G60 срещу Sedici

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 21 апр 2007 13:07


Grisha написа:
K_Power написа:
Grisha написа:
K_Power написа:
oHua написа:
scirocco gt написа:
oHua написа:
POLO_SPORT написа:Ако си на мнение, че КР върви повече от Г60, няма смисъл от коментар...

Аз мисля,че КР върви повече от корадо или пасат с ПГ мотор.По тежки са.Ако е голф Г60 не знам,не съм се дърпал с такъв.


Спри да го мислиш :D

Не мога.
П.П.Ако тоя пич се навие пак да се пуснем,ще сложа някой да снима,и ще ти пратя клипчето.Компресорен сектант. :lol: :lol: :lol: :lol:


... 1400 кубика 170 коня ... 7,2 литра разход .... супер ... факт!!! От европейските прозиводители не отстъпва нито на БМВ, нито на Мерцедес, нито на Пежо-Ситроен групата!

А случайно да си чувал за делта S4? Тази система с турбината и компресора те я измислят през началото на 80те,1.8 мотор с компресор за ниските и турбо за високите,16 клапанов-550коня,старта до 100 и е 2.5 секунди и то не на асфалт :shock Мисля,че повече е излишно да говоря ;)



Aхa, Гришка с готината .... :D
Виж сега бате, чувал съм за тази Ланчия, от около 7-8 години се интересувам от рали-спорт и последните три години съм тясно свързан с него, както и с един рали отбор! Много добре знам каква е тази Ланчия! Ама що не кажеш колко бройки има от тази Ланчия и колко такива Голф 5-ци?! Защо ли, щото няма и 200 бройки, които да са улични, другите са били за група Б! И използването на механичен компресор и турбокомпресор там е било поради простата причина защото са изкали да избегнат турбо-паузата, която е била доста голям проблем тогава заради вида и материалите на турбокомпресорите! А тук при този Голф се използва за икономия на гориво!!! Да ми дадеш факт с някое Фиат Путко с такива характеристики!?
Айде със здраве, темата по-добре да се приключи, секта на ФВ и секта на Фиат ... нищо няма да излезне от този спор, то хубаво, че не беше сектата на Опел :D

Чекай баце,исках само да светна някои,кой я е измислил тая технология,защо да ти давам пример с пунто,като не е в "голфовия" клас ;) В голфовия клас примерно е ланча делта интеграле 16В,тогава какво става с голфарата? А това за икономична бегачка... :roll: Икономия и бегачка са две понятия,които седят много далече едно от друго бате ;)


Аве, ти четеш ли или само преглеждаш отгоре-отгоре! Интеграле 16В е от преди обмяната на парите, аз ти говоря за Голф 5, а новото путко е почти класа на Голф 5, а за Фиат Тъпо никой нищо не споменава в момента!




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 21 апр 2007 13:54


Мисля, че темата много се измести и не отива към добър край - ако някой си спомня заглавието беше "Седичи срещу Г-60"...

Иначе Фиат е огромен концерн също както и ВАГ - и в двата лагера има няколко легендарни автомобили със заслуги в автоспорта - безсмислено е да се спори на тази тема...


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 16:19


Golf_Blade написа:Не че нещо лично имам към марката ма нали си мразим Фиат, вчера специално за тебе пих кафе с моя френд с 115-та! Поради факта ,че таз неземна хубост "типото" като му отворих капака и погледнах кво да гледам- главата му е отделена на 2 сектора които ясно се разграничават от капака на клапаните! Може би това е причината да се объркам че е 16 клапанова! От Фиатки не разбирам,а па и не искам! Та ти ми обясни с каква впускателна система,респ. изпускателна е това чудо,не е двувалка а такава голяма пача за 1 вал? Нещо много двупотопно ми изглежда!

Само за сведение- до 93,94 год. Темприте(ооо красавици) 1.9 ТДИ мотора си е гадния Регатов агрегат 1.9Д само че с турбо и коолер! Даже фасона му е същия!

Бате мотора е двувалка 8клапана,не 16,не е задължително като е с 2 разпределителни вала да е 16в ;)


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 16:21


Golf_Blade написа:Grisha за тоз матор ти говорим бе http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=15911 ето това е типото,па ти ми обясни що за матор е това? Главата я виждате колеги как е разделена на две,даже ясно се вижда под защитния капак на ремъка че зъбните колела са 2! Аз от Фият както казах не разбирам,та се обърках!

И моя мотор изглежда по същия начин,обаче е по слабата версия 1.6 пак с два разпределителни вала,но 8 клапана,не 16 ;) Като вървене съм доста близко до този мотор :) Този мотор е 2.0 8В двувалка 113коня :)


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 16:23


Vizor написа:
hristian37 написа:колеги,макар 4е съм фен на VW и аз мисля ,че sedici - то ако е в ред е по бързо. Ще споделя защо мисля така - имах честа да се возя на корадо Г60 - че върви - върви хареса ми ама смятам, че читав КР ще му вземе старта, после може да го мине. А за жабите - писал съм че според мене правят по хубави мотори и само това им е хубавото. За пример ще дам: когато си взех голфа - РФа - баща ми имаше 33ка, 1.3 с един карбуратор,боксер - и се дръпнахме един път алфата ме дръпна още в началото и повече не я видях, макар че е по тежка и беше на повече км. Сега има 155ца 1.8ТС 8клапана - спорихме с един френд имащ ПБ и накрая се стигна до дърпане - минах го - сами се сещате за теглото на голфа и на алфата. Сега за колегата дето пише за 2та вала - пове4ето жабарски мотори имат както пише друг колега - маслен вариатор - който измества всмукателния вал - ефекта е като я настъпиш след 4000об усещаш едно приятно дърпане и мотора се развърта много яко. Не мисля че това нещо е лошо а напротив. Но пак подчертавам това си е мое мнение :D


сравняваш обикновенни мотори на ВФ с боксери и с Туинспаркове.. празни приказки според мен

Ми нормалните мотори на алфа са боксери и туин спаркове ;)


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 16:25


K_Power написа:
Grisha написа:
K_Power написа:
Grisha написа:
K_Power написа:
oHua написа:
scirocco gt написа:
oHua написа:
POLO_SPORT написа:Ако си на мнение, че КР върви повече от Г60, няма смисъл от коментар...

Аз мисля,че КР върви повече от корадо или пасат с ПГ мотор.По тежки са.Ако е голф Г60 не знам,не съм се дърпал с такъв.


Спри да го мислиш :D

Не мога.
П.П.Ако тоя пич се навие пак да се пуснем,ще сложа някой да снима,и ще ти пратя клипчето.Компресорен сектант. :lol: :lol: :lol: :lol:


... 1400 кубика 170 коня ... 7,2 литра разход .... супер ... факт!!! От европейските прозиводители не отстъпва нито на БМВ, нито на Мерцедес, нито на Пежо-Ситроен групата!

А случайно да си чувал за делта S4? Тази система с турбината и компресора те я измислят през началото на 80те,1.8 мотор с компресор за ниските и турбо за високите,16 клапанов-550коня,старта до 100 и е 2.5 секунди и то не на асфалт :shock Мисля,че повече е излишно да говоря ;)



Aхa, Гришка с готината .... :D
Виж сега бате, чувал съм за тази Ланчия, от около 7-8 години се интересувам от рали-спорт и последните три години съм тясно свързан с него, както и с един рали отбор! Много добре знам каква е тази Ланчия! Ама що не кажеш колко бройки има от тази Ланчия и колко такива Голф 5-ци?! Защо ли, щото няма и 200 бройки, които да са улични, другите са били за група Б! И използването на механичен компресор и турбокомпресор там е било поради простата причина защото са изкали да избегнат турбо-паузата, която е била доста голям проблем тогава заради вида и материалите на турбокомпресорите! А тук при този Голф се използва за икономия на гориво!!! Да ми дадеш факт с някое Фиат Путко с такива характеристики!?
Айде със здраве, темата по-добре да се приключи, секта на ФВ и секта на Фиат ... нищо няма да излезне от този спор, то хубаво, че не беше сектата на Опел :D

Чекай баце,исках само да светна някои,кой я е измислил тая технология,защо да ти давам пример с пунто,като не е в "голфовия" клас ;) В голфовия клас примерно е ланча делта интеграле 16В,тогава какво става с голфарата? А това за икономична бегачка... :roll: Икономия и бегачка са две понятия,които седят много далече едно от друго бате ;)


Аве, ти четеш ли или само преглеждаш отгоре-отгоре! Интеграле 16В е от преди обмяната на парите, аз ти говоря за Голф 5, а новото путко е почти класа на Голф 5, а за Фиат Тъпо никой нищо не споменава в момента!

Фиатки бегачки от по новите модели като чели няма за съжаление :( Слабичко го раздават...но примерно алфа 147GTA е в класа на голфа 3.2 мотор В6 250коня :) Пак мачка 5тарката ;)


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Съб 21 апр 2007 16:52


Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 21 апр 2007 17:40


POLO_SPORT написа:Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...


Не единия вал е за изпускателните клапани, а другия за всмукателните.
:wink:

иатки бегачки от по новите модели като чели няма за съжаление Слабичко го раздават...но примерно алфа 147GTA е в класа на голфа 3.2 мотор В6 250коня Пак мачка 5тарката



Значи Алфа 147 GTA е един от най-недомислените автомобили в тоя клас, защото:
- първо е само с предно предаване, а е +250коня, които са много за предните гуми
- не стига, че с толкова коне и предно, но няма и блокаж
- трето не дозавива зверски и се управлява много трудно
- 4то Голф4 Р32 размазва Алфа ГТА 147 на всяка възможна писта и то с много, въпреки, че е по-тежък. За качество на изработка и т.н няма смисъл да коментираме.




Просто колата е недомислена :wink: и става само за каране на право, сега, че много красива и че двигателя с тия полирани всмукатели изглежда много добре е друга бира.



:idea:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 21 апр 2007 17:44


Стига сте спорили за тези фиатове бре! Отваряте мобиле.бг или мобиле.де и гледате цени на Фиат и на VW и после можем да говорим за сравнения на качествата им :idea:


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Съб 21 апр 2007 17:54


musura написа:Стига сте спорили за тези фиатове бре! Отваряте мобиле.бг или мобиле.де и гледате цени на Фиат и на VW и после можем да говорим за сравнения на качествата им :idea:



никой не гледа цени и качество в момента :wink:
нали не си мислиш,че цената определя качеството в БГ

но,
фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2,голф с нормално окачване дрънчи повече от колкото типото ми със спортно,на голф2 само предницата му е по здрава от фиатовата :!:


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:24


POLO_SPORT написа:Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...

Бате прочети поинтерсувай се и ше разбереш ;)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 21 апр 2007 18:27


pugsy написа:.....фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2....

Хе хе - моите уважения, ама ходи ги разправяй тези приказки във Фиат форума...


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:28


niikoo_1 написа:
POLO_SPORT написа:Я кажете за тези два вала на 8клапановия мотор...единия паразитен ли го играе?!

ПП. Хонда едно време имаха някакви такива мотори- само, че те обратно- един разпределителен вал и два паразите и 16клапана...сещате ли се...


Не единия вал е за изпускателните клапани, а другия за всмукателните.
:wink:

иатки бегачки от по новите модели като чели няма за съжаление Слабичко го раздават...но примерно алфа 147GTA е в класа на голфа 3.2 мотор В6 250коня Пак мачка 5тарката



Значи Алфа 147 GTA е един от най-недомислените автомобили в тоя клас, защото:
- първо е само с предно предаване, а е +250коня, които са много за предните гуми
- не стига, че с толкова коне и предно, но няма и блокаж
- трето не дозавива зверски и се управлява много трудно
- 4то Голф4 Р32 размазва Алфа ГТА 147 на всяка възможна писта и то с много, въпреки, че е по-тежък. За качество на изработка и т.н няма смисъл да коментираме.




Просто колата е недомислена :wink: и става само за каране на право, сега, че много красива и че двигателя с тия полирани всмукатели изглежда много добре е друга бира.



:idea:

Незнам от къде си си изградил такова мнение за гта-то,но няма нито едно вярно,само за блокажа си прав,но той не и трябва ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 21 апр 2007 18:30


Приятел как няма да трябва блокаж на автомобил с предно предаване и около 250коня, при такава мощност и предно предаване е задължителен иначе става свинска история. :idea:

Да на писта Алфата е по-бавна от Р32 и то сериозно :wink:


Grisha
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Grisha » Съб 21 апр 2007 18:30


Li4o написа:
pugsy написа:.....фиат типо е мнооооооого по качествен от голф2....

Хе хе - моите уважения, ама ходи ги разправяй тези приказки във Фиат форума...

Бате преди типото карах голф 2 широк джам,89 година,широки брони,ел,джамове,централно,1.6 карбуратор пиертбург и трябва да ти кажа,че няма такова второ лай*о(не искам да засегна никой)...от типото съм 15 пъти по доволен ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта