MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Сря 16 юни 2010 21:30


С професора (rabotnika) не ми се спори , искам да попитам S.K. сменили дюзите и с нормалната ли генерация ще остане защото ако е така повече от 170 180 на гумите няма да види.....




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Сря 16 юни 2010 22:11


ОФФ:''леееко'' питане що не ти се спори с мен???


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Чет 17 юни 2010 7:27


щото нема да дойдеш до София да те повозя със и без въздухувода и термо щита на включен ваг ком и електронния термометър в филтърната кутия за да ти се докажа градусите и вървежа на колата .... spam


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Чет 17 юни 2010 7:45


Kirilex.
Дюзите са 440сс има и даунпайп. ;)


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Чет 17 юни 2010 8:23


kirilex написа:щото нема да дойдеш до София да те повозя със и без въздухувода и термо щита на включен ваг ком и електронния термометър в филтърната кутия за да ти се докажа градусите и вървежа на колата .... spam
как го разбра тва че няма да дойда......както и да е ти ако намираш разлика само от филтъра и кутията и щита ебаааааати бързия гоУф


Потребителски аватар
turbalan1
Мнения: 90
Регистриран на: Вто 29 сеп 2009 7:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот turbalan1 » Чет 17 юни 2010 8:54


rabotnika написа:
kirilex написа:щото нема да дойдеш до София да те повозя със и без въздухувода и термо щита на включен ваг ком и електронния термометър в филтърната кутия за да ти се докажа градусите и вървежа на колата .... spam
как го разбра тва че няма да дойда......както и да е ти ако намираш разлика само от филтъра и кутията и щита ебаааааати бързия гоУф








То такива :012: за возене има колко искаш,само че и това няма да им помогне :bishop


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот kirilex » Чет 17 юни 2010 9:43


[quote="rabotnikaкак го разбра тва че няма да дойда......както и да е ти ако намираш разлика само от филтъра и кутията и щита ебаааааати бързия гоУф[/quote]

От щита няма как да хвана разликата, но от въздухувода зад бронята отиващ в кутията има 100% ...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 юни 2010 10:19


kirilex написа:[quote="rabotnikaкак го разбра тва че няма да дойда......както и да е ти ако намираш разлика само от филтъра и кутията и щита ебаааааати бързия гоУф


От щита няма как да хвана разликата, но от въздухувода зад бронята отиващ в кутията има 100% ...[/quote]
Toчно този въздуховод е много важен.


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот angell » Чет 17 юни 2010 12:44


и аз се заигравах с въздуховоди и термощитове и файда НЯМА . върви си еднакво важен е челния кулер.
а и при мен са много над 200 коня та ако дори и минимална разлика да имаше щеше да се усеща но няма- факт.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот rabotnika » Чет 17 юни 2010 13:25


angell написа:и аз се заигравах с въздуховоди и термощитове и файда НЯМА . върви си еднакво важен е челния кулер.
а и при мен са много над 200 коня та ако дори и минимална разлика да имаше щеше да се усеща но няма- факт.
ти намери на кого да обясняваш хората са пробвали пробвали карали мерили сила та сила


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот MK4 » Чет 17 юни 2010 14:38


kirilex написа:
От щита няма как да хвана разликата, но от въздухувода зад бронята отиващ в кутията има 100% ...


As mislq che vsichki 1.8T imat zavodski takav vazduhovod ot bronqta kam filtarnata kutiq, imah na golfa, imam I na seata, taka che ostava vaprosa za termoshtita, koito e bezmislen pri nalichie na golqm chelen kuler spored men.

Sorry za latinicata no pisha ot telefona..


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пет 18 юни 2010 8:26


Стискайте палци! Надявам се, това да е последната седмица която колата е в бокс-а. :D Другата седмица МАП и в неделя. Кирилекс-а ще припада ;)


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот Tishku » Пет 18 юни 2010 11:06


sk. написа:Стискайте палци! Надявам се, това да е последната седмица която колата е в бокс-а. :D Другата седмица МАП и в неделя. Кирилекс-а ще припада ;)

Хвърли ръкавицата вече... Специално ще дойда да ви се похиля :) :) :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот niikoo_1 » Пет 18 юни 2010 11:22


Ще взема едно въже да изтегля някой, ако закъса mhihi

Последна промяна от niikoo_1 на Пет 18 юни 2010 15:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4. - к04 - Началото :)

Мнениеот sk. » Пет 18 юни 2010 11:31


Вземи, че с това турбо китайка и сток съединител.. :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта