проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот Vento » Сря 02 фев 2011 23:06


110afn написа:А и собствениците на ABF и особено на VR6 си карат други ежедневки.
Не си познал обаче. Много хора (и аз вкл.) си караме ежедневките VR6 на бензин, а съботно-неделните коли са ни други (лично моите са 1,8 моно - всички на бензин)... Не знам защо се изказа така, все едно да караш ABF или VR6 всеки ден е нещо много странно... :roll:
А колкото до каране на алтернативни горива - въпрос на личен избор. Лично аз не го приемам да си изтръскаш последните стотинки от джоба, за да си купиш "бегачка" и после да се чудиш откъде да събереш 2,50лв. за газ, но то кое ли е наред в тая държава, та и колите да отговарят на стандарта на живот на собствениците им :Mr Green Fun :screwy




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот 110afn » Сря 02 фев 2011 23:23


В никакъв случай не е странно,просто е по-тегаво.Колега Vento това са коли първо за кеф ,а после за вършене на работа.Поне по нашите стандарти.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот Vento » Сря 02 фев 2011 23:28


И кое му е по-тегаво - разходът на гориво? Тогава да караме 1,4 на газ, не ABF-и и VR-и...
На мен пък ми е много по-лесно да си върша работата с VR6-а, защото за последната 1 година се наложи да пътувам доста, а вярвай ми - с него е в пъти по-удобно и приятно да минеш 300-400км на ден, отколкото с 1,8 моно или 1,8 дизел и 2,5 Tdi (служебните коли). Какво ако платя 10-20лв. отгоре, удобството си има цена. А и както каза - вършим работа, т.е. вадят се пари. Но много хора искат просто да си бръмчат безцелно по улиците. :screwy
Както и да е, всеки да прави каквото намери за добре.
Темата НЕ Е за разход и алтернативни горива, придържайте се към нея.


Потребителски аватар
ilian_rm
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 31 май 2010 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: krivodol

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот ilian_rm » Вто 22 фев 2011 11:45


колеги здравейте :)... не се сърдя на никой, все пак сме "демократична" държава всеки може да прави каквото си иска стига той да го иска и да не е противозаконно :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ... нямах интернет и за това не писах до сега, за което много се извинявам. поздрави на всички :beer


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот indjov_GTI » Вто 22 фев 2011 11:51


колега направи 2-3 пумпала и снимай Моля те :beer


Потребителски аватар
ilian_rm
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 31 май 2010 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: krivodol

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот ilian_rm » Вто 22 фев 2011 12:00


колеги само това имам на разположение http://vbox7.com/play:4cfdc0a6 :) извинявам се за лошото качество...


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот ivo_asenov » Вто 22 фев 2011 13:31


Предимства на газовите горива използвани за работа на ДВГ

Сравнение с бензина :
1.Намаляване на токсичността на отработените газове.
2. Повишаване на моторесурса на двигателя 1-2 пъти - защото не се измива масления филм по стените на цилиндъра и почти няма детонации заради високото окатаново число на газта !
3. Увеличаване на пробега на използване на картерното масло (средно 2 пъти)
Аз лично не съм се въсползвал от тази "екстра" :lol: макар че познавам един пич който си смени маслото след 70 000км на 1.8 90к.с каран и пален само на газ!

4. по малък разход на 100км в лева.
5. намален шум при работа на двигателя- това мога да го потвърдя 100%

Недостатъци на газовите горива !
1. Намаляване на максималната мощност на двигателя с до 7%.
2. Увеличаване на разхода на гориво в литри за 100км
3. Повишени изисквания към материялите за изпускателната система (тук май се има предвид старите двигатели с многото чугун :lol: )
и може би катализатора който в много случаи изгаря !
4. намаляване на полезната товароносимост на автомобила, макар че аз лично с 25литра бутилка която съвсем малка мога да обиколя България само на газ !


Загуба на мощност. Точката която е най по темата :)

Загубата на мощност може да се компенсира, дори и може да се извлече по-голяма мощност от даден двигател по следните начини .

1.Изолиране на пълнителния от изпускателния колектор , както и спиране на подгряването на пълнителнителния тракт . Много важно за газта е сместа да постъпва сравнително студена в двигателя !

2.Разширяване на проходното сечение на пълнителния колектор.
3. Охлаждане на сместа.
4. Повишаване на степента на сгъстяване.

Като цяло газта не е лошо гориво , просто всякакви хора които се мислят за по-хитри от физиката си слагат газ , колата им върви много малко и прави детонации и т.н. И по този начин стават митовете и легендите, че видиш ли една кола ако я запаля за 3 мин на газ и край с мотора scare

Какво се случва всъщност :
-Колата ми може ли да работи на газ, че много скъп бензина ?>
"Майстора" - Може как да не може , всяка кола може (което е така но има едно но)
"Майстора" Трабва да е с газов инжексион за 1000лв .
- Нямам толкова пари отивам си в нас
"Майстора"- То може и с обикновенна газова за 150лв и с кихалка :lol:

И така един мотор с десетки датчика които отговарят за правилната му работа започва да работи само с един испарител и система на запалването която идея си няма какво се случва :)
Карат я така 200-300км , дава грешки , започва да не пали на бензин , чупи се помпата и газта е най-сатанинското нещо на света ! И ТОВА Я ПРАВИ СЕЛСКА :lol:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот indjov_GTI » Вто 22 фев 2011 15:26


ilian_rm написа:колеги само това имам на разположение http://vbox7.com/play:4cfdc0a6 :) извинявам се за лошото качество...



браво колега :D ..а синхрото как е държи ли за сега :roll: :beer


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот JC » Вто 22 фев 2011 17:49


indjov_GTI написа:
ilian_rm написа:колеги само това имам на разположение http://vbox7.com/play:4cfdc0a6 :) извинявам се за лошото качество...



браво колега :D ..а синхрото как е държи ли за сега :roll: :beer


Ама синхрото си е доста надеждна система, стига с тия митове .... па колко години карам синхро ... и то на два пасата ,никакви проблеми не съм имал ....
Да не говоря за една Нинджа :twisted: той ги подлага на голям тормоз и не се разпадат голфовете :wink:


Потребителски аватар
aylin78
Мнения: 403
Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот aylin78 » Вто 22 фев 2011 17:57


то4но :да: от голям тормоз който и да е не може да издържи,и желязото се гъне :banghead:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот JC » Вто 22 фев 2011 18:04


aylin78 написа:то4но :да: от голям тормоз който и да е не може да издържи,и желязото се гъне :banghead:


Имах предвид, че е надеждна система...
Естествено,че и Хамър ще се строши ако иска човек :wink:


Потребителски аватар
ilian_rm
Мнения: 38
Регистриран на: Пон 31 май 2010 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: krivodol

Re: проект голф 1,8 sincro- вече 2,0 16V

Мнениеот ilian_rm » Вто 22 фев 2011 18:24


еми за сега се държи, пък по -нататък ще видим :mrgreen: :mrgreen:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта