Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот RISTEE » Сря 05 юни 2013 10:09


Много лудница е голфчето :bowdown
Относно launch control, какво представлява системата и по какъв начин действа на автомобила ?
Благодаря предварително !




Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот RISTEE » Пон 10 юни 2013 19:06


Браво Ванка !!
Радвам се че се запознахме, голфа е супер и върви много :bowdown
До година на стълбичката :love.vwclub


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 юни 2013 21:52


То и таз година сме били на стълбичката, ама си тръгнах рано. Това не е от голямо значение, важно е че си прекарахме добре. :th_up


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот RISTEE » Пон 10 юни 2013 21:55


Значи името Иван Ванов което чувах толкова често е било твоето
за което БРАВО !!!!

Последна промяна от RISTEE на Сря 12 юни 2013 8:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 11 юни 2013 21:55


RISTEE написа:Значи името Иван Иванов което чувах толкова често е било твоето
за което БРАВО !!!!

Иван Ванов


Потребителски аватар
arni 74
Мнения: 986
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 22:25
Автомобил: Audi S3
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот arni 74 » Чет 13 юни 2013 15:15


Единичката на живо е лудница :th_up


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот my heart iS iCe » Чет 13 юни 2013 17:18


Евала колега, колата е много добра, не съм я виждал на живо, но само от снимките си личи, че е перфектна! Клипа е :bowdown :th_up


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Съб 15 юни 2013 22:17


Не е нищо особено. Боята е зле и е очукана от всякъде. Ама мен си ме кефи какво съм сътворил. За колата има нова идея :18b ще споделя нататък.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 окт 2013 18:09


Взеха едни мисли в главата да ми се въртят и спазарих набързо моя мотор и мисля да мина на VR6. Ситуацията е следната:
1. Мотора е от Шаран и за мое учудване ми се струва че кутията му е Форд :shock: , та как да постъпя?
ДА слагам неговата кутия или да сменя камбаната на моята и да си карам с нея?
Втория вариант е по-лесен и икономически изгоден за мен. Мисля кутията на 1.8т-то да издържи.

2. Ще се турбинира, задължително и искам да събера повечко мнения относно избор на турбо, дюзи и друго каквото е необходимо.

3. Няма да го "подковавам" и искам да знам колко макс мога да изцедя от него в границите на разумното.

Та това е за сега от мен. Очаквам съвети.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Vankata_84 » Вто 15 окт 2013 21:49


Твърди се че ВР6 държи 400коня само с разреждане(с две гарнитури). А кутиите ще са проблем, винаги! Няма ли опция от транспортер да се сложи...според мен това е посоката.

ПП - Моля за мнение само ако не те притеснявам. Как би описал поведението на тд05-цата??? Чул съм че не тръгва с ритник, а надува плавно....вярно ли е и при теб как се държеше?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 окт 2013 23:22


Vankata_84 написа:Твърди се че ВР6 държи 400коня само с разреждане(с две гарнитури). А кутиите ще са проблем, винаги! Няма ли опция от транспортер да се сложи...според мен това е посоката.

ПП - Моля за мнение само ако не те притеснявам. Как би описал поведението на тд05-цата??? Чул съм че не тръгва с ритник, а надува плавно....вярно ли е и при теб как се държеше?


Tова с плавното надуване е проблем на гейта на тез турбини. Втулката им се износва и гейта стой винаги малко отворен. Моя го отстраних и сега още на 3к имам 1бар. :)
Ами таз кутия така или иначе няма да е крайната, защото съм почти сигурен че трябва да мина на 4х4 така че на първо време ще ми върши работа.
Някакво инфо за разреждането ? КОлко гарнитури или направо подложка? Дали ще е интересен да го направя bi-turbo с 2 2бр ТД05 от субару???


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 16 окт 2013 9:49


leonardo_vd написа:Взеха едни мисли в главата да ми се въртят и спазарих набързо моя мотор и мисля да мина на VR6. Ситуацията е следната:
1. Мотора е от Шаран и за мое учудване ми се струва че кутията му е Форд :shock: , та как да постъпя?
..


Първия Шаран е разработен заедно с Форд Галакси, и реално са едно и също нещо. Като форда ползва дизеловите мотори и VR-a от VW. Скоро на Шаран приятел сложи автомат от Галакси, еднакви са.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Сря 16 окт 2013 21:45


Изображение

Почва се.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 17 окт 2013 0:10


2 турбини мисля,че е преувеличено при положение,че ще е със стокови карантии.

Долкото знам държи до 0,8бар стоков.

Можеш да си пишеш с "Pe6kata" от Елхово,неговия Пасат вече е тубиниран. Той може да ти каже всичко :wink


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот shanadjiqta » Чет 17 окт 2013 7:07


браво,това е проекта,който не посмях да започна.Евала,дано всичко върви по вода :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта