Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
RoadRunner
Мнения: 4117
Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот RoadRunner » Съб 25 окт 2014 7:35


policevidin написа:
RoadRunner написа:Пускал ли се е с въпросната Ботка, че ти толкова се силиш?

ВъпросНИЯТ Ботка е В.Ботинов и едва ли познаваш него или колата му повече от мен. Аз не съм се пускал защото колата ми е 1.9ТДИ и няма смисъл въпросната кола е Ауди С3 1.8t +hp и какво въобще взимаш отношение в разговора ми с Иван. Това какво се майтапя с него според мен не е твоя работа, едва ли си му адвокат. :a045
Без лоши чувства но не се меси ако е удобно. :no


Ако искаш никой да не ти се изразява след мненията ти пиши коментари на лично! Не го знам тоя симпатяга Ботката, но изкара, че s3-ката му е едва ли не космически кораб, а единичката няма да е нищо особено.




Потребителски аватар
quattro16v
Мнения: 12
Регистриран на: Съб 08 юни 2013 11:45
Автомобил: Audi A6 C6 quattro
Двигател: BMK 3.0 TDI 2006
Местоположение: Монтана

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот quattro16v » Съб 25 окт 2014 18:56


Доста добре ще върви 1-чката след като се завърши, поне мен ме радва как се получава до тук и се кефя на Иван как си я прави сам. А това С3 за което говорите мисля че е това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370191617381463&slink=7v9uyp Виждал съм го във Видин но незнам как върви, ако се съди по обявата би трябвало да бяга доволно.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 26 окт 2014 17:05


Спрете се с тия интриги. Дори и някога да се пусна с Ботинов това не означава нищо. Колите са съвсем различни класове. И да не съм ОФФ... ето малко полиране, че не ми остава време за турбо пътищата..
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот vucata » Нед 26 окт 2014 17:08


Никога няма да разберат, че винаги ще има някой който ще е по-бърз. Само аз ли вдянах, че колата се прави за кеф и всеки ден...до колкото видях няма да се надува на 3 бара :mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 27 окт 2014 22:17


vucata написа:Никога няма да разберат, че винаги ще има някой който ще е по-бърз. Само аз ли вдянах, че колата се прави за кеф и всеки ден...до колкото видях няма да се надува на 3 бара :mhihi


:th_up Не БАЦЕ те знаят всички че я правя за кеф, ама кат не могат и те така да си правят кеф гледат да развалят кефа на другия... БАХ колко кеф у това изречение... Тамааааан да си поръчам турбо пътищата и ми изгоря бойлера в нас.. Тва ще да е няакъв знак.. Отидоха парите за бойлер. :banghead


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот vucata » Пон 27 окт 2014 22:45


Пу дева....ако беше лятото ти дреме на макарите, ама сега зимата не става без топла вода :banghead


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 28 фев 2015 12:59


Колата е до момент за настройки. Само генерация няма и е на даунпайп. Поради временна ангажираност в чужбина проекта се паузира за 3-4месеца. Мисля да разкарам мегата и да пробвам с EMU , ама никакви отзиви не намирам за тях. Електрониката подържа доста неща. Между другото се оглеждам и за един халдекс. Ако си намеря май ще го натоваря в багажника :-)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пет 06 мар 2015 8:31


Здравейте колеги. Търся си оригиналното табло за колата. Ако някой знае нещо да казва. Трябва ми също и задна седалка, както и дръжки за вратите отвътре. Ако някой има нещо по интериора да пише.. :mrgreen


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 мар 2015 19:59


Вече сме на 0,3 бар надув. Като се оправи времето ще я надуя на 0,7 сега е невъзможно да се настрои на пътя. Много хлъзгаво и опасно, но почва да ми хресва звука на турбо вр6 :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Сря 18 мар 2015 19:56


Продължавам да си карам на 0.3 и съм страшно доволен. В ниските си е атмосферка, а във високите една идея по-силна от асматик :) Ояаквам бууст контролера за да се напънеме малко. Клипове нямам, защото сам карам и настройвам.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот shanadjiqta » Сря 18 мар 2015 22:57


С тва 0,3 само го ядосваш,задай му на 1,3 да си изпъне тенекиите :mrgreen


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот Pirogov » Сря 18 мар 2015 23:00


Дай снимки стиснат :mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Чет 19 мар 2015 20:10


shanadjiqta написа:С тва 0,3 само го ядосваш,задай му на 1,3 да си изпъне тенекиите :mrgreen
По-добре лекичко да вдигам буста, защото тавана с обикновен бензин и тая степен са около 0,7бара и не искам да рискувам да правя мотор. Ще има и снимки, но сам карах и настройвах та нямах свободна ръка и да снимам :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот Vizor » Пет 20 мар 2015 0:20


Каква е степента?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пет 20 мар 2015 9:00


Стоковата 10/1 с бенз. Шелл 100 нитро+



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта