Г3 1.9 TDI, 90к.с. vs. Г3 1.8 ABS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 14 авг 2007 12:25


Tyan написа:нали се сещаш че аз имам повече общо с мотор на болид от Ф1 в момента отколкото този двигател има с нормален турбодизелов мотор ......



тва как е ?


This is an Isotta Fraschini model SS 46.3 litre V12 diesel tank engine owned by Steve Green from Norfolk
Изображение

и в действие

Изображение




Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Вто 14 авг 2007 13:07


Tyan написа:дрънци ..от бензин принудително пълнена по-добро няма.... все още

да бе вярвай си :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 14 авг 2007 13:39


не че се заяждам, но нещо примери да дадеш .... или само се упражняваме по клавиатурите? на божурище нещо дизели във високите класове ала бала ?

Последна промяна от Tyan на Вто 14 авг 2007 13:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 14 авг 2007 13:40


Tyan написа:не че се заяждам, но нещо примери да дадеш .... или само се упражняваме по клавиатурите? на божурище нещо дизели ала бала ?



баце божурище е съвсем друго нещо
състезателния дизел не е за дечица като тези на божурище..

НО ... го има !!!1 което се опитах да ти кажа без абсолютно да се заяждам


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 14 авг 2007 13:41


онова освен горивото няма общо с нормален дизел ......


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 14 авг 2007 13:44


Tyan написа:онова освен горивото няма общо с нормален дизел ......


е и ?

бензиновия автомобил .. се кара с бензин
дизеловия .. с дизел

искаш да ми кажеш примерно че скайлайн-а му сипват 95 от лукоил ли ?

е ся .. за спорене можем да спорим с дни много добре го знаеш.. просто ти показах преди малко един победител в едно от най-тежките състезания .. 24ч. ЛеМан.. може да е единствен.. но са успели пичовете за което им правя евала


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 14 авг 2007 13:49


...... става въпрос че турбините му надуват почти на три бара, че горивото се впръсква на 1600 бара и че има инжектори от бош дето са някакви ултра метли ....... и превсичко е 600 коня и малко .....за работа, за кпд за продължителност се е убило дизела ...... не случайно има по 40 000 коня мотори дизелови .... просто за драг и скорост няма да стигне бензина поради специфичността и начина на изгаряне на дизеловото гориво........


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 14 авг 2007 13:53


и мноо ясно че ще бие като си е спестило 25% от спиранията за дозареждане :) и ако обичате сравнявайте турбо с турбо коли ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 14 авг 2007 14:11


Сега стига с тия тъпотии за Льо Ман, погледнете регламента и тогава пак помислете. :idea: :idea:

Сравняват атмосферен бензинов мотор с дизелов с принудително пълне, че на всичко отгоре дизела е и с по-голям обем.

И всичко това е напрвено само за да може дизела да се приравни към бензина и за да може да излезнат и двата мотора на пистата един с/у друг.

При еднакви параметри при положение, че двата мотора са с една и съща кубатура и двата са с принудително пълнене дизела няма никакъв шанс :idea: :idea: :idea:

ДА не говорим, че дизел без турбо не става за нищо, също така устройството на тези двигатели не им позволява да развиват високи обороти.

Излишно е да споменаваме, че дори и атмосферен 3.0литров мотор е способен да изкара повече коне от +3.0литрво турбо дизел.

:idea:


Вижте и самия регламент на състезанието, все пак тука говорим не сао за чиста бързина ама и за икономичност и за състезание, което се трае 24часа Нон СТОП

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 14 авг 2007 14:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Сря 15 авг 2007 10:04


Всички бензинаджий сте много тесногръди към дизела и всеки спор по темата е като ме голфаджия и астраджия. ФАКТ е че дизела не е това което беше и достоина конкуренция на бензина в всяко едно отношение ( даже по много параметри го бие - като най важния за мене - разход/мощност).
ПС са ше се почне пак - на мен ми ГТИ ми харчи 5 на сто ; вие па с тия трактори ; бензина сие банзин
ПС пс : огледайте се малко революцията при дизела е ФАКТ даже и мото спортовете. така че някои да каже че от дизела само тркатор става е несериозно.
А и колкото аз имам общо с колите от Льо Ман толкова и бензините с колите от Льо ман и Божурище.
Нещата са 1 към 1 .


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Сря 15 авг 2007 10:45


Schwepsi написа:Всички бензинаджий сте много тесногръди към дизела и всеки спор по темата е като ме голфаджия и астраджия. ФАКТ е че дизела не е това което беше и достоина конкуренция на бензина в всяко едно отношение ( даже по много параметри го бие - като най важния за мене - разход/мощност).
ПС са ше се почне пак - на мен ми ГТИ ми харчи 5 на сто ; вие па с тия трактори ; бензина сие банзин
ПС пс : огледайте се малко революцията при дизела е ФАКТ даже и мото спортовете. така че някои да каже че от дизела само тркатор става е несериозно.
А и колкото аз имам общо с колите от Льо Ман толкова и бензините с колите от Льо ман и Божурище.
Нещата са 1 към 1 .

я кажи, щом си навътре в моторните спортове с печки, един мотор да работи с нафта? :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 15 авг 2007 10:52


Стига безсмислени спорове, че ще ударя катанеца... :?
Въпрос на личен избор е кой каква кола ще си купи - а кой е по-бръз веднага може да се провери на пистата... ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 15 авг 2007 10:56


Навремето Ауди направи революция с Куаро задвижването, но сега имат ново предизвикателство с което се справят блестящо. Все си мисля, че и много други в спорта ще ги последват..за пореден път :twisted:
Изображение
http://www.speedarena.com/news/publish/ ... 6324.shtml

РАСО


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 15 авг 2007 11:57


По темата... Карал съм Г3 и 1.9 ТДИ АFN и 1.8 моно АBS... Смея да кажа, че след 1800 оборота, където се включва турбото на Тди-то има много по-добро ускорение от ABS-a... И на мен ми беше много странно и трудно за разбиране това отначалото, но това си е истината. Явно турбото си е от голямо значение. :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 15 авг 2007 12:32


DJ_TOLYO написа:По темата... Карал съм Г3 и 1.9 ТДИ АFN и 1.8 моно АBS... Смея да кажа, че след 1800 оборота, където се включва турбото на Тди-то има много по-добро ускорение от ABS-a... И на мен ми беше много странно и трудно за разбиране това отначалото, но това си е истината. Явно турбото си е от голямо значение. :wink:


Абе пич тука говорим за 1.9ТДИ 90коня :idea: :idea: правиш ли разлика, ТДИ 110коня върви прилично, но ТДИ 90коня е доста по-бавно.

И турбото не се "включва" или "изключва" :!: :!: това трябва да го разбере всеки ламер, то си е "включено" постоянно и се върти през цялото време, след определени обороти почва да прави по-високо налягане и т.н

Турбото било от голямо значение
Какво ще рече това :idea: :idea:
При дизела е от голямо значение, защото без неговата помощ дизела няма никакъв въртящ момент и коне.
За пример 1.9Д/1.9СДИ на ФВ има по-малък въртящ момент от 1.8 или 1.6 моно инжекцион моторите. :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта