кутия ... имаш много големи падове.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Да брат и според мен трябва да има външно резервоарче , дефакто така голямата помпа трябва да може да издърпа дебита/бензина/ през ''малката'' в резервоара ... и май не се получават нещата както трябва 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
системата е копирана 1:1 от голф 3 ВР6 турбо 430 коня,изпълнение на HGP.Човекът,който ми я монтира преди това извърши пълна ревизия на мотора на въпросната тройка и ми каза,че горивната система е направена като при мен,ако не се е объркал нещо.Ще говорим тия дни
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Простата физика показва ,че няма как обема на голямата помпа,да мине през малката.При подкачващите помпи и разни такива дето учихме в ТУ-то по спомен винаги има резервоар или разстоянията са толкова големи,че да се пренебрегне разликата в л/ч.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Добре де, а не е ли най-добре с една външна помпа голям дебит - резервоар > филтър > помпа > бенз. регулатор и тн.?! 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
дори механичните инжекции си имат кутия-резервоар да не пресъхва голямата помпа
ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК
ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК
- Golf_Blade
- Мнения: 815
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 0:15
- Автомобил: 1996- BMW 316 Compact
- Двигател: M43B16
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Тая система малката помпа-дава на голямата...що ли ми се струва ,че няма да ти върши работа.....поне да беше сложил филтъра м/у малката и голямата помпа да има някъв постоянен обем на гориво от който голямата да смуче (не че няма да я празни за секунда/две) и все пак...вземи си един резервоар от трабант и си вкарай цялата система в багажника и я направи както трябва..... Незнам дали 400коня голф е така...ама защо ли всички ралиджийки и драгаджийки над 400коня са с отделен казан поне 7/8л ???? Разгледай фейсбук страницата на Хийд Ауто,знаеш я предполагам ..да видиш тяхните проекти как са!
П.П Да не кажеш после пак ,че се заяждаме,завиждаме и тровим....просто ти споделям аз кво знам,PACO който е направил доста повече коли от теб и мен (над 300коня)предполагам и той само казва ,не се заяжда !!!
Ето ти нагледно една елементарна схема на това което ти трябва на тебе ;)

П.П Да не кажеш после пак ,че се заяждаме,завиждаме и тровим....просто ти споделям аз кво знам,PACO който е направил доста повече коли от теб и мен (над 300коня)предполагам и той само казва ,не се заяжда !!!
Ето ти нагледно една елементарна схема на това което ти трябва на тебе ;)

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
parno написа:дори механичните инжекции си имат кутия-резервоар да не пресъхва голямата помпа
ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК
току-що говорих с момчето и пак ми потвърди,че го е направил точно копие на системата на голф тройката ВР6 турбо.И там нямало казан,а храни без проблем 430 коне.На механичните инжекции подкачващата помпа работела на 0,7 бара налягане,затова имало нужда от кутия.При мен подкачващата работи на 3 бара,което явно е предостатъчно
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
Да може да работи на 3 бара но няма дебит... на механичните инжекции подкачващата помпа работи на 0.2 бара налягане но дебита й много голям и пълни кутията мигновенно...оттам нагнетателната помпа няма недостиг на бензин.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
parno написа:... ама щом е копирано от 400 коня голф значи е ОК
Е там е проблема, че не е ОК, но хората го копират...кажи сега не е ли забавно

- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
На 1-цата ми с 1.8Т, бях направил тази грешка, да имам подкачваща помпа, а след нея голяма външна (без съд, поради липса на място), което водеше до прекъсвания и недостиг на гориво в някои ситуации (при по-продължително настъпване и по завои). Ако трябва да правя нов проект, ще сложа междинен съд.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
shanadjiqta написа:досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка
Хората по-горе искат да ти кажа следното,ако правилно мога да го обясня простичко...
Старата ти помпа е с дебит примерно 200л/ч.Заради износването и дебита и е спаднал на 170л/ч примерно преди да сложиш новата външна помпа.Сега си сложил помпа 400л/ч ,но поради малкият дебит на предната(200л/ч) си достигнал нейния максимум и нито литър повече.Тоест сега старата ти помпа работи с дебит като на нова,защото сечението на тръбата на помпата не позволява преминаването на повече от 200л/ч. Един вид за да може тя да изтегли 400л/ч(или колкото е новата) трябва през нея да мине х2 пъти повече течност,което от своя страна няма как да стане,защото не се променя нищо в нея(обем/сечение и прочие). Надявам се разбра какво имах в предвид,освен ако не си го разбрал преди това :)
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проект ААА Стара Загора : Възкресението
shanadjiqta написа:досега не съм усетил такъв недостиг,даже е малко по-добре от преди,но аз и не съм очаквал само от една помпа да скоча с 30 коня нагоре.Ще се усети при евентуално засилване на добитъка
Виж сега, никой за нищо не те упреква. Факт е , че не един и двама са с така направена система и работи, но просто не е технически издържана.
Тунинга е дисциплина в която всеки сам решава как най-качествено да си счупи колата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта