Махагона е пластмасов, като се надере със шкурка и става добре, но лайсните са напукани на места и напуканото си седи. Мисля да пробвам две нови дръжки, а другото да шкуря и пръскам после..
MK4 GTI - IHI VF30
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Радко бе брат, не Рачко..
Махагона е пластмасов, като се надере със шкурка и става добре, но лайсните са напукани на места и напуканото си седи. Мисля да пробвам две нови дръжки, а другото да шкуря и пръскам после..
Махагона е пластмасов, като се надере със шкурка и става добре, но лайсните са напукани на места и напуканото си седи. Мисля да пробвам две нови дръжки, а другото да шкуря и пръскам после..
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Я дай повече инфо за процеса, щото съм малко не образован по тази тема 
Ако имаш и някоя снимка
Ако имаш и някоя снимка

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Верно неговите много добре си ги е пипнал. Митаче, качи верно някоя снимка да оплакнем окото.
Re: MK4 GTI - IHI VF30
viewtopic.php?f=53&t=145430&start=60
На 5 и 6-та страница има снимки и самото обяснение
.
Минаха 4 -5 месеца от тогава, и дръжките си лъскат все така добре, но си ги и пазя де
Не се препоръчва на хора със слаби нерви
На 5 и 6-та страница има снимки и самото обяснение
-Яко търкане, със шкурка 80 или 120, докато се отървете от гумата.
-След това заглаждате с шкурка 240.
-После минавате с обезмаслител
-Пръскате с пластификатор и шприцовате.
-Оставяте да изсъхне, около едно денонощие
-На другият ден търкате с водна шкурка 1000 или 1200. Занулявате добре, измивате изчаквате да изсъхне, минавате пак с обезмаслител и пръскате с боя по ваш избор. След това с лак. Аз ползвах черна база, а лака беше съотношение 1 към 5 - обикновен лак и му сложиха някакъв друг, който матира.... за да се получи леко матовият ефект, но да не е 100 процента мат, а също и да не стои като боядисана кола - огледална. Ако не сложите лак, стои матово и се драска лесно, с лака мисля че е доста издръжливо.
Минаха 4 -5 месеца от тогава, и дръжките си лъскат все така добре, но си ги и пазя де

Не се препоръчва на хора със слаби нерви
Re: MK4 GTI - IHI VF30
ако си ги свалиш мога да ти дам кординати къде ще ти ги направят за нормални пари 
-
DarkOneBg
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: MK4 GTI - IHI VF30
sk. написа:Радко бе брат, не Рачко..![]()
Махагона е пластмасов, като се надере със шкурка и става добре, но лайсните са напукани на места и напуканото си седи. Мисля да пробвам две нови дръжки, а другото да шкуря и пръскам после..
Ни ма кефи тва Радко , примири се с Рачко
Иначе мога ти да ударя 1 рамо с тея неща ... особено ако ти тряя човек за търкането ...

Re: MK4 GTI - IHI VF30
Въобще не ми се търка, колега 
Пробвал съм с дръжката на вратата и нямам нерви да се мъча отново!
Надеждите са ми в началото на другия месец да успея да си купя койловери и да пооправим малко стойката на колата. Смисъл муцуната да слезне надолу, а задницата да остане малко по-висока и центъра на тежестта да не бяга, чак толкова назад като се дава газ. Ама дали ще има пари е друга работа
Имам 4 гуми 16-ки за продаване и една предна броня Р32-ка стъкломат, ако имате интерес, ще помогнете много за проекта!!

Пробвал съм с дръжката на вратата и нямам нерви да се мъча отново!
Надеждите са ми в началото на другия месец да успея да си купя койловери и да пооправим малко стойката на колата. Смисъл муцуната да слезне надолу, а задницата да остане малко по-висока и центъра на тежестта да не бяга, чак толкова назад като се дава газ. Ама дали ще има пари е друга работа
Имам 4 гуми 16-ки за продаване и една предна броня Р32-ка стъкломат, ако имате интерес, ще помогнете много за проекта!!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Сложи твърдо окачване за драг със сликове.. Големи катаклизми се получават тогава..
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Купи повече кореселин, и обилно поливай махагона се маха идеално и спестява досадното търкане, пак ще търкаш ама по малко.
- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
Re: MK4 GTI - IHI VF30
А случайно някой да е пробвал със спирачна течност
Не търкаш,само потапяш пластмасата,но затова си се изисква и количество.
За да не се чуди някой-пробвано е разбира се МНОГОКРАТНО.
Волана на евридейката ми,дръжки на много други коли от Ваг групата и прочие.
За повече инфо на ЛС
Не търкаш,само потапяш пластмасата,но затова си се изисква и количество.
За да не се чуди някой-пробвано е разбира се МНОГОКРАТНО.
Волана на евридейката ми,дръжки на много други коли от Ваг групата и прочие.
За повече инфо на ЛС
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: MK4 GTI - IHI VF30
Dimitaki написа:А случайно някой да е пробвал със спирачна течност![]()
Не търкаш,само потапяш пластмасата,но затова си се изисква и количество.
Аз правих с търкане със спирачна течност - плюса е ,че долната боя(тя е перфектна нито много матова нито много гланцова) не пада и не правя нищо повече
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта


