Добре де а за това, какво ще кажеш, всичко е с K-jet?!
Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Bobby_ написа:този синия ... го знаеме всички фенове и ....това което пише е напълно възможно!!!
Добрине.... каквото и да правят ... ми е мноооооооооого трудно да повярвам че това е 179кс ... било то и на мотор.
Да, казаха само, че е "bored to 2 litres" и подозирам, че от KR-а е останал само блока и главата като и 2-те са сериозно пипани. Тогава Jet-а си е бил съвсем актуална система и техниците пипали по него са знаели какво правят.
Както и да е при налични ел. инжекциони няма смисъл да се бори механиката - с нея мисията става още по-скъпа.
Само за подсказка - на кума Селиката набор 96 е 2000 16V и си е 180кс от завода. Е вярно главите на тези мотори са проектирани от Ямаха и заводско си е с 4-1 колектор, но японеца е намерил баланса и направил този мотор така, че да става и за ежедневка. Мотора е 3-то поколение 3S-GE и не е с VVT-i.
Последна промяна от radi_nrj на Чет 20 сеп 2012 8:27, променено общо 1 път.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Щом японците успяват от двулитров мотор да изкарат по 300-320кс. няма начин да няма начин при VW да не усееш да изкараш поне едни 240-250кс.Аз лично имам опит с Втек двигател и успях да изкарам едни 200кс. от 1,6л като не съм използвал най бруталните части които се продават и колата си ми беше семейна и я карах с 95Н без никакъв проблем и не съм се напъвал да гоня максимални резултати понеже друга кола нямах и навсякъде бях с нея със семейство и малко дете.Степента 11,5:1 валовете stage 2 (има още 3вида нагоре по силни)и без ITBта както много си мислят че голяма мощност се постига с ITB аз лично съм на мнение че и без тях може да се направи доста.Разликите които виждам са доста спрямо АБФ и КР с които също имам известен опит.Например за да се постигне нещо първото нещо което трябва да се махне са тези хидро глупости в главата които не позволяват вдигане на високи обороти а именно там е истината при атмосверния тунинг.Ще изброя това което мисля аз и не ангажирам никой с мнението си и не желая да споря с никой за това,просто мое мнение може да съм прав може и да не съм.Ужасно тежки елементи (бутала,биели,вал и тн) както и дължината на биелите също е голям минус както и хода разбирасе на буталото (аз лично бих предпочел КР с някакъв вариант с по големи бутала)Ужасно дълъг всмукателен колектор който пречи за високи обороти както и глупавата идея да минава през целия двигател та хубавко да се затопля,напълно сгрешена горивна камера и грешно изработени и тесни портове най вече изпускателните,малки клапани,много тежък маховик и напълно невежо подредена скоростна кутия,странно зацепване на двата вала с тази малка верига което на мен не ми допада за настройки и тн,изпускателния колектор също е трагедия,масленната помпа също не ми допада,много от елементите по двигателя е можело да се направят от алуминий а не желязо,не знам защо разпределителните валове са толкова големи и тежки тази задната част зад гърбицата е напълно ненужно голяма както и гърбиците японците използват плавно повдигане на клапана и по бързо затваряне което е много добро като вариант или гърбицата е с неправилна форма полегата в началото и по рязко отсякана в края.Сигурно изтървам нещо което в момента не мога да се сетя ама това са в общи линии нещата кото всички се чудят ама как така не става а те не са никак малко.Ако някой усее да поправи тези неща които изброих (не знам дали е възможно не съм се интересувал и търсил части за атмосверен тунинг на VW) мисля че конете които казах в началото са напълно възможни.Успех от мен ако някой се заеме
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
На колко оборота ти е тази мощност от 200 коня на твоя мотор?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Казват горе-долу какво са правили и резултата - 185 к.с. Естествено е на мотора, но ...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vizor написа:На колко оборота ти е тази мощност от 200 коня на твоя мотор?
9200об/мин и прекъсвач на 9500об/мин
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Къде са измерени конете?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Vizor написа:Къде са измерени конете?
Пловдив МАДНЕС,ако имаш още въпроси давай на лични да не разводняваме темата за VW
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
negodnika написа:Добре де а за това, какво ще кажеш, всичко е с K-jet?!
.......
първо искам да обърнеш внимание с каква глава са тези двигатели!!!!
за тези мотори мога да ти говоря и аз ... но е бесмислено
Сега аз да те попитам "има ли смисъл????"
Да ти взема 500-1000лв за настройка на този тип инжекция (като ефекта е под съмнение защото почти не останаха читави инжекционни системи от този тип)
Такава е цената защото само този който знае какво трябва да се причнини на оригиналните настройки може да оцени труда. Това са дни и може би седмици всекидневна занимавка по цял ден и купчина нерви....
Да викна програмист който да разчете оригиналната авансова таблица и на дино стенд да я кореагира ( много часове на диното... 1 час е 150лв) и той да вземе полагашите му се пари за целта.
За онзи стандарт 1000паунда/евро са грубо една заплата а за нашия 3-4.... затова те могат да си позволят маркови железа и т.н.
rusiq_24 написа:Vizor написа:На колко оборота ти е тази мощност от 200 коня на твоя мотор?
9200об/мин и прекъсвач на 9500об/мин
лелелеле ти сам изброи колко неща трябва да се сменят по мотора за да мога да го въртя над 8500об/мин. като и водната помпа е за подмяна... всичко в този мотор след 8500 кавитира...
дори на мотор да са тези коне които е показал стенда пак е похвално!!!! прехвърлил си 1л-100кс.
Добрине, спрямо това което чух у разбрах.... в тази кола са наляни около 2000паунда което е ..... 5000лв.. Да за тези пари може и да се вдигнат конете и т.н. до горе долу това ниво
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
С каква глава са?! Портната!
Седмици и хиляди паундове за настройка!?
A 16v that has been set up by Stealth with the WUR mod, costs £45 per hour or thereabouts and takes about an hour and a half, will make between 150-160bhp and be great fun on track in a well sorted chassis.
Седмици и хиляди паундове за настройка!?
A 16v that has been set up by Stealth with the WUR mod, costs £45 per hour or thereabouts and takes about an hour and a half, will make between 150-160bhp and be great fun on track in a well sorted chassis.
Последна промяна от negodnika на Пон 21 мар 2016 14:14, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Аз пък все си мисля че за атмосферен тунинг летвата е дтм или туринг шампионата където са ограничени в оборотите, мисля че беше 8000. там се вадят около 280 кс, естествено с много промени. За 'гаражен' мотор, нещо от рода на 200 220 кс е постижимо , като последните 20-30 коня ги оценявам по 100 лв на кон
интересното е спора за главата на 16в, колко била рестриктивна и т.н. това са глупости такава глава има компетишън куатро в дтм и туринг шампионата, където къртят ( не само заради куатро системата си ) , но и заради най-мощния си мотор ( 275 кс мисля че беше - не забравяйте че имат ограничение в обороти те които могат да въртят !) , и да не забравяме титлите на СЕАТ в клас С2000 , където пукат всичко наред с АБФче мотор.
Това че някой в БГ не може да извади коне от 16в мотор не значи че мотора е лош .
Сега се замислям че и двата типа мотори са постигнали доста - АЦЕ - 2 литра с 144 мм биели , и АБФ - 2 литра с 159ки биели.
Всичко е до пари, умения , и управление ( ЕЦУ)
интересното е спора за главата на 16в, колко била рестриктивна и т.н. това са глупости такава глава има компетишън куатро в дтм и туринг шампионата, където къртят ( не само заради куатро системата си ) , но и заради най-мощния си мотор ( 275 кс мисля че беше - не забравяйте че имат ограничение в обороти те които могат да въртят !) , и да не забравяме титлите на СЕАТ в клас С2000 , където пукат всичко наред с АБФче мотор.
Това че някой в БГ не може да извади коне от 16в мотор не значи че мотора е лош .
Сега се замислям че и двата типа мотори са постигнали доста - АЦЕ - 2 литра с 144 мм биели , и АБФ - 2 литра с 159ки биели.
Всичко е до пари, умения , и управление ( ЕЦУ)
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Хептен пък никой в Бг да не може да изкара коне от тези мотори .
ABF вчера на диното на Проспийд с мапер полу-човека,полу-бог Волен:
140,1kw при 7476 об. и 202,16nm при 5550 об.Който е запознат с диното на Проспийд може да преведе какво означава .
ABF вчера на диното на Проспийд с мапер полу-човека,полу-бог Волен:
140,1kw при 7476 об. и 202,16nm при 5550 об.Който е запознат с диното на Проспийд може да преведе какво означава .
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Браво Сиромашки, значи можело.
П.С: Аз си го превеждам, като поне 200-210 коня на мотора!
П.С: Аз си го превеждам, като поне 200-210 коня на мотора!
Последна промяна от negodnika на Пет 21 сеп 2012 11:24, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Че и малко отгоре
- bbboiko2004
- Мнения: 4207
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Атмосферен тунинг на 16V двигателите на VW
Моя калкулатор го смята като 191.21 вашите как го смятат не знам, на мотора само той си знае колко точно са
1 kW = 1,359 hp
1 kW = 1,359 hp
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта