RISTEE написа:Не разбрах колегата Bobby_ как да не се пипа мотора ???
Тези неща който ти изброй от към клапани глава, + ковани железа диф скорости...
Не можах да те разбера кое да не се пипа и защо
ако нямаш финансовата възможност, или защото просото не е за неразбиращи ???
Благодаря предварително !!!
Значи, идеята на това да не се пипа мотора е за да може подълго да го виждаме по трасетата и той самия да си прави кефа като е на пистата....
Втория ми пост бе насочен към спонсорите.... колкото повече пипаш толкова по голям е шанса да се счупи нали? САМО И ЕДИНСТВЕНО финансовата част е проблема на повечето състезатели независимо в каква дисциплина карат ....
След като колегата се занимава с този вид дейност със сигурност разбира поне колкото мен.
Аз лично ако си продам колата, 1000000% няма да назобвам друга, защшото от толкова ремонти и тунинги забравих да карам!!! С ПОСТОЯНСТВО ПАК СЕ ПЕЧЕЛЯТ НАГРАДИ ако караш за тях!!! А ако караш за кеф..... то това е благодат, да отидеш и да се върнеш без щети и да ти се кара пак защото мислиш само за гуми и гориво!!!
Ако имам спонсори... повярвай ми пак ще се съобразявам с тях. Там пак има бюджет... има лимит... и има договорени отношения!!!
Ако иска да кара дълго и безаварийно ..... ДА НЕ ПИПА МОТОРА!! Това ми е съвета!!!