Спортен филтьр- конусен или панелен ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 07 авг 2006 22:29


brabus написа:
musura написа:Аз съм се навил за панелен K&N ....

Заслужава си, вервай! :lol:

Заслужава си трънки....

заслужава си САМО при висока скорост.. иначе надали ще усетиш разлика в динамиката...

Аз сложих от около месец и половина на дизелякито.. дето требе да смучи повече въздух... разлика в динамиката нямаше, но за сметка на това скорости над 140 вече не изглеждат толкова мъчно за мотора..
и естествено открих един бъг.,...

София- нова загора... - 7.2
при положение, че тази кола повече от 6 нииикога не и се е случвало при никакви обстоятелства да харчи...

Е вярно че карах с 150-170 де...

ААА и да допълня.. по темата..
Панелен .. не се занимаваш с простотии....




Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!!!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Чет 10 авг 2006 20:43


wili98 написа:
brabus написа:
musura написа:Аз съм се навил за панелен K&N ....

Заслужава си, вервай! :lol:

Заслужава си трънки....

заслужава си САМО при висока скорост.. иначе надали ще усетиш разлика в динамиката...

Аз сложих от около месец и половина на дизелякито.. дето требе да смучи повече въздух... разлика в динамиката нямаше, но за сметка на това скорости над 140 вече не изглеждат толкова мъчно за мотора..
и естествено открих един бъг.,...

София- нова загора... - 7.2
при положение, че тази кола повече от 6 нииикога не и се е случвало при никакви обстоятелства да харчи...

Е вярно че карах с 150-170 де...

ААА и да допълня.. по темата..
Панелен .. не се занимаваш с простотии....



За разлика от теб при мен разхода на гориво падна от 0.5 до 1 на 100 при градско при смесено каране, да не кажа само ръчка щото съм вандал!
Филтъра е панелен JR.....


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: !!!!!!!

Мнениеот nando 16v » Пет 11 авг 2006 13:20


Дон Хуан Голфа написа:
wili98 написа:
brabus написа:
musura написа:Аз съм се навил за панелен K&N ....

Заслужава си, вервай! :lol:

Заслужава си трънки....

заслужава си САМО при висока скорост.. иначе надали ще усетиш разлика в динамиката...

Аз сложих от около месец и половина на дизелякито.. дето требе да смучи повече въздух... разлика в динамиката нямаше, но за сметка на това скорости над 140 вече не изглеждат толкова мъчно за мотора..
и естествено открих един бъг.,...

София- нова загора... - 7.2
при положение, че тази кола повече от 6 нииикога не и се е случвало при никакви обстоятелства да харчи...

Е вярно че карах с 150-170 де...

ААА и да допълня.. по темата..
Панелен .. не се занимаваш с простотии....



За разлика от теб при мен разхода на гориво падна от 0.5 до 1 на 100 при градско при смесено каране, да не кажа само ръчка щото съм вандал!
Филтъра е панелен JR.....

аз също съм с панелен JR и подкрепям мнението ти че при същия начин на шофиране разхода пада с 0,5 литра :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 11 авг 2006 13:24


Ха то и аз съм с такъв затова ли ми е малък разхода :shock
Сериозно много съм доволен от разхода.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 11 авг 2006 21:04


В крайна сметка сложих панелен JR и съм доволен за сега :) Звука почти не усетих промяна, защото така или иначе генерацията е освободена и си реве и с нормален филтър.

В ниските и средните обороти колата е по-пъргава :)

Другата готина екстра, която се появи ненадейно с филтъра е, че сега примерно ако карам няколко минути на постоянни високи обороти (примерно 5500-6000) и върна газта без да изключвам от скорост, се чъва от тръбите едно готино бум-бум-буууум-бум като при рали колите :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 11 авг 2006 23:53


musura написа:В крайна сметка сложих панелен JR и съм доволен за сега :) Звука почти не усетих промяна, защото така или иначе генерацията е освободена и си реве и с нормален филтър.

В ниските и средните обороти колата е по-пъргава :)

Другата готина екстра, която се появи ненадейно с филтъра е, че сега примерно ако карам няколко минути на постоянни високи обороти (примерно 5500-6000) и върна газта без да изключвам от скорост, се чъва от тръбите едно готино бум-бум-буууум-бум като при рали колите :)



хаха звука викаш е "по-богат" от преди :wink:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 18 авг 2006 10:14


и аз съм ЗА панелен филтър.. интересното е че като звъннах на тези момци от Heed-Auto (тези които са дистрибутори на JR филтрите) като питах за филтър кат за моя двигател (1Y) ми казаха че въобще не е бил внасян такъв.. та въпросът ми е откъде другаде мога да си намеря хубав панелен филтър за долу-горе същата цена(50-60лв) :?:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Пет 18 авг 2006 10:56


faint написа:и аз съм ЗА панелен филтър.. интересното е че като звъннах на тези момци от Heed-Auto (тези които са дистрибутори на JR филтрите) като питах за филтър кат за моя двигател (1Y) ми казаха че въобще не е бил внасян такъв.. та въпросът ми е откъде другаде мога да си намеря хубав панелен филтър за долу-горе същата цена(50-60лв) :?:

Внасян е ама есвършил.Пак ще има скоро.


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

!!!

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Нед 01 окт 2006 18:26


gas написа:
passatGL написа:Сложих си панелен спортен филтер и никаква разлика даже и във звука :(на JR е филтреа


проблема вероятно е там че ти си се настроил да усетиш разлика :!:
тия филтри помагат на мотора да диша по-леко и от там да реагира по-живо при подаване на газ.не си го представяй като 'конски сили' :!:


Абе колега ходих на 1-2 различни големи сервиза и ме наплашиха че с тези спортни филтри се преебвали дебитомерите и аз го махнах... единия от сервизите бе Юнитрейд - направо си ме убедиха да го махна :roll:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот gas » Нед 01 окт 2006 20:47


Дон Хуан Голфа написа:......


от доста време продаваме такива филтри и никой до сега не е казал нещо негативно по въпроса а ТDI-та с такива филтри има множко.ти ако отидеш на 10 различни места и на десетте ще ти кажат различни работи,преценката си е твоя :roll:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 02 окт 2006 2:36


А някой да е чувал или да има филтър SCT,че ми е интересно аз съм с такъв :D


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

6

Мнениеот ANDREYO » Пон 02 окт 2006 8:21


е аз сьм с панелка K&N и разлика само в звука ни6то друго, как сваляте расхода на кр -не знам :woooow:


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 02 окт 2006 9:10


аз също съм с панелен КN и на мене ми зацапа дебитомера на GTI-то но аз сам си го чистя защото си беше зацапан и преди това когато беше и с обикновен . а и има разлика и в динамиката и в разхода ама се усеща извън града


Потребителски аватар
lz1kka
Мнения: 295
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 9:57
Автомобил: Audi S7
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот lz1kka » Пон 02 окт 2006 17:25


Карам VW PASSAT B5, 2001 година, 2000 кубика, 115 конски сили....
Възнамерявам да му сложа и аз едно спортно филтърче но така и не мога да направя разликата между панелен и конусовиден ?! :roll: Бихте ли ми разяснили малко кое е по-доброто в крайна сметка за мойта кола и какви са тези промени в звука за които всички говорите? Надявам се, че след като го сложа колата няма да ми бръмчи все едно отивам на рали или съм и лепнал Ремус?

Другият ми въпрос е какъв марков да си взема? Питам понеже единствената тунинг марка която знам е СПАРКО и както сами виждате не съм много в час... Нещо ми подсказва, че ако ми дадете някой приятен сайт в чужбина от който да поръчам ще е най-добре... Склонен съм да дам 100-150 лева и наистина искам да взема нещо перфектно.... Бихте ли ми разяснили какво и къде да го търся?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 02 окт 2006 18:38


kav4o написа:А някой да е чувал или да има филтър SCT,че ми е интересно аз съм с такъв :D

Я виж тук :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта