Powerflex VS Полиуретан бг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот parno » Сря 03 авг 2011 18:23


извинявам се за невежеството и слепотата ми ама какво ще рече тестов автомобил , тестово зайче , тестово дупе?
някаква по-специална ли е далаверата за тези "тестови" работи?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот ifidik » Сря 03 авг 2011 18:52


[quote="ФЕРАРИСТ Наши тампони, или полиуретанови по принцип?[/quote]
:lol: ваши колега.работя с вас и съм много доволен(и не само аз).
конкретно моя случай:колата ми е над 200 коня и над 400 нм с джанти 18-ки.оригиналните тампони на носачите ги сменях по често от маслото.от полиуретановите съм много доволен.там няма износване, колата е много по ставилна и в дупките по пътищата влиза съвсем по друг начин.


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот kok12 » Сря 03 авг 2011 18:58


Забелязах в по-горните мнения на няколко различни човека мненията, че не се споменава, цялото окачване ли е с полиуретан или определени тампони по една от осите.
Отбелязвайте в мнението си кой какво е сменил (заменил)

Иво, имай ме в предвид за монтаж на заден мост, тази седмица. :applause:


Потребителски аватар
ФЕРАРИСТ
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот ФЕРАРИСТ » Чет 04 авг 2011 14:46


parno написа:извинявам се за невежеството и слепотата ми ама какво ще рече тестов автомобил , тестово зайче , тестово дупе?
някаква по-специална ли е далаверата за тези "тестови" работи?

Преди да пуснем даден тампон за масова употреба, се взима тампон, ночач, или каквото и да е от кола която е, или е идвала при нас в сервиза, прави му се тампон или каквото и да е нужно, разбира се безплатно и се чакат отзиви от него, преглежда се регулярно за нещо нередно, ако трябва се правят корекции, и след известно време тампона се пуска за клиенти.....такава е процедурата по която работим.....


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот stenly_m » Нед 14 авг 2011 19:12


Малко се забавих с мнението, но по-добре късно отколкото никога. Бях при момчетата цялата работа беше свършена за 3 часа и половина, като пипаха много внимателно и знаеха какво правят. Дори смениха един накрайник, който беше сдал багажа. Време/цена/качество - перфектни!!! Много съм доволен от поведението на колата с тези тампони. Препоръчвам ги горещо на всички ( въпреки, че съм минал само 160-170 км с тях, но поведението на колата е отлично)

Евала, момчета, за страхотната работа :)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот kok12 » Пон 15 авг 2011 17:18


Добре е колега, кое си сменил освен накрайника.
Всички там
пони ли замени с полиуретан ?


Потребителски аватар
ФЕРАРИСТ
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот ФЕРАРИСТ » Пон 15 авг 2011 21:02


Сменихме му 4те тампона на предните носачи и двата на задния мост.......


Потребителски аватар
pkmz
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот pkmz » Пон 17 окт 2011 18:49


Здравейте колеги!
Надявам се темата да е все още активна и затова ще се пробвам и аз да я зачекна. Та моя Голф 4 също сменя тампони на всяка смяна на масло. Ако сложа полиуретанови ще се реши ли този проблем? Аз не съм със състезателен автомобил само 75 к.с., но двигателя е на път да се откачи,макферсоните имат вече по 1-2 см., а левия носач е със скъсан тампон. Последният път тампоните на макферсоните ги сменяха във VW. Държа да отбележа, че карам внимателно по дупките ама все пак нашите пътища не са като в Германия. Искам да попитам за макферсона освен на bonrath има ли други полиуретанови тампони? При поставянето на тези по твърди тампони не съществува ли опасност да се скъса нещо друго, като например шарнир на носача? Въпроса, който задавам не е насочен да критикува тези тампони, които и аз щях да сложа на колата, но на един приятел му се скъса в движение нов шарнир на десния преден носач на Golf 4. Тампоните бяха на Powerflex. Възможно ли е причината да е била в тампоните?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот sk. » Пон 17 окт 2011 19:24


Колега, мисля си, че возията ще се промени доста чувствително и това няма да ти хареса много. Полуретана е за хора, готови да си жертват бъбреците в името на каузата.. :mrgreen:


Потребителски аватар
pkmz
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот pkmz » Сря 19 окт 2011 21:39


За макферсоните ще го преживея некак си защото ми се еба майката да лежа и да се завирам под тоя голф. scare


inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот inanotherlife » Пон 14 ное 2011 15:15


Vento, нямам нищо общо с проспийд, но си търся и аз цени за такива тампони. Мисля че си се объркал с цените защото в английския сайт пише следното:
Quantity Per Car - примерно 2
Retail price EACH - примерно 17 паунда - това е цена за 1 тампон, а отгоре пише, че ти трябват 2.
Докато в цените си, Проспийд са писали за 2та общата цена.
Аз ги сравних цените за моята кола - Golf 4 4motion и ценообразуването им е: английската Retail цена * 1,2 * 2,3(толкова е сега паунда). Това 1.2 е сигурно заради ДДС-то, а пък ако успяват да си го взимат, явно си е печалба. Това е.
Аз си сметнах целия комплект иначе, който струваше при английския сайт - 717,83лв. с VAT без доставка. В Проспийд е 784 с ДДС (може би правят отстъпка за комплект, не знам, защото целия го нямаше в английския сайт, но аз си сметнах един по един за моята кола).
Ако българските производители започнат да правят комплекти, директно си поръчвам. Лошото е, че не мога да ходя до Стара Загора за изработка за моята кола, защото те правят само за носачите и заден мост. А аз искам ВСИЧКО, че ми писна вече на... :012:


Потребителски аватар
ФЕРАРИСТ
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот ФЕРАРИСТ » Пон 14 ное 2011 22:00


inanotherlife написа:А аз искам ВСИЧКО, че ми писна вече на... :012:

О, и ние искаме да предложим ВСИЧКО и ако може и веднага, но за съжаление няма как да стане, въпреки че ни е най - лесно да вземем по един тампон от всеки предлаган от Пфлекс и да му копираме размерите, да праснем една матрица и да скубем пари.......звучи лесно но за съжаление ситуацията в БГ и най - вече тази по пътищата и изисква съобразяването на доста неща, преди да се направи и пусне каквото и да е, трябва да се потъркаля малко по пътя, за да се види какво се получава, щото все пак изработката на ПФлекс надали е включвала ескплоатация в такива условия......


inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот inanotherlife » Вто 15 ное 2011 11:57


О, и ние искаме да предложим ВСИЧКО и ако може и веднага, но за съжаление няма как да стане, въпреки че ни е най - лесно да вземем по един тампон от всеки предлаган от Пфлекс и да му копираме размерите, да праснем една матрица и да скубем пари.......звучи лесно но за съжаление ситуацията в БГ и най - вече тази по пътищата и изисква съобразяването на доста неща, преди да се направи и пусне каквото и да е, трябва да се потъркаля малко по пътя, за да се види какво се получава, щото все пак изработката на ПФлекс надали е включвала ескплоатация в такива условия......

Аз много ви се радвам и да ви кажа, ако бях в или около Стара Загора, щях да действам с вас. Не само заради цената, а защото се кефя, че има такива български фирми.
Относно условията, които ПФлекс са тествали, ако са тествали изобщо, не си мислете че само в България са такива условията. Всеки, който е излизал извън България, но по разни по-селски пътища, а не в големите градове и по първо/второкласните пътища (защото тях в България ги оправиха вече), знае много добре за всички павета, дупки, неравности и т.н. Освен това, никой който прави тампони с цел да са по-здрави от другите, няма да тества на новия, здрав, първокласен път. Всички много добре знаят, че в Европа пътищата не са само Англия, Германия и няколко други. Това, че тампони и т.н. не издържат повече от 3-4 години на новите коли, не означава, че ги правят за европейски пътища. Означава, че са спестили парички, защото коли се изнасят навсякъде! Знаете ли къде е най-големият пазар за VW? В Китай! Нали си представяте там какви са пътищата в провинцията?


inanotherlife
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 24 ное 2008 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот inanotherlife » Вто 15 ное 2011 14:07


О, и ние искаме да предложим ВСИЧКО и ако може и веднага, но за съжаление няма как да стане, въпреки че ни е най - лесно да вземем по един тампон от всеки предлаган от Пфлекс и да му копираме размерите, да праснем една матрица и да скубем пари.......звучи лесно но за съжаление ситуацията в БГ и най - вече тази по пътищата и изисква съобразяването на доста неща, преди да се направи и пусне каквото и да е, трябва да се потъркаля малко по пътя, за да се види какво се получава, щото все пак изработката на ПФлекс надали е включвала ескплоатация в такива условия......


Всъщност ако можете да изкопирате техните, защо не го направите? Ако са от същия материал и са същите размери и форми, защо да не стават? Ако на ПФлекс не скърцат и не се късат в БГ, значи и вашите няма. Не е ли така? Не съм много в час с материалът и свойствата му, но според мен може да ги копирате и да кажем да ги пуснете първите безплатно - за тест. Ако всичко е ОК, значи всичко е точно... eusa


Потребителски аватар
ФЕРАРИСТ
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Powerflex VS Полиуретан бг

Мнениеот ФЕРАРИСТ » Вто 15 ное 2011 18:22


inanotherlife написа:Всъщност ако можете да изкопирате техните, защо не го направите? Ако са от същия материал и са същите размери и форми, защо да не стават? Ако на ПФлекс не скърцат и не се късат в БГ, значи и вашите няма. Не е ли така? Не съм много в час с материалът и свойствата му, но според мен може да ги копирате и да кажем да ги пуснете първите безплатно - за тест. Ако всичко е ОК, значи всичко е точно... eusa

Има много различни вида каучук, или гума да го наречем, от която се правят различните стокови тампони за различните щанги, носачи и прочее......
Полиуретана като хим формула е еднакъв по целия свят, с малката разлика че еднокомпонентния на BASF може да се претопи и ползва отново, а има и друг тип който е двукомпонентен и не може......
Така че разликата в материала между нас и ПФ е никаква, цвета е различен заради оцветителя който се ползва.....може да се варира и в твърдоста, на ПФ лилавите тампони са 80 по Шор, нашите черни ги правим същата......червените ни са 85, което е следващата единица по скалата за полиуретана.......
Колкото могат да се преборят те със скърцането, толкова можем и ние, толкова могат и щатските Енерджисуспенжън, едни от първите пуснали полиуретанови тампони изобщо.....тва е и единствения недостатък, а още по голяма тежест му придава факта че никой не може да го пребори, тъй като трудно може да се разбере защо и кое го предизвиква......на теория колкото повече грес има между тампона и метала с който той контактува, толкова по добре.......затва и препоръчваме морската грес, като най - водоустойчива, и най - трудно отмиваща се......Ама Пфлекс слагали медна, и тя издържала на 1000 градуса......голямо важно, първо в окачването няма 1000 градуса, и второ все пак по техните пътища няма тая комбинация от кал, прах, пясък и прочее дето да действа като абразив и да отмива по слабо прилепчивата грес......ако има само водица по пътя е добре - съгласен съм че медната е добър вариант......
И да - полиуретана е маслоустойчив и не е задължително да му се слага винаги и САМО силиконова или тефланова смазка, щото тя не била от петролни продукти, който уж разяждали полиуретана.......
Защо не ги копираме директно....?????
Не че е проблем, не че имат авторски права, или някаква ексклузивност, щото такова нещо за окачването не може да има, но защото още в началото ни стана ясно че е много по добре да направим нещо което да е направено само за нашите условия, съобразено с това как то ще издържи повече ако например е от една част, а не както се прави от две......може и да е по труден монтажа, но монтиран веднъж да се държи по добре отколкото ако е от 2 части.....и пример за това са предните тампони за Голф 2-3-4 - ми по трудни са за монтаж, но пък монтирани веднъж и смазани както трябва задържат много повече греста, от колкото ако са от 2 части, монтирвани една срещу друга.....
Затова решихме че копирането не е удачен вариант, независимо че така доста бързо бихме направили бройки който сега ни отнемат по месец - два за изработка само......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта