Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот miro_hack » Пет 17 фев 2012 21:55


Каквото и да си говорим ПГ е по-добър за турбиниране от АБФ,КР и турбиниран е по-добър от компресорния си вариянт,освен ако АБФ,КР са разредени със бутала за степен както е заводско при ПГ!
Знаем,че 90% от 16v моторите се разреждат със амнайсе гарнитури,клингеритови,стоманени,базалтови и тем подобни,което е само - ! Заради огромните скуишбандове който се получават благодарение на тях и въздушни джобове пораждащи още 5 минуса за мотора!

двигател със клиренс над 1мм няма никакви ползи, има детонации, горещи бутала и най-лошото буталото е на практика в свободен летеж през цялото време - осланя се само на здравината на биелата.

Да ама при пг не разреждаме със 7 гарнитури,зашото вече е сметнато,което му дава 5 плюса!

ПГ има 2 клапана АБФ 4,това не значи,че площа на клапаните на АБФ е двойно по голяма от на ПГ,или пък,че потоците ще са два пъти по-бързи. 8 v главата има доста по големи на площ клапани макар и 2 което значи,че ще има два пъти по малко вихри в сравнение с 16 v главата заради архитектурата.

Бих избрал турбинирано ПГ пред абф и това мисля да е следващия ми проект mhihi

pe6ka според МЕН главата с най-голяма площ на клапаните трябва да влиза по-рано в буст?!?




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот niikoo_1 » Пет 17 фев 2012 22:38


И с какво е по-добро ПГ-то с ламповата електроника дето половин минута не може да хване смеси, кекавите бутала дето след 1бар се кръстиш, главата, която приключва на малко над 5000об/мин, дори не е кросфлоу двата колектора са навряни един до друг.

Разреден АБФ със сток елетроника държи на 300коня и 400Нм без проблем, че и повече (и най-важното има такива напавени коли дето се търкалят от години и са минали не малко километри), ПГ-то ще се разлети още на 250тина коня. mhihi

Просто двата мотор нямат допирни точки. :Mr Green Fun

ПГ има смисъл да се прави само, ако бюджета е силно ама силно ограничен и се търси нещо около ~200к.с. има кой да ти подари чипче за без пари и може да изровиш от близката морга някоя Т25-ца от някой Нисан за части.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот hose » Пет 17 фев 2012 23:10


Айде сега и аз ни в клин ни в ръкав да се изкажа facepalm Компресора си е компресор Адашче,нищо общо с охлювите...
Сори за офф-а.....


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот miro_hack » Съб 18 фев 2012 1:51


niikoo_1 написа:И с какво е по-добро ПГ-то с ламповата електроника дето половин минута не може да хване смеси, кекавите бутала дето след 1бар се кръстиш, главата, която приключва на малко над 5000об/мин, дори не е кросфлоу двата колектора са навряни един до друг.

Разреден АБФ със сток елетроника държи на 300коня и 400Нм без проблем, че и повече (и най-важното има такива напавени коли дето се търкалят от години и са минали не малко километри), ПГ-то ще се разлети още на 250тина коня. mhihi

Просто двата мотор нямат допирни точки. :Mr Green Fun

ПГ има смисъл да се прави само, ако бюджета е силно ама силно ограничен и се търси нещо около ~200к.с. има кой да ти подари чипче за без пари и може да изровиш от близката морга някоя Т25-ца от някой Нисан за части.


Казах само няколко деиствителни факти!
Не съм казвал,че ПГ гони АБФ по мощност никъде!
(Исках да кажа че при едни прилични 220 коня с турбо на 1 бар и всичко сток,работата ще изглежда много по-интелигентна и надеждна и няма да се сменят много железа,бюджета ще е лек и колата ще си тегли прилично)
Не съм и казал нищо и за електрониките им.
За 300 коня на абф не съм сигурен,че някой ще остави сток лагери и сток бутала. (май прибягват до лагери от G60) а в случая си ги имамаме :beer :kissy:
Ако ще се сменят бутала на абф нека говорим и за смяна на бутала на ПГ :idea: (тогава няма да са 250)
Сам каза че за малко пари ще се направи ПГ турбо,а всички това целим. 8) :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Stenly » Съб 18 фев 2012 2:34


Руут компресорите не са ли добър вариянт за г60? Идеята е да остане компресор а и Итъна например не е така капризен.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот niikoo_1 » Съб 18 фев 2012 10:38


[quote="miro_hack"]

Казах само няколко деиствителни факти!
Не съм казвал,че ПГ гони АБФ по мощност никъде!
(Исках да кажа че при едни прилични 220 коня с турбо на 1 бар и всичко сток,работата ще изглежда много по-интелигентна и надеждна и няма да се сменят много железа,бюджета ще е лек и колата ще си тегли прилично)
Не съм и казал нищо и за електрониките им.
За 300 коня на абф не съм сигурен,че някой ще остави сток лагери и сток бутала. (май прибягват до лагери от G60) а в случая си ги имамаме :beer :kissy:
Ако ще се сменят бутала на абф нека говорим и за смяна на бутала на ПГ :idea: (тогава няма да са 250)
Сам каза че за малко пари ще се направи ПГ турбо,а всички това целим. 8) :lol:[/quote]
Да за около 200коня е супер ПГ-то, АБФ за около 300коня си остава с напълно сток карантиите, само трябва да се разреди, буталата му са доста по-здрави от тези на ПГ, което е малко странно, при положение, че е заводски атмосферен мотор, а ПГ е с принудително пълнене.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот leonardo_vd » Съб 18 фев 2012 11:58


Напълно съгласен с Никооо. Имам наблюдения от турбиниран ПГ и мога да кажа че не е нещо особено. АБФ със същите пари може да навървява доооста по сериозно. Мисля че ПГ-то е отживелица по простат причина че инжинерната мисъл е доста остаряла, а това му трупа минуси в бъдещ силов тунинг. Само си отговорете на въпроса, "Защо видните тунери не се занимават с него а тунинговат АБФ, 1.8т, ВР6, Р32, 2.2т ?"
За ползването му в СТОК ватиант съм съгласен, но цялата кола да е запазена в СТОК визия и задължително да си е с Г-ладера. Това му е чара.


Потребителски аватар
Antracid
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Antracid » Нед 19 фев 2012 13:27


всеки има право да си сложи турбо вие разбирачите едни коли имате коне коне чак се пукат та ся за тоя турбо голф като гледам сам капака на клапаните е PG така че колега отваряи си очите ако искаш на лично пиши да ти дам и кода на главата на PG :beer


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Нед 19 фев 2012 17:16


приятели мисля че темата се измести към АБФ срещу ПГ,а това не беше нейната цел.Съгласен съм,че АБФ има повече потенциал,но предвид малкото свободно време и почти никаквите познания в областта не ми се залавя с такъв турбо проект.Предпочитам да си взема готова кола и да си я карам.Ако изпадне АБФ турбо в двойково купе за 2500 ще го взема веднага,но не вярвам да съществува тази оферта.Затова съм се спрял конкретно на тази кола и исках да разбера какво да гледам,къде да лягам,как да го покарам,за да разбера струва ли си покупката.В събота отивам да го гледам и ще съм с парите в джоба.Затова ви моля за съвети конкретно по темата.


Потребителски аватар
DanataVW
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 30 мар 2008 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот DanataVW » Нед 19 фев 2012 18:34


здр на всичкии познавам собсвеника на автомобила тази кола я познавам по добре от собственикаа колата е 2500 трябват му пари не му се продава но знаете криза е и няма начин набутал е много много амааа многоо в тази кола правили сме я заедно и с многоо радост и с много кеф просто са излишни всички коментарии какво искате просто за тези пари живи и здрави ще я зема колата скоро само да сабера парите поне си я познавам добре и знам за какво става въпрос
ПОЗДРАВВИ :) :) :)


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Нед 19 фев 2012 18:55


DanataVW написа: живи и здрави ще я зема колата скоро само да сабера парите поне си я познавам добре и знам за какво става въпрос
ПОЗДРАВВИ :) :) :)


чакай да я огледам първо и тогава я вземай :D


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот miro_hack » Нед 19 фев 2012 20:06


Ама ти още не си я огледал?


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Нед 19 фев 2012 20:42


ами на 300 км е от мен,тази събота мисля да отивам


Потребителски аватар
gogata1982
Мнения: 242
Регистриран на: Нед 23 май 2010 23:31
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1995 - 101
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот gogata1982 » Нед 19 фев 2012 20:47


тая кола стана историческа :D взимай я че на тази цена...


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот judasss » Нед 19 фев 2012 21:10


На Danata може да му се вярва , гарантирам :beer



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта