Знаем,че 90% от 16v моторите се разреждат със амнайсе гарнитури,клингеритови,стоманени,базалтови и тем подобни,което е само - ! Заради огромните скуишбандове който се получават благодарение на тях и въздушни джобове пораждащи още 5 минуса за мотора!
двигател със клиренс над 1мм няма никакви ползи, има детонации, горещи бутала и най-лошото буталото е на практика в свободен летеж през цялото време - осланя се само на здравината на биелата.
Да ама при пг не разреждаме със 7 гарнитури,зашото вече е сметнато,което му дава 5 плюса!
ПГ има 2 клапана АБФ 4,това не значи,че площа на клапаните на АБФ е двойно по голяма от на ПГ,или пък,че потоците ще са два пъти по-бързи. 8 v главата има доста по големи на площ клапани макар и 2 което значи,че ще има два пъти по малко вихри в сравнение с 16 v главата заради архитектурата.
Бих избрал турбинирано ПГ пред абф и това мисля да е следващия ми проект

pe6ka според МЕН главата с най-голяма площ на клапаните трябва да влиза по-рано в буст?!?